نظرات | Sam
ترتیب نمایش
درود بر دوستان معطر

بنده عطر امضا ندارم و سعی می کنم هر هفته از یک عطر متفاوت استفاده کنم و هفته بعد از عطری دیگر. این هفته نوبت نادی فلوروم بود و با اینکه در متن قبلی ام در همین صفحه نوشته بودم عطری نیست که برای بازخورد باشه، ولی برعکس بازخوردهای خوبی در محل کارم گرفتم. خانم ها قریب به اتفاق نظرشون بر این بود که رز خیلی ملایم و دلنشینی داره (چون نت رز در این عطر قالبه). آقایون شاکی بودن که چرا عطر زنانه استفاده می کنی!! بعضی ها نظرشون بر این بود که فضای معنوی و روحانی و اماکن مقدس داره و به محیط اداری نمی خوره و البته افرادی هم بودن که می گفتن جنبه شهوانی و جذب کننده داره!

خلاصه اینکه در مقوله عطر بازخورد افراد متفاوته و اگر دلت با عطرت هست، برای دل خودت تن پوش کن، البته اگه رایحه و پخش بوی آن در فضایی که استفاده می کنین برای دیگران آزار دهنده نباشد.

برقرار باشید و پیروز
25 تشکر شده توسط : عسل Eric Revo
درود بر شما
این فلسفه عطرسازی آقایان گولتیری و سورچینلی است که تمایل به خلق عطرهای بسیار متفاوت و مورد پسند خواص دارند. شما اگر سالها از عطرهای نیش استفاده کرده باشید، باز هم در انتخاب عطرهای این دو هنرمند دچار تردید خواهید شد.
13 تشکر شده توسط : Aref Eric Revo
Journey for Men
لینک به نظر 27 فروردین 1405 تشکر پاسخ به میثم شفیعی
سپاس از هر دو بزرگوار
ارادتمندم
5 تشکر شده توسط : broken میثم
شاید اگر سعدی معاصر ما بود و عطرباز، در توصیف جورنی اینگونه می نوشت :)

منت موریلاس و نگرین را، عز و جل، که هنرشان موجب فرح است و به خلقت شان مزید عطرت. هر پافی که فرو می رود، ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات. پس در هر پرفیومی چند ترکیب موجود است و بر هر ترکیبی احسنتی واجب.
باران ادویه بی حسابش همه را رسیده، و خوان سیلاژ بی دریغش همه جا کشیده.
فراش باد صبا را گفته تا فرش ترنج و نارنج بگسترد، و دایه ابر بهاری را فرموده تا بنات هل و فلفل در زمین بپرورد. درختان را به خلعت نوروزی ، قبای دانه سرو در بر گرفته و اطفال شاخ را به قدوم موسم ربیع، کلاه تونگا بر سر نهاده. عصاره تنباکو به قدرت او فایق شده و رایحه چرم به تربیتش چیره گشته.
32 تشکر شده توسط : broken Bizi
Rouge Assassin
لینک به نظر 24 فروردین 1405 تشکر پاسخ به Mahyar
درود و عرض احترام مجدد

در پاسخ به مهیار و علی عزیز:
هر دو بزرگوار صحبت از نقض آزادی بیان زدین که به نظر بنده سوء تفاهم شده و به هیج وجه اینطور نیست. بیایید از منظر روانشناسی و علوم اجتماعی به این قضیه نگاه کنیم تا موضوع روشن شود و سوء تفاهم ها برداشته شود.
ذهن انسان ها و البته تمامی موجودات زنده زمانی که در معرض اخبار گوناگون و تلقین های مثبت و منفی قرار می گیرد به همان گونه نیز واکنش نشان می دهد. یک مثال کوچک میزنم تا گویای ماجرا شود، بنده در مجموعه علوم پزشکی مشغول بکار هستم و در زمان همه گیری کرونا تاثیر تلقین مثبت رو در اکثر بیماران به وضوح درک کردم، نمونه اش پسرعموی بنده که با میزان 70% درگیری ریوی به دکتر مراجعه کرد، پزشک معالج از آنجاییکه انسان فهمیده ای بود موضوع رو به بیمار منتقل نکرد و به بنده اطلاع داد. بیمار از آنجاییکه از لحاظ روحی انسان ضعیفی است شرایط بیماری را برای وی بسیار مطلوب و خوشایند توضیح دادم و اینکه پزشک معالج گفته با مصرف داروهای تجویز شده طی یک هفته سلامتی اش رو بدست خواهد آورد، که خوشبختانه همین طور هم شد و بعد از یک هفته به روال طبیعی زندگی برگشت و شروع به کار کرد.

بنده هم به این دست تبلیغات اینستاگرامی و روانشناسی زرد که قصد دارند یک شبه راه صد ساله رو طی کنند و صرفا کتاب هایشان با تیراژ بالا بفروش برود اعتقادی ندارم و تاکیدم بر روی روانشاسی بر اساس اصول و تحقیقات پزشکی و تجربیات عینی است که ثمربخش باشد.
درصد بالایی از افراد جامعه از دی ماه سال گذشته دچار شوک ناگهانی شدند که در ادامه با شروع جنگ مقدار شوک وارده همچنان بیشتر شد و تا مدت ها این روند ادامه خواهد داشت تا به حالت طبیعی بازگردیم.
بنده هیچ یک از حرفهای شما سه بزرگوار رو نقض نکردم، کما اینکه عین واقعیت رو به درستی بیان کردین، اما بد نیست در شرایط فعلی جامعه که عرض کردم حال اکثر مردم خوب نیست، کمی هم به فکر مثبت سازی شرایط حداقل در محیط خانواده خود داشته باشیم، و اگر حتی توانایی آن را هم نداریم لااقل نمک بر زخم دیگران نباشیم.

برقرار باشید و پیروز
ارادتمندم
13 تشکر شده توسط : فروهر broken
Rouge Assassin
لینک به نظر 22 فروردین 1405 تشکر پاسخ به Mahyar
با درود و احترام خدمت هر دو بزرگوار،

عذرخواهی می کنم که وسط بحث شما وارد میشم، عرض بنده اینه که اکثر اوقات شاید بهتر باشد که جلوی طغیان احساسات گرفته شود تا از بروز دلسردی و یاس و ناامیدی در بین افراد جامعه گرفته شود. همه ما در شرایطی زندگی می کنیم که حال دلمان خوش نیست و منتظر برقراری شرایط مناسب زندگی و رفاه اجتماعی هستیم.
چه بهتر که در این شرایط با افکار مثبت با امید به زندگی جلو برویم و حال دیگران را نیز خوش کنیم.
برقرار باشید و پیروز
9 تشکر شده توسط : فروهر broken
دقیقا یکسال از کامنت شما میگذره و امروز در یکی از سایت های ایرانی قیمت این عطر رو 127 میلیون زدن که با توجه به ماندگاری و پخش بو متوسط رو به بالا با دیدن قیمت اش گوشی ام یکبار ریستارت شد!! جنسیت عطر بیشتر به زنانه میخوره تا یونی
7 تشکر شده توسط : broken هاشم پور
La Capitale
لینک به نظر 29 اسفند 1404 تشکر پاسخ به ~
بله درست می فرمایید، سپاس از شما
4 تشکر شده توسط : broken علی موسوی
La Capitale
لینک به نظر 27 اسفند 1404 تشکر پاسخ به ~
با سپاس از شما، هر دو واژه به معنای وابستگی به هر دو جنس را می باشند، که البته یونیسک.س در مقوله عطرها بیشتر استفاده می شود
4 تشکر شده توسط : broken Telecaster
Psychedelic Love
لینک به نظر 19 اسفند 1404 تشکر پاسخ به Neda s
بله متاسفانه همینطوره، بنده در یک خرید حدود ۲۰ دکانت سفارش دادم که نصف شون هیچ نزدیکی با باتل اصلی نداره، فقط هدف شون اینه بگن ما همه چیز داریم. سفارشی رو که نداشته باشند با عطر دیگری پر می کنند و ارسال می کنند.
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Telecaster

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan