نظرات | شیما***
ترتیب نمایش
خیلی ممنون از سایت عطرافشان که این عطر رو به لیست محصولات اضافه کردن. دوستان کسی این عطر رو تست داشته؟
امروز این عطر رو تست کردم، به نظرم کاملاً شبیه لاویه بود
با سلام و خسته نباشید، من این عطر رو در فرودگاه دبی تست کردم، بوی لوازم آرایش قدیمی رو میداد. میخوام از دوستان کمک بگیرم که اگر میشناسن این عطر رو از کجا میتونم تهیه کنم راهنمایی کنند ممنون.
1 تشکر شده توسط : marjanmohamadi
سلام، دوستان این عطر پویزن گرل چرا تو سایت خود دیور نیست؟
دوستان کسی این عطرو تست نکرده؟ پخش و ماندگاریش چطوره؟
سلام، یه سوال ازتون داشتم، این عطر از نظر تم رایحه شبیه کنزو جانگله؟ چون من کنزو جانگل رو دارم اوایل دوست داشتم رایحشو ولی الان از شیرینی زیادش خسته شدم میخوام بدونم این عطر هم مثله کنزو جانگله یا خیر، اگر ممکنه راهنمایی کنید
دوستان هنوز كسي اين عطر رو تست نكرده؟
خانم سحر منظورتون اینه که تم میراکل و بربری دبیت نزدیک به هم هست؟ چون من بربری دبیت رو تست کردم اصلا خوشم نیومد
امروز این عطر رو امروز از سایت خوبتون سفارش دادم خیلی ممنون از ارسال به موقع و سایت عالیتون :)))))))))))))))))))))))))))))
سلام
من بتازگی این عطر رو گرفتم به نظرم بوش سن بالا نیست، البته این نظر شخصیه، اکثراً عطرهایی که بوی گل داره رو برای سن های بالا پیشنهاد میکنند و عطرهایی با بوی ترکیب میوه و گل یا مرکبات رو برای سنین پایین تر، بازهم بستگی به سلیقه داره ولی به نظر من این عطر سن بالا نیست، من عاشقشم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir