نظرات | جعفرنژاد
ترتیب نمایش
اولین بازخوردی که گرفتم: چرا اینقدر بوی وایتکس میاد!! ولی در عوض لانویت رو اکثرا پسندیدن..
بازخورد خیلی خوبی گرفتم از این پرفیوم. همه اسمشو پرسیدن ازم. ولی به مشامم نیومد. هنوز هم تشخیص ندادم که شبیه چیه!! خیلی جالبه برام که دوستان و اطرافیانم اینقدر از عطرم تعریف میکنن ولی خودم نتونستم تشخیص بدم که چی به چیه :)
جناب ایکاروس درود بر شما
یه چند مورد پیشنهاد در مورد این توضیحات از شما میخواستم:
اینکه رد بوی اون به این صورت باشه که اگه وارد یک ساختمان سه طبقه بشی از رَد بوش بتونی تشخیص بدی شخصی که استفاده کرده در کدوم اتاق از طبقه سوم حضور داره. دیدم که میگم!
دوم اینکه اینقدر رایحه اش مرموز و عالی باشه با اینکه شخصیت اون شخص بسیار منفور هست ولی دلبری میکنه با عطر! بازم دیدم که میگم!
سوم اینکه همه پسند باشه: نه سردرد بیاره! نه خیلی شیرین! نه خیلی تلخ! خلاصه مردونه و جذاب.. مناسب بالای 27 سال تا پایان عمر! یجور امضاء باشه.
ممنون.
واقعا در تعجبم که تبلیغات چقدر میتونه تاثیر گذار باشه در فروش یک محصول.. استفاده از Paul Walker و Josh Holloway برای تبلیغ این محصول خیلی جالب هست. در صورتی که به قول دوستمون این تویلت بوی مواد شوینده میده.. من تعجب می کنم تو نظرات دوستان گاهاً به جملاتی مثل بی نظیر و یا تکرار نشدنی و یا با اصالت برخورد میکنم. یعنی واقاً بوی مواد شوینده که اینقدر کهنه و قدیمی هست، اینقدر جالبه؟ به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم. شش هزار تومن برای عطر بیک هزینه کنین بهتره تا این. هدف استفاده ازعطر و ادکلن رسیدن بوی خوش به مشام دیگران هست و ثبت یک خاطره.. نه غیر از این...
سلام. وقتی برای یه ادکلن سیصد تومن هزینه میکنین حداقل انتظاری که باید داشته باشین اینه که بوی خوبی به مشام شما و دیگران برسه نه اینکه صرفاً بوی خاصی داشته باشه..این ادکلن فقط یک سال مورد توجه قرار گرفت و زود فراموش شد. الان اکثر فروشگاه ها این اجازه رو میدن که شما رو لباستون یا روی کاغذ تست کنین حتی اگه تسترش رو نداشته باشن..من این کار رو برای فارنهایت کردم و بازخورد منفی از اطرافیان گرفتم. متاسفانه فقط یک رایحه به مشام میرسه و خسته کننده هست. انتظار بعدی ماندگاری و در نهایت پخش بو هست که اگه قدیمیش رو پیدا کنین مطمئناً به خواستتون میرسین. در کل این ادکلن رو پیشنهاد نمیکنم.. خیلی قدیمی هست..همیشه دنبال کارهای جدید و بروز باشین..(البته مثل تق هرمس استثناء هم داریم که برای تمام دوران نامبر وان هست)
پیشنهاد من اینه که حداقل نسخه پرفیومش رو بخرین.. با این که یه کم تفاوت رایحه وجود داره ولی ارزشش رو داره.. من پرفیومش رو هم تست کردم.. واقعا نسبت به این بهتره.. الان پشیمونم که چرا ادو تویلت رو خریدم..
بعضی ادکلن هارو نمیشه فهمید.. مثلا این ادکلن اصلا مشخص نیست برای چه گروه سنی ای مناسبه.. شما وقتی تو اسانس های بکار رفته نگاه کنی میبینی هرچی دستشون اومده به کار گرفتن.. نت آغازین و میانی و پایانی همش یکی هست. فقط به خاطر پخش بو همه متوجه میشن ادکلن رو خالی کردین رو خودتون.. ولی معلوم نیست خوبه یا بده.. خیلی خنثی هست. کسی رو درگیر خودش نمیکنه.. با 120 تومن انتخاب های خیلی بهتری میتونین داشته باشین.. به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم این ادکلن رو.
من اگه میتونستم یه عطر رو از کره زمین محو کنم و از بین ببرمش همین لالیک بود.. از اون ادکلن هایی هست که موقع تست برات جالبه ولی وقتی دو بار استفاده می کنی حتی برای خودت هم غیر قابل تحمل میشه.. حالت تهوع بهت دست میده.. اونقدر تنده که روان همه رو به هم میزنه.. من از فروشگاه خریدم. اون هم به خاطر تعریفی که خود فروشنده می کرد. ولی فقط دو بار تونستم استفاده کنم.. به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم.. اگه تو یه محیط بسته رفت و آمد دارین که دیگه اصلا.. همه ازتون فرار میکنن..
من این ادکلن رو تو یه فروشگاه تست کردم. فقط یک بار اسپری رو آستین کت.. باور کنید تا یک ماه عطرش از بین نمیرفت.. و فوق العاده خوشبو.. به طوری که تو همون روز سه نفر ازم در مورد عطری که زدم تعریف کردن و اسمشو پرسیدن. ولی از اونجایی که اکثر فامیل این عطر رو دارن از خریدش پشیمون شدم.. 80 هزار تومن از قیمت سایت بیشتر بود.. من این ادکلن رو برای همه پشنهاد میکنم.. حداقل در طول زندگیتون یک بار ازش استفاده کنید..
سلام. من یه هفته هست که خریدمش.. متاسفانه نه پخش بو داره و نه ماندگاری.. حتی خودت هم متوجه نمیشی که چی زدی.. نمیدونستم ریفرموله شده این ادکلن تا این حد بی ارزشه.. 245 هزار تومن برای هیچ هزینه کردم.. با این که از این رایحه خیلی خوشم میاد و قبل از خرید از چندتا ادکلن فروشی تست کردم و همشون هم از همین سایت محصولاتشون رو میخریدن ولی متاسفانه برای هر بار استفاده باید 5 بار اسپری کنم که باور کنید باز هم پخش بو و ماندگاری نداره.. الان یه بخشی اضافه شده به اسم "هنگام سفارش بخوانید" که من فکر نمیکنم واقعا جواب گوی این مساله باشه..

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir