نظرات | علی جودتی
ترتیب نمایش
از یک نفر دیگه در مورد بوی عطر آنجلز شیر پرسیدم گفت بوی شبیه مربای آلبالو میده.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور ایلیا ال وی
Angels' Share
لینک به نظر 12 آذر 1402 تشکر پاسخ به حسام لطف الهی
برای طراحی شیشه به شیشه های شرکت لطافة نگاهی کنید متوجه میشید چرا به این طراحی 4 دادم. ممنون
1 تشکر شده توسط : بابک
Angels' Share
لینک به نظر 12 آذر 1402 تشکر پاسخ به Mostafa jahed
سلام ممنون و دوست عزیز. طراحی شیشه عطر بنظرم خوب بود ولی نه در این حد که مثلا عدد بالاتر بدم به این دلیل 4 دادم شما اگه طراحی شیشه های عطر شرکت لطافة رو ببینید متوجه می شید که این طراحی شیشه در حد متوسط هست بنابراین تناقض نیست.
1 تشکر شده توسط : بابک
ممنون از تذکر دوستان البته بیشتر انتقاد بنده به طراحی آکورد و نت های عطر بود بنظرم هماهنگی لازم بین نت ها درست رعایت نشده بود . ولی بهرحال سعی میکنم دیگه از بانه نسخه فیک تهیه نکنم . ممنون و تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
Encre Noire A L'Extreme
لینک به نظر 11 آذر 1402 تشکر پاسخ به متین جعفری
البته نظرات دوستان قابل احترام است این نظر بنده بود ولی خیلی از دوستان هستند این عطر رو پسندیدند بیشتر انتقاد بنده درمورد طراحی نت های این عطر بود بهرحال ممنون از دوستان . سعی می کنم نظر اشتباه ندم . ممنون و تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک رضا
خس خس بیش از اندازه خودش رو در این عطر نشون میده و نت غالب هست اگر کمی نت چوبی کمتر استفاده می شد و نت چرمی بهش اضافه می شد رایحه مورد پسندی داشت در کل یک طراحی نت متوسطی داره ماندگاری خوبی داره و پخش بو نداره .
1 تشکر شده توسط : بهداد
این عطر بسیار شیرین است آکورد غالب همون رایحه کنیاک است که نت های دیگه رو می پوشونه بنظر میاد طراحی نت های این عطر ضعیف بوده است و طراح نتونسته موازنه ای بین نت پایه و واسط ایجاد کند در کل از نظر من یک محصول ضعیفی است تنها نکته قوت این عطر طراحی زیبای شیشه آن است. همچنین ماندگاری و پخش بوی کمی دارد.
این عطر شیرین است تلخ نیست
1 تشکر شده توسط : سارينا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir