نظرات | کامبیز
ترتیب نمایش
آقایونی رو میشناسم که از این عطر استفاده میکنن و خیلی هم بهشون میاد
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
دوستان گول قیمت‌های پایین اون فروشگاه رو نخورید قبلا هم من گفته بودم بهم ناتیکا وویاج صورتی قالب کرد بعد هم میگفت اصلیش صورتیه!
8 تشکر شده توسط : رضا عطردوست علیرضا موسوی
Velvet Oud
لینک به نظر 22 شهریور 1402 تشکر پاسخ به mr
من که برای اولین و آخرین بار یک 30 میل خریدم هر بار پوشیدم همه گفتن چقدر تلخه شاید تولیدات جدیدش عوض شده باشه. البته در اینکه کلا برند لطافة خیلی ارزش خرید نداره با شما هم نظرم.
1 تشکر شده توسط : Shahrokh
به نظرم عطر دیگه ای خریدین چون ولوت عود حتی یک ذره شیرینی نداره تو فرگرنتیکا هم میتونید چک کنید
1 تشکر شده توسط : آرش
با سلام به احتمال زیاد مشکل نه از شما که از فروشنده محترمی است که جنس فیک می فروشد. لطفا هر طور که صلاح میدانید معرفی کنید تا درس عبرتی باشد برای دیگران
5 تشکر شده توسط : Mohammad D TIMELESS
اگر شرکت رانی آبمیوه گریپ فروت میساخت شاید بوی این عطر رو میداد :) تو این عطر بدون اینکه تلخی پوسته خارجی و داخلی گریپ فروت رو بچشیم مستقیم میریم سراغ پالپ گریپ فروت که با رایحه شکوفه پرتقال و شیرین کننده تونکا یک شربت با شیرینی خیلی ملایم رو درست کردن که وتیور تو پس زمینه شیرینیش رو متعادل کرده و یک حالت نسبتا خاکی بهش داده.
بر خلاف اسمش بنظرم کاملا یونی هست و بازخورد خوبی هم از طرف خانمها گرفتم .
پخش زیادی نداره ولی با توجه به قیمتش ماندگاریش واقعا منو سورپرایز کرد .
تو حراج یکی از فروشگاههای معتبر به قیمت کمتر از یک عطر اماراتی خریدم و با این قیمت یکی از بلایند بای های موفق من بود ولی اونایی که با روایح گلی خیلی مشکل دارن حتما تست کنن .
11 تشکر شده توسط : سالار كلوچه Maary
من که فقط تو سرمای زمستون و اواخر پاییز استفاده میکنم چون خیلی تلخ و چرمیه
6 تشکر شده توسط : Milad sayah سعیده دهرویه
X عزیز تو این چند سالی که عطر افشان رو دنبال میکنم نقدهای شما رو واقعا منصفانه و سرراست و بدون حاشیه دیدم که خیلی خلاصه و مفید اونچه که خواننده میخواد بهش رک و پوست کنده ارائه میدید و داستان سرایی نمی‌کنید برای همین وظیفه خودم دونستم که از شما برای وقتی که میزارین تشکر کنم لطفا همین مسیر رو با قدرت ادامه بدید 🙏🌹
8 تشکر شده توسط : شاپور اتش کوروش
یادش بخیر زمانی که خبری از آرماف و Cdnim در کار نبود عطر ماین اونتوس فقرا بود حالا همینم از ما گرفتن... در جریان هستید که KFZ مخفف چیست... بعد از اجمل چشممان به جمال مارک ژوزف روشن شد
13 تشکر شده توسط : منوچهر Arad felegari
Sacrifice for Her
لینک به نظر 29 بهمن 1401 تشکر پاسخ به Melorin
با درود لطفا اسم سایتهای فیک فروش را بیشتر راهنمایی کنید تا دوستان در خریداشون در نظر داشته باشند چون کسی که جنس فیک رو بجای اصل میفروشه در واقع حق سایتهای درستکار مثل عطر افشان رو پایمال میکنه
5 تشکر شده توسط : IRRO ملورین

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir