نظرات | saeid76
ترتیب نمایش
باسلام
اوایل تابستون بود که سمپل این عطرو گرفتم..با احتیاط بهش نزدیک شدم ...اوایلش خوشم نمیومد ازش ...چون یه جورایی پودری وگرم به نظر می رسید اما حالا باید بگم یکی از بهترین هام هستش.. بخصوص رایحه میانه که ملایم ورسمی هستش وبطور خاصتر رایحه ی انتهاییش که خس خسش بیحس کننده است ..از لحاظ ماندگاری خیلی خوبه وپخشش هم خوب است.
1 تشکر شده توسط : معین هاشمی
رايحه اي خنك نمناك شاداب تازه سبك كه برا من بخصوص تداعي كننده ي نوعي شامپو يا يك شوينده تميز ديگريست كه اسم وتاريخش را نمي دانم..اما در كل نت علف هاي سبز غالب هستش واين نكته هم ميشه از رنگ سبز شيشه فهميد
هرود ؛شاید یکی از بهترین های کلاس "گرم وشیرین" باشه...رایحه ی واقعا جذابی داره ..شاید برا چند لحظه ادمو به فکر یک خوراک خوشمزه بندازه واحساس گرسنگی کنه !!برا من ولی بعد از استفاده های مکرر؛ومعمولا بعد از گذرحدود 4 ساعت از زمان عطر زدن؛ نت های فلفل ودارچین یه جورایی اذیت کننده می شن وبه طوری احساس سوزش در ناحیه ی بینی می کنم.
حدود دو ماه بود که از اسانس باکیفیت این کلن استفاده می کردم..جالب بود دوست داشتنی... شاید رایحه اش به شکلی سنگین بود...تااینکه یه روز تصمیم گرفتم یک سمپلش روبا ترکیب چند قطره الکل اتانول ، به یکی از همکاران اهدا نمایم!!
فردای ان روز که به محل کار رفتم اینگار که اولین باره این رایحه رو می شنیدم !!! تمام راهرو واتاق همکار رایحه تنباکویی شیرین وسبک به همراه یه نوع رایحه ی گلی می پیچید...این بار دیگه با اقتدار ارزش هاشو به رخم کشید...همچون موی ابریشمین وپریشان دختری سرکش در مقابل گرد باد،فضا را به تصرف خود در اورده بود...از اون لحظه به بعد ارزش این عطر رو فهمیدم.
عطری ایده ال برای افراد رومانیتک ومشکل پسند...این عطر با بوی گل بنفشه ویمقدار چوب اغاز میشه ،،نسبتا خنک ..نشاط اور،، بعد از اون خس خس ومشک خودنمایی می کنه البته بنفشه هم هست اما کمتر وعطر بیشتر حالت چوبی به خود می گیره..تلخی زیادی نداره..اما سبک ...اگه همه پسند نباشه حداقلش از این جهت مطمئنم که هیچ کس رو اذیت نمی کنه..بسیار دوست داشتنی...از 10 امتیاز 8.5
سلام
♥عزیر همچنان که مستحضرید رایحه ها سلیقه ایند...وایده ای که بنده محترمش می دونم شاید از نظر دوستان اینجور نباشه...همچنان که مجید بزرگوار اشاره فرمودند..باز تکرار می کنم که بله باوقار ومحترمانه هستش...هرچند که بعد از اتمام پخش اگه بیای مچ دستت رو بو کنی تنها شیرینی وانیل جوابگوست...موفق باشید :)
این ادکلن واقعا از همون نوع ادکلن های رسمی وباشخصیت هستش ..رایحه ی مرکبات خجالتی در کنارتنباکو ی شیک و ارام،لحظاتی دوست داشتنی به مشام ادمی تقدیم می کند... هر چند که سوزش ضعیف فلفل سیاه(برا افراد با حساسیت فصلی به خصوص ) رو نمی شه انکار کرد...اما نقطه ضعف اون پخش وماندگارشه نه غیر...در کل ادکلن خوب ودوست داشتنی هستش.8.5 از 10 امتیاز
این ادکلن از لحاظ رایحه کاملا ملایم محترمانه وباوقار هستش.. شیرینی متعادل وانیل در آن حکمفرماست.. برای افراد باشخصیت سنگین وجدی مناسب است و رده ی سنی آن بیشتر با دهه چهارم زندگی(بین 30 و40سال) جور هست...از لحاظ پخش وماندگاری هم( خوب) ارزیابی می شود.
بنده این ادکلن رو دو بار تست داشتم...اوایل کار بویی شبیه به برخی حشره کش های ضد الرژی دارد!! حال شاید مقصر این ادکلن نباشه وتقصیر شرکت های تولید کننده سم هستش که برای ملایمت بیشتر محصولاتشان از برخی ترکیبات مشابه این عطر استفاده می کنند..شاید!!...نت بعدی ادکلن تاحدودی ملایمتر شده و رنگی از میوه جات به خود می گیرد ولی ادکلن حالا دیگه خیلی کم جون شده وحرفی برای گفتن نداره..اینکه میگن رایحه ی این ادکلن باعث برخی واکنشها میشه،، بعید می دونم ...مگر اینکه باعث واکنش فرار در طرف مقابل بشه ههههه....پخش وماندگاریش هم تعریفی نداره....کلاًزیاد ارفاق کرده باشم از 10 امتیاز 6 بهش می دم.
2 تشکر شده توسط : عطر پاش اسنودن

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir