نظرات | رامین محیاپور
ترتیب نمایش
من شیرین دوس ندارم اما بهترین عطر برای تابستونا همینه هر کیم شیرین دوس نداره بره سمت خنک های آزارو و بولگاری باحالن و قیمت مناسب
با سلام.ابتدا با تشکر از عطرافشان عزیز که قیمت های نسبتا مناسبی دارن اما میتونن برای مثال تخفیفات هفتگی حتی روزانه بذارن تا انگیزه خرید ایجاد کنن :) تخفیفات 10 درصدی :) در مورد این شاهکار مورد علاقم هم بگم که عالیه اگه اطرافیانتون ادکلن دیگه ای بزنن بوشونو حس نمی کنین این خیلی عالیه تا خرداد ماه میشه استفادش کرداما تابستون نزنین. گرمیش واضحه اما در مورد تلخ یا شیرین بودن تلخه اما شیرینیش مث همین گلابیه هست :) اذیت نمیکنه (من شیرین دوس ندارم)
پاسخ مدیر : سلام و تشکر از شما
با سلام. در مورد پخشش یگم که ابتدا خیلی زیاده در کل میشه قوی رو بهش امتیاز داد. اما ماندگاریش خیلی زیاده.یکی از دوستان گفته ماندگاریش کمه برام عجیب بود! از راکی هم به نظر من رایحه اش بهتره البته سلیقه ای هست. به قیمتش به صرفه هست

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir