تصویر ها | محمد علی کریمی

سلام و عرض ادب 

یکی از معدود فیلم‌هایی که در مورد عطر و قدرت نفوذ رایحه در دنیا ساخته شده.. 

فیلم :

" عطر، داستان یک آدمکش "

Perfume : The Story Of A Murderer 

خلاصه داستان :

اواسط قرن هجدهم، فرانسه. جوانی به نام «ژان باتیست گرنوی» با یک حس بویایی بی نظیر، برای خلق بهترین عطر دنیا به جنایت روی می آورد تا «اسانس» انسانی به دست بیاورد ..

 

خودم امروز دیدمش شاهکار بود.. 

به شدت پیشنهاد میکنم شانس دیدنش رو از دست ندید و بعد از تماشا چی این فیلم نظرتون رو برام بنویسید. 

به نظر من عطر به سن و سال افراد ربطی نداره، یعنی اینکه میگیم فلان عطر برای افراد بالای ۴۰ سال مناسبه و فلان عطر مناسب افراد ۲۰ سالست اشتباهه؛ به نظرم عطر به شخصیت و تیپ و تریپ رفتاری افراد مربوطه؛ چرا که نه؟!! یه پسر ۲۰ ساله هم می‌تونه آزارو پورهوم بزنه به شرطی که مشکی پوش باشه و رفتار مردونه داشته باشه و شخصیت اون عطر رو حفظ کنه، غرور هم خود آزارو براش به ارمغان میاره. علاقه‌ی من هم به دنیای روایح و عطربازی با آزارو پورهوم شروع شد، زمانی که حدود ۷ سالم بود و تولد پدرم بود و فروشنده بهم پیشنهاد کرد که این عطرو برای پدرم خریداری کنم وقتی برای تست دو پاف توی هوا اسپری کرد مدهوش عطرش شدم یادمه حتی وقتی برای پدرم خریدمش یواشکی از از تو کمد پدرم برش میداشتم و چند پافی به خودم اسپری میکردم. ازون به بعد هرسال با مادرم برای خریدش به عطر فروشی میرفتم و با تعجب افرادی مواجه میشدم که میبینن مادری داره برای پسر بچه‌ی هفت هشت سالش آزارو پورهوم میخره. هنوزم که هنوزه وقتی من ۲۲ ساله برای خرید آزارو وارد مغازه‌ای میشم فروشنده با تعجب می‌پرسه برای خودت می‌خوای؟!! و من هنوزم که هنوزه آزارو رو برای امضای خودم می‌خوام...

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir