نظرات | زهرا.ع
ترتیب نمایش
شما انتظارتون از پخش بو بسیار بسیار بالاست وگرنه اکواویوا از پروفومو علیرغم خنک بودنش جای بحث نداره از نظر پخش بو و ماندگاری، من معتقدم این عطرو نمیشه در فضای بسته زد.شاید سمپل خوبی نداشتید!
1 تشکر شده توسط : rain
تا جاییکه من یادم میاد این عطر ادوتویلت هست و "مای اینسولنس" ادوپرفیوم، تجربه شخصی من از ادوتویلت اینه که هیچکس از اطرافیان من قادر به تحمل این شدت بو نبود، حتی من این عطر را فرستادم سوئد که شاید در سرمای منفی 15 درجه بشه استفاده کرد که دوباره برام پس فرستادند! من مای اینسولنس را نداشتم اما با توجه به نت هاش عطر کاملا متفاوتی بنظر میرسه. این عطر را با نصف قیمت در حالیکه حتی یک میل هم استفاده نشده بود به دوستی در شمال کشور دادم. شاید هوای هوای مرطوب شمال این عطر افسارگسیخته رو مهار میکنه! عطری با پخش بو و ماندگاری وحشتناک که "برای من" تداعی کننده اسپری حشره کش هست!توصیه میکنم بدون تست نخرید مگر اینکه بخواهید شیشه بسیار زیباش را به عنوان دکوری استفاده کنید!
سلام دوست عزیز
برای بار اول که برگاموت 22 را تست کردم به دوستم گفتم سالهای بچگی که پاییز پرتقال های سبز میومد موقع پوست کندن می پاشید تو چشمم! برگاموت بوی همون پرتقال سبزها را میده با اون تلخی عالیش، بعدش بسیار شیک و عالی میشه و از سیتروسی بودن اولش کم میشه. عالیه این عطر، من بین این عطر و اکوا دی پارما مگنولیا که اونم یه مرکباتیه عالی هست دو دل هستم. هر چند دومی نصف اولی قیمتش هست اما برگاموت 22 یه چیز دیگست. از این برند lys 41 که شاهکار گلیه عطرهای منه و برگاموت که به نظر من یکی از بهترین عطرهای سیتروسی دنیاست هر چند من تجربه زیادی ندارم.
3 تشکر شده توسط : معین هاشمی میلاد
سلام، دو.عطر sensual orchid از برند lm و sensual hypnotic دیور وانیل و ارکیده برجسته ای دارن.
من هم عطر ایدل گرلن را خریدم کد شبنم که زدم یه کالای دیگه اومد مجبور شدم خودم ببرم ونک تحویل بدم تا یک هفته بعد پولمو بدن! ضمن اینکه حاضر نشدن عطر منو عوض کنند.اصلا برای خرید عطر با قیمت بالا مناسب نیست.مثلا عطر اروماتیک الکسیر همه جا حدود240 تومن هست اینجا 450 تومن هست.
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران مهدی
یکی از قسمت های جذاب صفحه شما برای من این موضوع پوشش بود. شناخت سبک عطر و پوشش خیلی مهمه. چون گاهی با اینکه درست لباس پوشیدم اما حس می کنم مرتب نیستم!!یا گاهی میمونم کدوم عطر با چه لباسی هماهنگ تره. این قسمتو بیشترش کنید لطفا :)
با سپاس
جناب کبیری بسیار ممنونم از اینکه لطف کردید و تست کردید.
سپاس از شما، بیصبرانه منتظر ریویوهای خوب شما از این برند هستم. فرصت را مغتنم بشمارم از معرفی الیزه بسی بسیار تشکر کنم و بپرسم چرا لاتوسکا از زرجف اینقدر شبیهش هست؟!!و از نظر جنابعالی کدوم ارجحیت داره :)
جناب کبیری Garuda خیلی شیرین هست؟ شیرینیش مثل عطرهای لانکوم و دیور میمونه؟ من عطرهای خیلی شیرین دوست ندارم.شیرین ترین عطری که دوست داشتم هدونیست بوده آیا از هدونیست شیرین تره؟اما وسوسه شدم این عطر را تست کنم اگر ایکاروس عزیز هم نظر بدن ممنون میشم.
سلام دوستان
ابراز ارادت و شادمانی از حضور ایکاروس عزیز که مثل ققنوس همیشه از خاکسترش ققنوس جوانی بلند میشه و مثل گذشته لذت عطربازی را برای ما گوارا میکنه.
با صحبت ایشون درباره بهترین موافقم یه مدت پیش برای اولین بار خودم بدون اینکه ریویوی عطر le labo lys41 را خونده باشم یا شنیده باشم لذت کشف یک عطر خوب را حس کردم و چنان ذوق زده شدم که گفتنی نیست. از همین خواندن های دورادور و شاگردی دور تونستم به وضوح کیفیت را بفهمم. هر چند مسائل مالی ما رو به این سمت میکشونن که بلندپروازانه بخواهیم بهترین را داشته باشیم. اگر ایکاروس عزیز لطف کنند و از این برند این عطر و برگاموت هم که فوق العاده بود برامون بگن سپاسگزارشون میشم.
3 تشکر شده توسط : amir ‌آرش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir