نظرات | mona
ترتیب نمایش
بنظر من شیرینش اصلا ملیح و دخترونه نیست و فقط برای افرادی که عطرهای خیلی گلی میپسندن مناسبه و برای خانمهای بالای 35 سال.
2 تشکر شده توسط : مریم میربیک آرامیس
شیفته ی این عطرم ! بوی فوق العاده خاصی داره که تابحال مشابهش رو تجربه نکردم..انگار که داری یه سیب آبدار شیرین میخوری و همزمان رایحه ی یه دسته گل رزُ استشمام میکنی!
واقعا عجیبه که توی ایران نتونستم این عطرو پیدا کنم :( امیدوارم بزودی پیداش کنم و به مرادم برسم :))
تا جایی که من اطلاع دارم این کار جزِ روایح خوشمزه محسوب میشه! دوستان ممکنه چند کار دیگه با این ویژگی و همین ملایمت معرفی کنید :)
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
سلام ، بنظر من این عطر کاملا مناسبه برای سنین بالای 25 و میتونن استفاده کنن،رایحه ی کاملا زنانه ای داره با پخش بو وماندگاری خوب
سلام
ترکیباتشو خیلی دوست دارم،اما با اینکه این عطر رو معتدل معرفی کردید من حس میکنم بیشتر به کارای خنک متمایله و برای پاییز و زمستون ممکنه مناسب نباشه، همینطوره؟
زنانگی توش موج میزنه! :))
نت اول رو من حس نکردم،چند دقیقه ی اول بوی رز و چوب حس میکنم..و تا حدودی گرمه
1 تا 2 ساعت بعد کاملا ملایم و دوست داشتنی میشه .. مشک و وانیل و همچنان نتهای چوبی.. حس تازگی میده که نمیدونم مربوط به کدوم ترکیبه،شاید کهربا
ماندگاری خیلی خوب و پخش بوی متوسط به پایین... به نظر من که میتونه 4فصل محسوب بشه ;)
3 تشکر شده توسط : ایرن گلی
سحر جان یا خانوم مریم راهنمایی کنید لطفا،
تفاوتش با sheer beauty چیه دقیقا و اینکه کدوم دخترونه تر و ملایم تره ؟ من از عطرای شیرین یا گرم مثل flora گوچی و le parfum لالیک خوشم نمیاد اصلا ، عطرای خیلی خنکم دوس ندارم.. این میتونه انتخاب خوبی باشه؟! یا شما پیشنهادی دارین ؟:)
1 تشکر شده توسط : آیدا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir