نظرات | مه‌دی
ترتیب نمایش
به نظر میرسه کمپانی بای کیلیان بازاریابی خیلی خوبی داره. وقتی میتونه این عطر ۵۰ میل را با این قبمت بفروشه، از این نظر باید بهش تبریک گفت. اما در مورد خود عطر، بلومون عطر سیف و خوشبویی هست اما با توجه به جمله اولم باید بگم این‌رایحه این قیمت نمی‌ارزه و نهایتا باید ۲۰-۳۰ درصد گرونتر از اروس ورساچ باشه!
8 تشکر شده توسط : آرش 🄼🄾🄽🄰
Pour Un Homme
لینک به نظر 22 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به marjanmohamadi
منظورم از لحاظ رایحه‌ای نبود. از این لحاظ که پخش بسیار بالایی با تندی زیاد دارند و همون اول کار انگار ۴۰۰ تا نت!(😁) میکوبن تو صورت آدم و اصلا مناسب فضای باز و در کل سیف نیستند. شرایط خاصی رو برای استفاده میطلبن که برای خود من بشخصه اون شرایط یک دقیقه در سال هم نیست
2 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 حسین رفیعی
با سلام خدمت آقای سخی؛ نظرات بسیار ارزشمند شما و تجربه‌ی دیرینه‌ی شما برای شخص من همیشه مانند یک کلاس درس هست. معمولا هر جا نظرات شما را ببینم، کامل آنرا مطالعه میکنم. بسیار سپاسگزارم که این تجربیات را اینجا در اختیار همگان قرار میدهید. خواستم در تکمیل این نظرتان جمله ای اضافه کنم. اینکه برخی از ترکیبات مانند مریم‌گلی در عطاری‌ها یافت نمیشوند و علاقمندان میتوانند اسنشیال اویل آن‌ها را در مقدار کم تهیه کنند و داخل شیشه ویال‌هایی که فرمودید داشته باشند. حتی یک مدرسه عطرسازی که نمیخواهم نامش را در اینجا ببرم حدود هزار نت اصلی را در قالب پرفیوم کیت موجود داره که خود من چیزی حدود ۱۵۰ تا از اونها رو تهیه کردم.
6 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰
Original Vetiver
لینک به نظر 11 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به مش قاسم
اورجینال وتیور چنین بویی نداره. اگه دنبال عطری هستید که به خاک بارون خورده رو شبیه‌ باشه، از بای کیلیان عطر استریت تو هیون رو تست کنید.
1 تشکر شده توسط : مرتضی ع
یکی از بهترین عطرهای رسمی برای فصل سرد با تیپ کت و شلوار و کراوات و سن بالای ۳۵ قطعا این عطر هست. یک بوی مشروبی صابونی و البته کمی پیچیده و معماگونه که حتی قادره روی حرکات و رفتار شما تاثیر بذاره. بعبارتی شخصیت مصرف‌کننده تحت تاثیر این عطر قرار میگیره و جنتلمنانه‌تر!(😁) میشه. خاص خاص خاص به معنای واقعی خاص
9 تشکر شده توسط : سجاد ترسا Mohammad Yeganeh
ایسپازون عطر خنک مورد علاقه من از مارلی هست. این رایحه و نت‌های سبزش رو میپسندم. اگرچه سبز بودن این عطر مثل بوی چمن (مثل اون چیزی که در سدرات وجود داره) نیست و حس تازگی و سرزندگی ملایمی داره. در کل عطر سیفی هست که گمون نکنم بازخورد بدی چه مصرف‌کننده و چه مخاطبان ازش بگیرند. ضمن اینکه شیشه این عطر زیباترین شیشه در بین تمام عطرهای مارلی هست.
5 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
این عطرو سال گذشته یکی از شاگردانم به من هدیه داد. نسبت به اکثر عطرهای خنک، پخش خوبی داره و رایحه‌ی تکراری و متوسطی داره. چندین بار استفاده کردم و بعد دیگه داخل کمدم گذاشتم و هیچوقت نزدمش. به این دلیل که رایحه‌ای که منو به فکر فرو ببره و کمی حس بویاییمو به چالش بکشه، نداره. نمیتونم بگم بدبوئه، چون نیست. اما در بهترین حالت یک عطر معمولی هست که مثل اکثر عطرهای دیزاینری این تیپی منو یاد بوی افترشیو میندازه
7 تشکر شده توسط : nazanin Mahmod Akrami
Pour Un Homme
لینک به نظر 11 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به marjanmohamadi
به لیستتون اینترلود و کارتیر پاشا هم اضافه کنید😅
تام فورد در کل رایحه‌ی چرم رو جوری به کار میبره که انگار مصرف کننده تو دباغی کار میکنه. به هیچ وجه این عطر و توسکان لدر مورد علاقه من نیستند.
عطر پرطرفداری هست اما من هیچوقت با بوی غلیظ چرم تا این اندازه نمیتونم ارتباط برقرار کنم. در مورد ف فبیولس هم همین نظرو دارم (اگرچه رایحه اون به تاریکی توسکان لدر نیست). تو تولیدات تام فورد کمتر عطری نظر منو جلب میکنه که از اون جمله میتونم عود وود (قبل ریفورموله) و گری وتیور رو نام ببرم.
2 تشکر شده توسط : آرش مرتضی ع

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir