نظرات | Fatemeh
ترتیب نمایش
Khaltat Night
لینک به نظر 28 آبان 1402 تشکر پاسخ به vhds
ممنونم بابت پیشنهادتون
من عطر های زیادی از برند های تام فورد،کیلیان، زرجوف، پرادا، گوچی، تیزیانا ترنزی و.. توی آرشیو خودم دارم ولی خلطت نایت بدون کپی برداری از عطر خاصی با رایحه ی متفاوتی از بقیه عطر ها، جایگاه خاص خودش رو در آرشیو من داره.
امیدوارم که اول عطر رو تست کرده باشین و بدون تعصب نظر داده باشین.
و فراموش نکنید برای مطمئن شدن از رایحه ی دارای نشان، حتما سایت های reference رو چک کنید
موفق و پیروز
10 تشکر شده توسط : Golnoosh نازی جاوید
سلام و احترام
این اولین کامنتم تو سایته و صرفا تا الان نظاره گر بودم و اعتماد بنفس کافی برای بیان نظراتم به عنوان یک اماتور جلوی بقیه دوستان که استاد هستند رو نداشتم. ولی بی انصافی محض شما باعث شد از عطر مورد علاقم دفاع کنم
به شخصه دومین باتلی هست که از این عطر دارم استفاده میکنم و عاشقشم
چون عطر امضای من لاست چری هست و من همیشه دنبال عطرهایی با نت چری میگردم، خلطت نایت برای من یکی از بهترین هاست. هر ان چیزی که من از یک عطر با نت چری انتظار دارم رو توی این عطر میتونم پیدا کنم
و نظرتون راجب قیمت.. من باتل دوم رو به قیمت ۵.۵ میلیون تومان خریدم و فکر نمیکنم توی این دوره زمونه این قیمت، هزینه ی کمی برای یک باتل عطر باشه!
شب و روزتون خوش
24 تشکر شده توسط : Golnoosh Sam Irani

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir