نظرات | حسن برهانیان
ترتیب نمایش
سلام من این عطر رو از سایت گرفتم.در کل عطر خوبیه ولی اون انتظاری که داشتم ازش رو براورده نکرد.اخه سایت گفته بود بهترین عطر دنیا.الان میخوام با چنل پلاتینم یکی از دوستام عوضش کنم.البته به زور!!
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت.میخواستم راجع به نظری که دادم در مورد این عطر از شما عذر خواهی کنم چون وقتی عطر رسید دستم یه خورده ناامید شده بودم.مراتب عذر خواهی این حقیر را پذیرا باشید.
پاسخ مدیر : خواهش می‌کنم. بزرگوارید
1 تشکر شده توسط : پارسی
با سلام
--- من الان ادکلن black afgano رو دارم. کدوم محصول تام فورد رو مشابه این پیشنهاد میکنید؟
بهزاد قاسمی
ممنون که راهنمایی کردید دیروز رفتم یه عطر کرید آونتوس گرفتم محشر بود فکر میکنم گمشدم باشه.از مدیریت محترم سایت میخوام که عطر black afgano رو موجود کنه.متشکرم
1 تشکر شده توسط : پارسی
با سلام من این عطر رو هفته پیش از همین سایت گرفتم.به نظر من بوی خیلی تندی داره که اطرافیان رو اذیت میکنه.رایحش بیشتر شبیه اسانسهای تقلبی و ارزون تو بازاره.نمیدونم چجوری قیمت این عطر اینقدر زیاد شده؟ واقعا تو ذوقم خورده.پیشنهاد من به بقیه اینه که اصلا طرف این عطر نرید.مدیریت محترم سایت خواهش میکنم یه بار دیگه اصالت این عطر رو چک کنید.
پاسخ مدیر : سلام در اصالت محصول شکی نداریم. گر چه رایحه محبوبی هست اما احتمالا با سلیقه شما سازگار نبوده یا اینکه نظرتون به مرور تغییر خواهد کرد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir