نظرات | محمدامین باهوشی
ترتیب نمایش
عرض ادب، اگر ممکن هست میشخ بفرمایید از کجا تهیه کردید؟ من خیلی وقت دنبال این عطر هستم پیدا نکردمش.
عرض ادب جناب رحیمی
سوالی داشتم از خدمتتون
من عاشق رایحه وراچه پورهوم و دیلان بلو هستم ولی متاسفانه هردو این ها پرفورمنس ضعیفی دارن ، عطری میشناسید که مشابه این رایحه رو داشته باشه ولی با پرفورمنس قویتر؟
دوستان یک سوال دارم، من نظرات بقیه عزیزان درباره این عطر رو خوندم، یک سری نظرات که برای حدود پنج شش سال پیش بود گفته بودن که درب این عطر اهنربایی و از جنس فلز هست.من امروز این عطر از عطرافشان به دستم رسید و نه دربش فلزی هست و نه آهنربایی. میخواستم بپرسم کسی اطلاعی داره که خود لالیک این تغییر رو در محصول خودش داده در این مدت یا ممکنه در نسخه ای که بهدست من رسیده اشکالی وجود داشته باشه؟
1 تشکر شده توسط : بابک
امروز بیست و چهارم آبان این عطر از عطر افشان به دستم رسید،در جعبه رو که باز کردم در بطری عطر کنده شده بود و اون ضامن کوچیک اسپری هم از سر بطری جدا شده بود، بعد که امتحان کردم در بطری هم خوب بسته نمیشد، متاسفانه خورد تو ذوقم و با یک گارد به سمت تست این عطر رفتم.من خیلی این برند رو دوست دارم و عاشق لالیک مشکی و امبر نویر هستم اما بخوام خلاصه بگم خیلی این عظر نظرم رو جلب نکرد. الان که دارم این متن رو مینویسم و همینجوری لباسم رو هم بو میکنم بیشترین چیزی که حس میکنم یک رایحه صابونی با کمی ترشی هست.
خلاصه کنم، فعلا نظرم رو جلب نکرده ولی میخوام یکم بیشتر بهش زمان بدم تا ببینم چی ازخودش نشون میده.چند بار دیگه که استفاده کنم میام و نظرم رو کامل تر مینویسم.
از عطر افشان میخوام بیشتر در بسته بندی سفارش هاش دقت کنه.
5 تشکر شده توسط : فرزانه ف معین عباسیان
Ombre Nomade Louis Vuitton
لینک به نظر 31 شهریور 1402 تشکر پاسخ به متین جعفری
ممنونم ازتون به خاطر وقتی که گذاشتید🙏
1 تشکر شده توسط : متین جعفری
عرض ادب جناب جعفری، خیلی جا ها خوندم که میگن این دو عطر الحمبرا جین لو و امبر نوماد لویی ویتون تا ۹۰ درصد بهم شباهت دارند، حقیقتا خرید امبر نوماد برای من کار اسونی نیست ولی خیلی مشتاقم که این عطر رو امتحان کنم. نظر شما درباره شباهت بسیار زیاد این دو عطر چیه؟ ایا واقعا شبیه هستن یا تفاوت بسیاری دارن؟ با توجه به قیمتشون این حجم از شباهت این دو نمونه طبق گفته بقیه، من رو به شک میندازه
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir