نظرات | شایسته
ترتیب نمایش
خیلی از کارای یاس محوری که تست کردم یا شیرین یا با ترکیب نتای دیگه محو بودن و غیرطبیعی. از فروشنده خواستم به سلیقه خودش عطر تابستونی با ماندگاری خوب معرفی کنه. یکی از پیشنهاداش همین کار کلوهه بود. تک نت یاس سبز و تر و تازه. غیرشیرین که تلخی مختص به خودشو داشت که روی پوستم ب مرور زمان تلخ تر ولی کمی غیرطبیعی می شد. یه عطر بی شیله پیله و صیمیمی. کلا از این لاین کلوهه خیلی خوشم اومد. اکثر عطراش با محوریت تک نت یه گل، با رایحه نسبتا طبیعی ساخته شدن.
12 تشکر شده توسط : Rohaam 🄼🄾🄽🄰
به نظرم برای خانمای سن بالاتر بهتره ولی برای شما هم عطر خوشبوییه. چندوقت پیش یکی که تقریبا هم سنتونه(23ساله)، گوچی بلوم زده بود که فضاش کم و بیش مشابه آنره. (منظورم رایحهء الزاما شبیه به هم نیس. منظورم عطری با فضای گلی و محوریت مریمه) به نظرم خوب به تنش نشسته بود. البته من آنر 43 تست کردم و بیشتر مناسب مهمونی و رسمی تر می دونمش تا محیطای کاری و دانشگاهی.
7 تشکر شده توسط : سالمی الف.ر ش
Cheap & Chic I Love Love
لینک به نظر 23 فروردین 1403 تشکر پاسخ به شکیبا
ممنونم از پیشنهادتون🙏 حتما سمپل یا دکانت این دو موردو جزو خریدم قرار می دم. البته من قبلا آی لاو لاو رو پوستم امتحان کردم که حقیقتا واکنش خوبی نداده ولی مجدد می خوام امتحان که ببینم رو لباس چه بویی می ده.
تست فانی واجب شد مخصوصا اینکه نت چایی می پسندم😄
2 تشکر شده توسط : سالمی شکیبا
Cheap & Chic I Love Love
لینک به نظر 23 فروردین 1403 تشکر پاسخ به شکیبا
سلام خانم شکیبا.
منم مثل شما دنبال عطری ترجیحا مرکباتی برای تابستون هستم. متأسفانه بیشتر کارای این سبک بویایی مردانه یا یونی متمایل به مردانه هستن. من مشکلی با عطرای مردونه و یونی ندارم ولی ترجیحم اینه عطری که می زنم بیشتر یا مطلقا به عنوان عطر زنونه شناخته بشه. نظرات اخیرتون خوندم دیدم در مورد چند کار خنک دیگه هم نظر دادین. امیدوارم عطر مورد نظرتون پیدا کرده باشین. اگه تا الان به جمع بندی رسیدین، ممنون می شم منم راهنمایی کنید.
3 تشکر شده توسط : سالمی الف.ر ش
سلام خانم توانا.
موفق به خرید این کار شدید؟ منم ار رایحه ش خوشم اومده ولی دودل هستم با توجه به پخش بو و ماندگاری. عملا خودم به سختی حسش می کنم. از این لاین از او سابلایم هم خوشم اومده که دیدم شما هم جزو علاقه مندی هاتون آوردین ولی ظاهرا اونم پخش و ماندگاری کمی داره.
ممنون می شم درمورد ادو فرنس بیشتر توضیح بدید.
و اینکه بین این کار و او سابلایم کدومو پیشنهاد می کنید؟
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سلام وقتتون به خیر آقای کلوچه.
اتفاقی نظر شما رو پیدا کردم که دیدم به عطر تولیتلاه اشاره کردین، ممنون می شم رایحه رو کمی برام شرح بدین چون نظرات درخصوص این عطر کمه.
سلام وقت همگی به خیر.
خیلی مشتاق به خرید این کار هستم اما متأسفانه جایی برای تست پیدا نکردم. اگر جیب بنده کفاف هزینه های عطربازی می داد، بی درنگ بدون تست خریداری می کردم که صرفا حس کنجکاویم ارضاء شه اما با وضعیت فعلی، ترجیح می دم عطر سخت پوشی نگیرم که عملا هیچ جا نتونم استفاده کنم. امیدوارم دوستانی که این کارو تست کردن راهنماییم کنن هرچند احتمالا سوالامو مجدد بخش پرسش و پاسخ مطرح می کنم.

آیا این عطر به قدری سخت پوشه که نباید تو محافل عمومی استفاده شه؟

طبق نظراتی که خوندم، بوی تند و تیز آکوردای مواد معدنی و فلزی به واسطه خاکی و سبز بودن این عطر به مشام می رسه. شما تاحالا با عطر دیگه ای لیر کردین؟ به نظرتون اگه بخوام با یه عطر که محوریت مریم و گلای سفید داره، لیر کنم، از شدت و تندی آکورد خاکی و سبز عطر کاسته می شه یا نه؟
1 تشکر شده توسط : آرش م.
از بین این همه عطری که روی پوست و بلاتر تست کردم، هیچ کدوم به اندازهء تیوبرز منیفست منو به وجد نیووردن. اولین بار به راهنمای فروش گفتم عطری می خوام با بوی سمبل. این عطر رو برام تست کرد (با وجود این که نت سمبل نداره😂)
اولش با خودم گفتم خیلی بوی گل غالبه درسته عطرای گلی می پسندم اما نه در این حد. خلاصه به همراه چندتا بلاتر دیگه اومدم بیرون و در حال مرتب سازی کاغذا که روایح قاطی نشه. داشتم مجدد بررسی می کردم که بوی کاملا ناآشنا اما به شدت مجذوب کننده حس کردم؛ یکی از روایحی که در به در دنبالش بودم؛ بوی صمغی، رزینی و کهربایی که مورد پسندم باشه. اولین بار بود اعجاز تغییر نتا رو متوجه می شدم. کاشف به عمل اومد این آکورد کهربایی مانند، ناشی از نتای حیوانیه. تو تستای بعدی بویی شبیه پوست و مو حیوانات هم حس کردم. کلی افسوس خوردم. من عاشق این عطر شده بودم اما واقعا به چه قیمتی؟ نیاز نبود توصیف رسمی عطر از طرف برند رو بخونم تا متوجه کلیتش بشم. برچسب بزرگ '' روایح حیوانی'' گویای کل ماجراست. این عطر به هیچ عنوان دم دستی و روزانه نیست. برام قابل درک نیست چرا باید در حجم 100 میل تولید شه. (هرچند با اهداف و سمت و سویی که دنیای امروزی در حال حرکته، استفاده از چنین عطری از دید خرد جمعی فعلی، که اگه بشه اسمش ''خرد'' گذاشت، نه تنها وقیحانه نیست بلکه کاملا هم سو با موج به وجود آمده هم هست.) چند بار تخفیف خیلی خوبی خورده بود اما همچنان راضی به خریدش نشدم.
این پارادوکس به وجود اومده در حدی سردرگمم کرده بود که می خواستم به خانم زاروکیان از طریق اینستاگرام پیام بدم که نتای حیوانیش برام تشریح کنه😂
بدم نیومد اضافه کنم، جالب اینه تا حالا دو سری درخواست عطر با بوی سمبل از دو فروشنده متفاوت کردم و هردو بار بهم عطر با محوریت گل مریم معرفی کردن😂 که یکیش بدل به خریدی نسبتا ناموفق شد و دیگری که همین کار ایوودی هست منجر به سردرگمی من. از دست این سمبل پردردسر!!
12 تشکر شده توسط : امیر علوانی derrick
Bouquet Ideale
لینک به نظر 8 بهمن 1402 تشکر پاسخ به Neroli
چه قدر جالب. حالا شما اشاره به ترکیب تونکا و دارچین کردید، یه عطر دارم داخلش نت عسل و دانه تونکا بولده و یه وقتایی ازش رایحه آلبالویی-گیلاسی می گیرم شاید ترکیبش با عسل هم چنین آکوردی به وجود میاره.
2 تشکر شده توسط : Neroli zariiii
Oud save the queen از اتکینسون
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir