نظرات | Perfumoholic
ترتیب نمایش
L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme
لینک به نظر 14 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به amin141
این رو هم اضافه کنم که لاین پندورا سنتس زیرمجموعه پاریس کرنر هست که ممکنه سایر کارهاش رو دیده باشید.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور آرش
L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme
لینک به نظر 14 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به amin141
بله من این مدل از پندورا رو تست کردم و به نظرم نسبت به قیمتش کیفیتش خیلی خوبه. با این حال نمیتونم به شما هم توصیه کنم که چشم بسته و بدون تست بخرید مگر اینکه ریسکش رو خودتون متقبل بشید. چون بالاخره تفاوتهایی با اصلیش داره. حالا ممکنه به سلیقه من با وجود این تفاوتها هنوز ارزنده باشه اما به سلیقه شما ممکنه همون ریزه کاریها تفاوت دو عطر رو از زمین تا اسمون کنه.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور آرش
کاجی هست اما تیز نیست. تا حدی صابونیه اما پودری نیست. چیزی در مرز فوژه و چایپر هست. ته بویی از چرم و مشک رو تداعی میکنه. نوتها منفک و با کنتراست بالا نیستند.
کمی ترش، کمی سبز (ریحان و آویشن) و البته کاج اما نه اون کاج طبیعی که میشناسیم.
عطری خشک و بی اب و علفه.
بین کاجیها تقریبا یونیک هست .
باربرشاپی هست اما شاید اون تصویر باربرشاپی که توی ذهنمون داریم نباشه ( جوانهای با پیراهن منتیگل و پیچ اسکن که دکمه بالای پیرهنشون رو نمی بستند و موهای سینه و زنجیر گردونشون رو به رخ می کشیدند . ... ) در عوض کاراکتر مرد مسنی رو داره با کت چهارخونه با رنگ سبز شبیه باتل عطر، که هربار میاد آرایشگاه سریع یه مجله از روی میز برمیداره و مشغول خوندن میشه تا نوبتش برسه و علاقه ای به حرفای صدتا یه غاز آرایشگر و مشتریها نداره.
بعد از چند بار استفاده ممکنه از عنق بودنش دلزده بشید.
17 تشکر شده توسط : nazanin علی رشوند
L'Eau Bleue d'Issey Pour Homme
لینک به نظر 10 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
سلام جناب آقای کنعانی.
به نظر من که کیفیت و شفافیت رایحه اش خیلی خوبه . البته رزماری اش به سبزی و طراوت بلو د ایسی نیست اما حس کلیِ کار رو منتقل میکنه. اما اگه میخواید بلایندبای کنید ریسکش با خودتون!

کارهای پاندورا هم مثل اکثر مشابه سازا، خوب و بد دارن و باید موردی بررسی بشن. من فقط سه چهارتاشون رو تست داشتم که در کل به نظرم شباهتشون خوب بود.
6 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی مرتضی ع
PENDORA مدل : EAU BLUE PARFUM POUR HOMME
1 تشکر شده توسط : amin141
Black Afgano
لینک به نظر 16 فروردین 1403 تشکر پاسخ به Mr Taha
مبدا برند هلند هست. اما در ایتالیا تولید میشه. مثل گوشی اپل که مبداش امریکا هست اما کارخانه اش در چین هست.
2 تشکر شده توسط : الف.ر ش Mr Taha
سلام.
منظورتون از "یک میل فرانسوی" چیه؟! این عطر تولید ایتالیا هست.
اگه منظورتون اسانس های کپی و مشابه سازی شده هست که باید بگم که اصلا معیار خوبی برای قضاوت و نمره دهی به عطر اصلیش نیستن.
3 تشکر شده توسط : الف.ر ش Rezvani
اگه عطری مشابه ممو ایریش لدر میخواید با کیفیت خیلی بالا و قیمت خیلی عالی، با قیمت تخفیف خورده این عطر بهترین گزینه هست.
8 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی
تا اینجا تنها عطری که تا حد خوبی مشابه پرایوت لیبل هست، عطر لارنت پیر پرایوت هست که آقای رضایی شوشتری معرفی کردند.
البته تفاوتهایی هم داره. مشخصا پرایوت لیبل نوتهای وتیور جاوا و صندل رو بخصوص در ابتدا بصورت بولد به نمایش میگذاره که لارنت این نوتها رو تقریبا نداره.
اما اون نوت دودی/تریاکی پرایوت که بعضی ها به اسم تریاک و بعضی کافور و بعضی پچولی میدونن، اون نوت در لارنت کاملا پررنگ هست و تقریبا همین تک نوت رو از ابتدا تا انتها داره. البته برای یک ساعت اول کمی سینتتیک میزنه. اما میشه گفت درای داونش کاملا مشابه درای داون پرایوت لیبل هست. حتی ماندگاری و پخشش بیشتر هم هست. میتونید یک ساعت قبل از پوشیدن لباستون، به لباس اسپری کنید و بعد بپوشید. تا چند روز روی لباس ردش میمونه.
8 تشکر شده توسط : مهریار سعید رضایی شوشتری
این عطر رو حدود بیست سال پیش داشتمش. در زمان خودش بوی خاصی محسوب میشد. اما برای الان توصیه نمیکنم. بویی شیرین و تا حدی خنک و ترش و متالیک و مصنوعی که پس از مدتی تیز میشد انگار مایع عطر روی بدنتون فاسد شده و میتونست سردرد بیاره.
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir