نظرات | حامد
ترتیب نمایش
باسلام دوستان این یک اثر هنری از روایح دودی و چوبیه بوی جنگل بارون زده و بقایای خاکستر و ذغال نم زده چوب رو میده هر کلکسیون داری حتما باید یکی داشته باشه فقط نمیدونم چرا انقدر ناشناخته مونده واقعا قابلیت برابری با عطرهای سبز و چوبی دودی رو داراست!
9 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰
بواسطه یکی از دوستان چند روز پیش امکان تستش رو داشتم، با ۸ پاف روی لباس تجربه ام رو بطور خلاصه میگم عطری بسیار متفاوت بسیار عجیب و معتدل با پیچیدگی روایح سیتروسی و سنتتیک که بازخورد خیلی خوبی رو میاره اینکه میگم خیلی خوب منظورم واقعا خوبه! تقریبا همه میپرسن! ماندگاری تا دو روز از لباس قابل تشخیصه و پخش بو هم شیرین ۸ ساعت!
9 تشکر شده توسط : علی سالمی
این عطر رو چندسال پیش کادو گرفتم در وهله اول بوی ادکلن و لوازم آرایش زنانه میده بعد از مدتی بوی جوهر خودکارهای معطر میده! بشخصه به هیچ عنوان با نت های اولیه و میانی کنار نیومدم ولی امان از بیس نتش واقعا مامامیا ماماسیتا کاچلا!👌😅
7 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
تست این عطر برای من یادآور اپنینگ تام فورد توباکو وانیل بود با این تفاوت که ساید افکت رایحه ای شیرینتر و نزدیک به شربت سینه داشت! با اینکه نصف قیمت توباکو وانیل رو داره ولی آن کجا و این کجا! اگر میتونید بیشتر هزینه کنید توباکو وانیل بگیرید اگرم نه که در رنج قیمت ایشون گزینه های بهتری هم هست!
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 هاشم پور
یه عطر تیز و سنتتیک که برای شامه من یادآور رایحه اسپری پاک کننده جیف بود!
2 تشکر شده توسط : سالمی امیر حیدری
پوشیدن این عطر یعنی نمایش قدرت و جذبه و کمی القای ترس بوی عجیبی داره دومین عطر مرموزیه که دارم و بسیار دوستش دارم
10 تشکر شده توسط : سالمی Golnoosh
اولین بار که این عطر رو روی دستم تست کردم بلند داد زدم فاکینگ فابیولس!😉
7 تشکر شده توسط : سالمی شایان احمدی
نت آغازین عطر مثل تجربه بوییدن جای تنباکوی داخل پیپ رو داره! بسیار تند و تیز و بوی قیر مانند داخل نی پیپ! بعد از چندین دقیقه فضا آرامتر میشه و خبری از اون هجوم پر هیاهوی تنباکو نیست ولی نگران نباشید بوی اسموکی پیپ تنباکو همانند پدربزرگ کت و شلواری پوش عصا بدست ساعت به جیب با پرستیژ و باکلاسی با نشاط و نرمش کماکان ساعتها در کنار شما به گشت و گذارش ادامه میده وانیل و کاکائو هم گاهی اوقات یه عرض اندامی میکنند ولی تنباکو دست از یکه تازی و دیکتاتوری برنمیداره ولی بالاخره مجبور میشه کمی تنگتر بشینه تا وانیل و چوب هم جا بشن تا حضورشون رو به اشتراگ بگذارند! بنظر من این یک عطر شب مجلسی که در نهایت به سکس ختم میشه است عطش ماندگاری بعد از ۲۴ ساعت فروکش میکنه ولی تا مدتها میشه از روی لباس تشخیصش داد! وای از پخش بو بنظرم میشه بعنوان سرکوبگر عطرهای داخل جمع نام برد!
10 تشکر شده توسط : سالمی Golnoosh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir