نظرات | سامان
ترتیب نمایش
کولونیا لدر از آکوا دی پارما رو هم امتحان کنید اگرچه ماندگاری و پخش این کار رو نداره
به نظرم اصل این عطر تلخ نیست بلکه شیرینه٬ ضمن اینکه بوی این عطر خطی نیست و به شخصه از نت انتهایی این عطر چندان خوشم نیومد اما در مجموع عطر خوب و قابل قبولیه به خصوص از نظر ماندگاری و پخش بو در این رنج قیمت.
بوش کاملا ترشه! به وضوح بوی لیمو میده و به شکل خطی هم باقیه! توی گرمای زیاد و آفتاب قدری تغییر بو می ده و از خطی بودن قدری کم میشه. با این قیمت اصلا توصیه نمی کنم این ادکلن رو بگیرید. به نظرم بیشتر کلاس داره تا بو٬ ماندگار و سیلاژ. واقعا عطرهای مردانه شنل خیلی از عطرهای زنانه اش عقب ترند.
اگر عطر خنک می خواهید اسنزای آرمانی انتخاب بهتریه من این دو رو باهم خریدم.
ماندگاری به چربی پوستتون بستگی داره! نه عطر تنها!
یه مقدار روغن بادام بدون بو بگیرید روی پوستتون بزنید بعد ماساژ بدید. وقتی نسبتا جذب شد روی اون عطر بزنید و بعد دوباره مقدار ماندگاری رو امتحان کنین
به همه کسایی که دنبال یه عطر خنک و حتی بهتر از کنزو هستن عطر nautica voyage رو توصیه می کنم. من ازش چهارتا گرفتم. عطر خنک خوب خیلی کمه توی رنج های زیر ۲۵۰ تومن. اکثرشون بوهایی شبیه به هم دارن. این کنز جزو عطرهای خوبه.
ساناز خانم شما کلی کلش از هرمس رو امتحان کنین

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir