نظرات | امیرحسین تراز
ترتیب نمایش
من تاحالا دوتا شیشه ازین عطر خریدم به نظر من اوج قدرتش تو نت اولیست و نتای بعدیش به نسبت نت اول سطحشون پایین تره اما نت اول اونقدر قوی هست که منو به خریدنش تشویق کرد البته به نظر من این عطر زیر برف بهترین بازخورد رو داره وطراحی شده واسه رورهای برفی و سرده زمستان
1 تشکر شده توسط : Mohammad D
آزارو دسیبل یه سر و گردن از این بالاتره ولی بوی عربی داره اگه روایح عربی رو دوس داری تو انتخاب دسیبل شک نکن نت اولیه دسیبل واقعا محشره
سلام حسین جان برند آزارو به نسبت جگوار بهتره و قطعا تولیداتش با کیفیت تر هستند البته نه اینکه جگوار بد باشه ولی به نظر من آزارو کیفیتش بالاتره
دوستان عزیز این ادکلن در سال 2009 با یک ترکیب شرقی و سبکی ظریف معرفی شد. نوت بالای این عطر طراوت رایحه‌های نارنگی، پرتقال تلخ و سیب سبز را به مشام می‌رساند. نوت های میانی آن شامل هل، چای سیاه، گل شمعدانی و مشک است و با روایح دریایی احاطه شده است. نوت پایه‌ی آن ساخته‌شده از چوب صندل، سرو، خزه، دانه‌های تونکا، مشک و خس‌خس می باشد.
مشخصاتی در خصوص این محصول به شرح ذیل جهت استحضار دوستان اعلام می گردد:
نت ابتدایی: ترنج، گریپ فروت
نت میانی: نوعی صمغ، فلفل صورتی، زعفران ، نوعی فلفل جامائیکائی
نت نهایی: چرم ، تنباکو ، خس خس
ادویه ها ، نقش بزرگی را در اسپایس بمب بازی می کنند اما این ادویه ها را با انفجار فلفل های بنگ مارک جاکوب اشتباه نگیرید!
عطر دارچین شیرین شده با تنباکو یکی از رایحه های بسیار مهمی ست که با اولین اسپری از اسپایس بمب به مشام شما خواهد رسید. این ترکیب با کمی فلفل صورتی آمیخته شده و در ابتدا تا حدی رو به خنک باز می شود. خبری از ترنج و گریپ فروت نیست و رایحه دارچین موجود در عطر نیز، از نوعی فلفل جامائیکائی تراوش می گردد.
همان طور که همگام با بازی نت ها پیش می روید ، چرم کم کم خود را در بستری گرم ، نرم و کرم مانند آشکار می کند و زعفران پر رنگ تر می شود. عطر دارچین به پس زمینه ای محو می رود و رایحه عطر، تلخی دارو مانندی به خود می گیرد. این طعم تلخ برای استفاده کنندگان از وان میلیون و 212 وی آی پی حتماً آشنا خواهد بود!
خس خس تقریباً نقشی منفعل را در اسپایس بمب بازی می کند و چهره های اصلی در این نمایش، زعفران ، فلفل جامائیکا ، چرم و تنباکو هستند.
رایحه گرم ، تلخ و شیرین و نرم آن چیزی ست که از اسپایس بمب به جا می ماند. این عطر را می توان محصولی تنباکویی-زعفرانی در بستری از عطر چرم ملایم دانست.
توصیه :
این عطر به دوستداران توباکو وانیل تام فورد ، وان میلیون و پیور هاوانا از ماگلر توصیه می شود.
سلام کسی میتونه راهنمایی کنه بین وان میلیون و اسپایس بمب کدوم بهتره؟! یا اصلا میشه این دوتا رو مقایسه کرد کدوم بهتره لطفا راهنمایی بفرمایید%
سلام لطفا راهنمایی بفرمایید برای چه رنج سنی مناسب است؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir