نظرات | محمد گودرزی
ترتیب نمایش
در نت ابتدایی من یک بوی مرکباتی میگیریم. می دونم اسم عطر اسپایس بمب هست ولی بوی مرکباتی اونقدر تنده که من در نت ابتدایی بیشتر اون رو میگیرم تا بوی ادویه ای. شدت مرکباتی بودن نت ابتدایی من رو یاد کرید اورجینال وتیور میندازه (اگر اسانس های هر دو عطر هم دقت کنید تشابهات زیادی دارن.) به عنوان یک عطر باز تازه کار اولین بار بود که تونستم تشابه رایحه یک عطر رو با عطر دیگه تشخیص بدم و از این باب به خودم میبالم :D

با گذشت حدود ۵ دقیقه از شدت مرکباتی کمتر میشه و بوی دارچینی عطر کمی خود نمایی می کنه و از اینجاست که اسپایس بمب راه خودشو از کرید اورجینال وتیور جدا می کنه. در نت میانی عطر کمی حتی به شیرینی میزنه و من بوی دارچین و تنباکو میگیرم. تنباکو یکی از روایح مورد علاقه من هست و خوشحالم از انتخاب عطار محترم. بوی دارچین در ویکتور اند رولف اسپایس بمب مثل اون بازیگر های محبوبی هست که حضوری افتخار و کوتاه در سریالی محبوب دارن. در اسپایس بمب ما خیلی زود با این رایحه خداحافظی می کنیم و به رایحه گیلاسی سلام می کنیم.

بعد از حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه رقص تغییرات نت میانی تمام میشه و به آرامی میشینه تا ما بتونیم تمام و کمال براندازش کنیم. و اینجاست که شدیدا من یاد د مارلی هرود میفتم (حسابی افتادم رو دورا :D ) با این تفاوت که هرود کمی شیرین تر هست ولی از لحاظ دریافت بوی تنباکویی و آلبالویی به شدت به د مارلی هرود شبیه هست. بخوام قیاس کنم بویی که از اسپایس بمب میگیرم بیشتر تنباکویی و کمتر آلبالویی و بویی که از هرود میگیرم بیشتر آلبالویی و کمتر تنباکویی هست.

در نهایت برای شخص بنده ویکتور اند رولف ترکیب ۲ تا عطر خوشبو (کرید اورجینال وتیور در نت ابتدایی و د مارلی هرود در نت میانی هست) هست و اگر شما از این ۲ عطر استفاده نمی کنید فرصت خوبی هست که هر ۲ رو با هم در ویکتور اند رولف اسپایس بمب تجربه کنید. دوستان به یک نکته مهم توجه کنید:

در زمان نگارش این متن کرید اورجینال وتیور ۱۰۰ میل ۱۳.۵ میلیون تومان و د مارلی هرود ۱۲۵ میل ۱۱ میلیون تومان هست در حالی که ویکتور اند رولف اسپایس بمب ۱۵۰ میل تنها ۶.۹ میلیون تومان هست و شما می تونید با تقریبا یک چهارم قیمت ۲ عطر محبوب رو تجربه کنید. پس از لحاظ صرفه اقتصادی و رایحه های فوق العاده ای که دریافت می کنید شدیدا اسپایس بمب رو بهتون توصیه می کنم.
5 تشکر شده توسط : مجتبي۶۳۳۳ علیرضا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir