نظرات | ☆●▪• مهلا •▪●☆
ترتیب نمایش
420؟ با خدا!!!!!
مانیفستوی بیچاره کجاش تلخه؟!! وانیلی و شیرینه...البته نه شیرین به وضوح لانکوم لاویه بل.
1 تشکر شده توسط : شقایق
اگه حس 28 سالگی دارین،از فکر این کار بیاین بیرون....خیلی سن بالا و سنگینه
مدیریت محترم عطرافشان
لطفا ترتیبی بفرمایید که ادکلن ها به ترتیب قیمت بیان،مثله قبل.الان به ترتیب زمان قرارگیری در سایت میان.
دوستان عطرافشانیم،فصل بهار نزدیکه و بعد از اون تابستون.اکثر عطرام گرمن.چندتا کار همه پسند بهارونه ملایم و چند تا کار خنک لطفا بهم پیشنهاد کنید(قیمتش مناسب باشه چون کارای ملایم رو باید خالی کنی تا بوش بیاد،به صرفه باشه)
از شیشه ی این عطر خوشم اومده آدمو یاد یه لیوان شربت آب لیمو سرد تو یه ظهر تابستونی میندازه.به :)
با نظر ستاره.ف موافقم....
سحرجان خیلی تو انتخاب عطر کمک می کنن اون هم بی منت...
سحر عزیزم واقعا ازت ممنونم:)♡♡♡
وای بچه ها چه گرد و خاکی اینجا شده،چرا انقدر سخت میگیرین؟!! خب آدم میره یه کار رو بو میکنه اگه از رایحش خوشش اومد و از نظر قیمت اوکی بود که میخره،نبود نمیخره...همین...
حالا یا اون شرکت داره پول زور میگیره یا نه واقعا کار با ارزشیه...دیگه انقدر بحث و جدل لازم نیست،والا...
من با توجه به تعریفات شنیده شده از هرود،تستش کردم،رایحه ی خوبی داشت.برخلاف چند تا کار دیگه مردونه که بو کرده بودم خشن نبود،نماد یک مرد باکلاس و در عین حال مهربان(البته از نظر من).اینم بگم که من درمورد عطرهای مردانه هیچ گونه شناختی ندارم،به عنوان یه آماتور نظرمو عرض کردم.
ولی یه سوال،کار با کیفیت یعنی چی؟؟! از نظر من کیفیت یعنی رایحه،پخش،ماندگاری...همین.این که میگین سینتیکه و طبیعی نیست چطور متوجه میشین؟!
1 تشکر شده توسط : TH_MEN
جناب احسان فراهانی،خط بوی عالی که اصلا وجود نداره،ولی از بین اینها اول الین بعد کریستال نویر و الین اسنس بعد لندن...اون دو تای دیگه هم که اصلا نه(از نظر پخش و ماندگاری) در ضمن تاکید میکنم که اینها هیچ کدوم خط بوی عالی ندارن(البته به نظر من).
انجل تری موگلر رو هم دوستان خیلی تعریف کردن از نظر پخش و ماندگاری من خودم تست نکردم.
پخش و ماندگاری لانکوم لاویه بل هم تقریبا خوبه ولی رایحه ی چندان جالبی نداره...قند خالص
آیدیل از نظر رایحه همون طور که بارها گفتم عالیه،پخش و ماندگاریش هم هی...بدک نیست.ولی آنچنان رایحشو دوست دارم که پخش و ماندگاریش برام مهم نیست ...توصیه ی شدید میکنم تست کنید.
جادور رو هم تست داشتم رایحه ی خوبی داشت ولی با توجه به نظرات سایت...که نمی شود اسم برد(: خیلی پخش قوی ای نداره البته من به لباسم یه پاف زدم ماندگاری چندان قوی ای هم نداره...
موفق باشید
ولی آخه این چه کاریه؟ ! هر سری میخواین ادکلن بخرین 150 تومن بندازه یعنی پول نصف ادکلن رو دارین الکی الکی پرداخت می کنین....خب از چهار تا دوستاتون آدرس یه مغازه ی معتبر رو بگیرین،این که کاری نداره.من خودمم از دوستام آدرس گرفتم،همین ادکلن رو که شما گرفتی 465 من 300 قیمت کردم تا اونجایی که یادمه....
به هر حال هر جور راحتین (:
به نظر من بدجور پرونده...150 تومن بالای فی بازار....با این پول میشه یه ادکلن خرید...هزینه ی تست عطر 150 تومن!!!!!
دوست خوبم la nuit tresor رو تست کنید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir