نظرات | محبوبه
ترتیب نمایش
Narciso Rodriguez for Her EDP
لینک به نظر 15 آبان 1402 تشکر پاسخ به پریسا صیاد
بله حق با شماست. این بار نارسیسو فور هر رو قبل خرید حتما تست می کنم.
1 تشکر شده توسط : بابک
Narciso Rouge
لینک به نظر 15 آبان 1402 تشکر پاسخ به محمد سامانی
ممنونم از راهنماییتون. اتفاقا امروز مشابه همین کار رو کردم. موقع پاف زدن نفسم رو نگه داشتم و تا چند ثانیه بعدش هم نفس نکشیدم خیلی بهتر شد و سرم درد نگرفت. انگار همون لحظه اول که بوش میره تو بینیم باعث سر درد میشه.
3 تشکر شده توسط : محمد سامانی علی رشوند
اصلا بعد از نیم ساعت بویی نمی مونه عزیزم. خودم باید دماغم رو بچسبونم به لباسم تا بوش رو حس کنم. یکی از دلایلی که خریدمش همین بود چون برای استفاده در محل کار می خواستم و نمیخواستم جلب توجه کنه و پخش بو داشته باشه. نکته اینجاست که به محض زدنش خودم همون لحظه اول زدن سرم درد می گیره. حالا امروز امتحان کردم موقع پاف زدن، نفس نکشیدم تا چند ثانیه نفسم رو نگه داشتم، استثنائا سرم درد نگرفت.
1 تشکر شده توسط : شکیبا
سلام دوستان. لطفا راهنماییم کنین. من از نارسیسو رودریگز روژ رو خریدم برای استفاده روزانه. متاسفانه بلافاصله بعد از زدنش سر درد می گیرم. نمیدونم هم به دلیل کدوم نتشه!
ایا نارسیسو فور هر هم سر درد میاره؟ کسی تجربه مشابه داشته؟
3 تشکر شده توسط : مریم میربیک سعیده دهرویه
من هر وقت استفاده ش می کنم سر درد می گیرم. اینهمه هم پول دادم نمیشه استفاده نکرد.
3 تشکر شده توسط : شکیبا مریم میربیک
من امشب این عطر رو سفارش دادم با توجه به کامنت هایی که اینجا ثبت شده بود. قبلا هرگز از این برند عطر نخریدم و تستش هم نکردم. با توجه به اینکه هیچوقت خودم ارایش نمی کنم اما عاشق بوی لوازم ارایش هستم. ضمن اینکه دوستان نوشته بودند پخش بوی بالایی نداری و بنابراین برای منی که برای محل کار دنبال یه عطر شیک با بوی لوازم ارایش ولی بی سر و صدا بودم بهترین انتخابه. با توجه به کامنت ها نتونستم جلوی خودم رو بگیرم که سفارشش ندم. خیلی ذوق دارم که چه بویی میده دقیقا. امیدوارم وقتی به دستم رسید و ازش استفاده کردم از انتخابم پشیمون نشم.
16 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ع میرزایی
من همین امشب یه نارسیسو رژ سفارش دادم و کلی پول دادم، هیچکدوم از عطرهای این برند رو هم تست نکرده بودم قبلا. فقط صرف اینکه عاشق بوی لوازم ارایش هستم و برای محل کارم عطر میخواستم که پخش بوی بالا نداشته باشه و جلب توجه نکنه (ولی در عین حال اگر کسی بهت نزدیک شد بوی خوبی بدی) با توجه به کامنت ها تصمیم گرفتم از این برند بخرم. امیدوارم پشیمون نشم.
5 تشکر شده توسط : سالمی محسن جمالیان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir