نظرات | خاطرات یک گورکن
ترتیب نمایش
درود بر همه. این عطر فوق العاده است! اگه میخوای یه عطر باکلاس و خوش رایحه و خوش قیمت و پربازخورد و همه چی تموم داشته باشی در خریدش لحظه ای شک نکن!! من خیلی سخت پسند هستم و به سادگی هر رایحه ای رو نمیپسندم! ولی این یکی عالیه!!
2 تشکر شده توسط : مرتضی ع بابک
بعد از خرید این عطر اولین حسم رضایت ازش بود و با گذشت چند روز حس بدی بهش پیدا کردم! انگار این تک نت بودن با بوی لباس و بدن هر کسی طوری ادغام میشه که میتونه نتایج مختلفی داشته باشه! بنده شاهد بودم فردی که رستوران داشت و در محیطی که بوی غذا همیشه جاری بود از این عطر استفاده کرده بود که ترکیب امبروکسان با بوی غذا و بویژه بوی کباب رایحه ای دوست داشتنی بوجود آورده بود!! ولی در کل به نظرم عطر جالبی نیست
4 تشکر شده توسط : آرش امیر علوانی
یک عطر مرکباتی ترش و شیرین و تا حدودی تندی خشن!!
1 تشکر شده توسط : شکیبا
امروز تست کردم یه بوی به شدت شیرین و شکلاتی داره! در انتها وانیل و عود خونمایی میکنه! برای زنان میانسال مناسبه و گزینه مناسبی برای یک زن جوان نیست
5 تشکر شده توسط : marjanmohamadi شکیبا
اولا که باید بگم به نظر من اینوکتوس رایحه زنانه ای داره! حالا چرا میگن مردانه است برام سواله! دوما رایحه ملایم و شیرینی داشت! عنصر اصلیش اینه که نت دریا رو داره که خیلی بهش کمک کرده تا حرفی برای گفتن داشته باشه! ماندگاریش هم خیلی زیاد نیست ولی خط بوی معمولی هم داره!! به شدت اسپرت هست .. ولی شخصا با این مبلغ به نظرم گزینه های بهتری هم وجود داره
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مرتضی ع
میخوام یه نکته در مورد برداشت بویایی افراد بگم شاید براتون مفید باشه! شما عرض کنید یک عطر رو روی یک میز میگذاریم و از ۵۰ نفر میخوایم بوی غالب این عطر رو بیان کنند! یکی میگه بوی هلو میده یکی میگه بوی صابون میده یکی دیگه از بوی آناناس حرف میزنه و دیگری از بوی شکوفه گیلاس میگه!!
حالا جالب اینجاست که این عطر روی میز اصلا نت هایی که اون پنجاه نفر گفتند رو نداره!!
اینجا میرسیم به یک نکته! استدلال بویایی هر کس. یعنی هم قدرت شامه یک نفر و همچنین ایدئولوژی بویایی هر نفر نقش داره! هر یک از ما یک ایدئولوژی بویایی داریم! که ناخودآگاه شامه ماست! اون کسی که از عطری نت پرتقالش رو بهتر درک میکنه با اون شخصی که نت چوب صندلش رو میفهمه تفاوت زیادی دارن! شاید اینجا نتونم کامل تر به این مقوله بپردازم! طبق تحقیقات من ناخودآگاه بویایی عکس ذائقه عمل میکنه! یعنی برداشت یک نفر از یک عطر به طور کلی نه تنها یک نت بلکه بصورت کلی،نشان از وجود پارادوکس بویایی ست.
5 تشکر شده توسط : سام عبدی پور 🄼🄾🄽🄰
بوی پسته منظورش چه بویی هست؟ پوست پسته ؟ یکی توضیح بده و توصیفش کنه! هر چند کسی جوابم رو نمیده
1 تشکر شده توسط : بابک
این عطر رو هوش مصنوعی به من پیشنهاد داد و در توضیحات نوشت : این عطر یک عطر خنک و تازه با بوی ریحان، چای، میخک و گل یاس است که برای مردان منحصر به فرد طراحی شده است. این عطر دارای پخش بوی بسیار خوبی است که به مدت طولانی بر روی پوست شما ماندگاری دارد. با تلفیقی از عناصر گیاهی و مرکبات، این عطر احساس تازگی و شادابی به شما می‌دهد و مناسب برای استفاده روزانه و فصول گرم سال است.
7 تشکر شده توسط : هاشم پور 🄼🄾🄽🄰
نت های جالبی داره! مدیر محترم این عطر رو میخوام آیا موجود دارید ؟قیمت هم بفرمایید
پاسخ مدیر : سلام واتساپ استعلام بگیرید
گفتی بتادین داغ دلم تازه شد!! توسکان لدر بوی بتادین میده!!!
2 تشکر شده توسط : Perfumoholic مرتضی ع

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir