نظرات | مهدی اکبری
ترتیب نمایش
بویی گرم و خاکی ،نمکی و شور دریایی. بوی چوب خیس خورده دریا. بوی ماسه ساحل. بوی اقیانوس. بوی روزنامه کهنه. با ته نت تنباکو و وانیل. رز در پس زمینه است و هر از گاهی خودی نشون میده اما قدرت دست عنبرگریسه. خیلی رایحه رمانتیک و لوکس و شیک و اعتیاد اوری داره. ماندگاری زیاد با پخش بوی مناسب.از دستش ندید
9 تشکر شده توسط : امیر علوانی کامبیز سخی
دقیقا بوی ملایم یاس رازقی در ابتدای شب میده. که به دلیل ریفرموله شدن خیلی ملایم تر هم شده بر خلاف تبلیغات که میگفتن این عطر رایحه غلیظ و جیغ زننده یاسه.
خود گل یاس در ابتدای شب رایحه صابونی و تمیز و شفافی داره رفته رفته در نیمه شب و اواخر شب رایحه ایندولیک تر و کثیف تر میشه در واقع رایحه خامه ای وانیلی و مشک مانند میشه. این عطر ایندولیک نیست. من دنبال یک عطر یاسی هستم که رایحه وقیحانه یاس ایندولیک را داشته باشه. اگر دوستان کسی چنین عطری میشناسن لطفا معرفی کنند.
11 تشکر شده توسط : آیدا میثم شفیعی
بوی لذیذ و خامه ای و لاکتونیکی داره که برای بنده تداعی کننده یک دختر خانم جوان و بلوند با لباس سفیده. گل های سفید به خوبی با وانیل و خامه و چوب صندل ترکیب شده و رایحه ای معصومانه و لطیف و ظریفی شکل گرفته. ماندگاری بالا و پخش بوی متوسطی داره. رایحه همه پسندی داره به نظرم هر دختری این را بپوشه بهش یه ظرافت و زیبایی خاصی میده.
10 تشکر شده توسط : پریا nazanin
Musc Tonkin
لینک به نظر 10 اسفند 1402 تشکر پاسخ به رادمهر
یه مقاله ای میخوندم که میگفت سال های قدیم عطر ها تم حیوانیت بیشتری داشتند و بیشترین استفاده از مشک و عنبر میشد و رایحه وینتیج و طبیعی و اثر خود را به خوبی نشان میدادند امروزه بنا به ملاحضاتی مولکول ها و نت های حیوانیت و کثیف عطر را حذف کردند و اکورد های تمیز و شفاف و پودری را به نمایش گذاشتند که هیچ درکی از واقعیت اکورد های حیوانی نشان نمیدهند. متوجه هستم شما چی میفرمایید اما حقیقت همینه، در نظر داشتم توصیف واقعی این گوهر کم نظیر را بگم. نه تنها بنده بلکه تجربه کنندگان دیگر از سایر کشور ها نیز همین نظر را داشتند.
1 تشکر شده توسط : سالمی
یه رز عود واقعی
به طرفداران رز عود و کار عربی شدیدا پیشنهاد میشه. بسیاری ماهرانه ترکیب شده رایحه ای لوکس و لاکچری.
5 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi
بنده جدا خالق این اثر را ستایش میکنم، عطریبی حیوانی بی نظیر و کمیاب که مورد استفاده اخر شب. رایحه ای کثیف و شلخته و بی حیا. بهترین توصیف برای این عطر بوی رابطه جنسیه. بوی عرق بعد رابطه. بوی جنابت بوی هوسرانی و وحشی گری. رایحه ای چرمی و خونی و گوشتی و بالزمیک و تند. مشک تیز بوی اهو ختن در فصل جفت گیری. بسیار تحریک کننده، اغوا کننده و مست کننده. ا
9 تشکر شده توسط : سالمی Dapper

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir