نظرات | Iris
ترتیب نمایش
هوم خیلی جالبه ! عجیبه من اصلا همچین حسی را به این کار نداشتم یعنی اصلا حس سنگینی در کار نداشتم هرچند خودم این حس سنگینی را در اینترلود هم نمی کنم شاید کمی ! بنابراین به این نتیجه میرسیم دوستان همگی تست بفرمایند و چشم بسته خریداری نکنند بخصوص افرادی که با رایحه های سنگین مشکل دارند و یا خیلی سخت پسند هستند و کارهای ملایم را تنها قبول می کنند.
1 تشکر شده توسط : حسن کبیری
امیرحسین جان بحث کلی است منظور کل بازار ایران است. سمپل های فروشی برندها هم آن سمپل هایی نیستند که در ایران آورده میشود برای مثال برند تاور هم سمپل هایش را میفروشد که اصلا بحثشان جداست.
در کل در ایران به دلیل عدم وجود فرهنگ سازی درست همیشه این داستان ها گریبان گیر همه جا بوده است و این بحث مختص عطر نمی باشد.
امواژ جرنی یکی از بهترین های امواژ در بین کلکسیون اینجانب .
این کار شروعش دودی و تنباکویی است و مقداری کمی شما حس تازگی را احساس میکنید. بوی میوه ارس و فلفل سیچوان کم کم به تنباکو و رایحه دودی ملحق میشوند و بعد از گذشت کمی زمان حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه شما با یک کار خطی مواجه هستید که تا آخر عمر کار به همین شکل می ماند! که خوب در برند امواژ‌ طبیعی است! بوی میکس شده ای بسیار جالب از فلفل سیچوان و تنباکو را حس میکنید. یک بوی عجیب و کمی شیرین و کمی گس ! که دقیقا نماینده فلفل سیچوان است این فلفل تند نیست و بویش کمی شیرین و لیمویی مانند است ! و حس وجود این بوی مرکباتی در این فلفل ناشی از وجود درصدی لمننین و سیترونلال می باشد ! پخش بوی این کار و ماندگاریش بسیار خوب است بر روی پوست و در شرایط محیطی که بنده به سر میبرم بالای ۸ ساعت پخش و ماندگاری خوب را داشته و بعد از آن پخشش افت کرده و تنها ماندگاریش می ماند و کم کم شروع به محو شدن می کند در کل برای یک کار اسپایسی بسیار جالب است. نکته مهم اینکار این است که بنده به شخصه مشابه اینکار را تا به حال ندیده ام مانند اینترلود خاص و شیک می باشد. اگر می خواهید کاری را با امضای امواژ داشته باشید در عین حال کمتر از اینترلود شناخته شده باشد و کمتر همه گیر شده باشد بنده اینکار را پیشنهاد میدهم به شما. (هرچند یکی از دوستان میگفت اینکار فضایی شبیه به ایوری روت زرجاف دارد که بعید هم نمی باشد زیرا ایوری کاریست سرشار از اسپایس!)
1 تشکر شده توسط : عرفان منوچهری
در هزینه برای خرید سمپل کاریست اشتباه و بس کفر انگیز ! زیرا این سمپل ها اصلا از طریق نمایندگی های بسیاری از برندها مانند پرستیژ و مهان قشم و... در ایران به مغازه ها همراه کالای جدید توزیع می شود یعنی مغازه دار بسیاری سمپل رایگان دارد که مشتریانش جهت تست بدهد ! در کشورهای دیگر بخصوص در کشورهای بلوک غربی ! زمان لانچ یک سری کار جدید و یا کارهای معروف قدیمی حتما بزور به شما آن عطر را میزنند !!!‌نه مانند ایران که بزور به شما بدهند تست کنید !
بحث سمپل ها تا بدین جا ! (ضمنا پشت تمامی سمپل ها نوشته شده است not for sale) !
قضیه ی دیگری است به نام دستریز یا Deacant ! که معمولا برای کارهایی است که تستر ندارند بخصوص برندهای نیش. برای مثال سری PB تام فورد و یا برندهایی مانند سرجوف - باند شماره ۹ ! و ... که سمپل هایشان و یا تسترهایشان یافت نمی شوند و یا اصلا وجود ندارند. بحث دستریزها جداست که در دنیای عطر کاریست جا افتاده و بدون مشکل اما فروش سمپل ! ظلم است ! و بس !
بخصوص با قیمت های نجومی بعضی از عطرها که واقعا خنده دار هستند !
سری PB از تام فورد اصلا تستر ندارند که بخواهد پشتشان نوشته باشد not for sale این فیک ها ساخت کشورهایی نظیر امارات- ترکیه و روسیه و ... می باشند. بخصوص ترکیه ! نمیدانم واقعا با وجود این همه فیک در ترکیه اصلا عطر اصل در آنجا وجود دارد !؟
این کار فیک بوده است که شما بو کرده اید یا فروشنده هم مانند دیگران بی اطلاع بوده است و یا میدانسه که خدا داند و بس.
در حد معمول قرار دارد بعضی از دوستان ناراضی و بعضی راضی هستند. در کل پخش اینکار بالا نمی باشد.
بنده پاسخ مجتبی جان را فراموش کردم بدهم ! ببخشید تازه دیدم این متن را !
جناب مدیر هم گویا چندان از بحث ها خرسند نیستند :)

در پاسخ شما باید گفت بله بخصوص برند نوزیماتو یا نوشیماتو یا نوسیماتو و... !!! از بسیاری از مواد مصنوعی استفاده می کند! دلیل قیمت یک کالا در حوزه عطر بخصوص برندهای نیش چیزیست به غیر از مواد اولیه و رایحه و... ! بحث همان بحث قدیم کالاهای لاگژری می باشد.
پاسخ مدیر : خواهش میکنم. برای عدم اعتراض کاربران در مورد بی ارتباط بودن نظرها با محصول بود که به نظرم بهتره نظراتی که از فضای محصول دور میشن بصورت پاسخ در ادامه نظر مرتبط قبل درج بشن.
رایحه ای بسیار دوست داشتنی ای دارد (نظر شخصی) تمی از تمامی فارنهایت ها به نوعی شالوده این محصولات است. بخصوص فارنهایت اصلی. پخش و ماندگاری بسیار بالا و خوبی را دارا می باشد ۳ نت وانیل و رام و برگ بنفشه در این کار بسیار مشهود می باشد. به نظر بنده یکی از کارهای بسیار خوب این برند می باشد.
با مجید جان موافق هستم بخصوص که پایان عمر اینتس بسیار شبیه میانه پرفیوم است در کل اگر اینتنس قدیمی را دارید پخششان در یک سطح است اگر نه این کار خیلی بیشتر است.
بله اگر کار ساخت آمریکای تام فورد را بیابید تام فوردهای سیگنچر دیگر در آمریکا تولید نمیشوند گویا ! تا جایی که بنده دیده ام همگی سویسی می باشند.
اما در کل بلک ارکید هر بلایی هم سرش بیاید باز هم قدرتش را از دست نمی دهد و با قدرت به حیات خود ادامه میدهد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir