نظرات | سعید افشار
ترتیب نمایش
به نظرم این عطر سلیقه خاصی میخواد، در کل رایحه اولیه و میانی اون خوب بود اما نت پایانی اون برام جالب نبود . از لحاظ ماندگاری و تا حدی پخش بو رتبه اول رو داره. برای من تلخی بادام توی لاست چری و بوی وانیل اربا پورا خییییلی جذاب ترن....
5 تشکر شده توسط : وحید مهدوی امیر علوانی
یک عطر بسیار خوشبو و خوش رایحه ای هستش که واقعا میوه ایه.... گلابی، پرتقال، هل و مشک غالب هستند کلا عطر شیرینیه. دو تا نکته جالب داره این عطر که تا حدود تقریبا بیست دقیقه پخش بوی زیادی نداره اما بعدش یکباره پخش میشه و همه جا رو بوی میوه جات میگیره و دوم یه جوری بهش وابسته میشید من اگه یه روز نزنم انگار یه چیزیم کمه...)) ولی خب رایحه اون کمی زنانه میخوره.. کلا برند زرجف کیفیت عطراش عالیه حتی دوست نداشته باشم به برندش احترام میزارم.
10 تشکر شده توسط : علیرضا nazanin
عطر فوق‌العاده ای هستش ،با زمینه ای وانیلی و شیرین اما بسیار میوه ای و مرکباتی،البته عطر های خانومها زمینه ای گلی دارن که در این عطر نیست... مخالف این اعتقاد هستم که همه عطرهای مردانه باید بوی جوراب و اسطوخودوس بدن! کار یونی هست پس هم مردانس هم زنانه... تعریف جدید ارائه ندیم!

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir