نظرات | Naderaryapour
ترتیب نمایش
رایحه ای دلپذیر و آرومی داره و به بولگاری پور هوم هم خیلی نزدیکه و از نظر پخش و ماندگاری هم در یک سطح اند...با اینکه خنکه من چهار فصل هم ازش استفاده میکنم
ادکلن خیلی خوبیه..کلا برند ورساچه رو میپسندم یه لطافت خاصی داره تو ادکلنهاش...اروس یکم شیرینی زیادی داره و با اینکه ملایم هست و میشه چهارفصل ازش استفاده کرد پخش و موندگاری خیلی خوبی داره اما چون یکم شیرینیش زیاده نمیشه هرروز ازش استفاده کرد و دل رو میزنه..به نظرم مناسب مهمانی و مجالس با تیپ رسمی هست با اینکه جوون پسنده....برخلاف ورساچه پورهوم که هرچقد در فصل تابستان استفاده بشه خسته کننده نیست..در کل ارزش خریدشو اگر از رایحه اش خوشتون اومد نسبت به قیمتش رو داره.
بوش خوبه و تقریبا با طرح اصلی شبیه ..پخش بو تا دو ساعت و ماندگاری تا 6 ساعت رو پوست...
بوی لیمو امانی میده
آقا حامد و آقا نوید .ممنونم از راهنماییتون تشکر
این ادکلن گرم هست یا خنک؟؟ چون چنتا مغازه رفتم همشون میگن خنکه!!!:
امروز این ادکلن رو خریدم اما شیشه ادکلن کمی فرق داره ..کلا شیشه ای هستش و دورش سفید نیست...رنگ محلول هم ابی کم رنگ متمایل به بی رنگ هستش..میتونه فیک باشه؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir