نظرات | Mahmood.R
ترتیب نمایش
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عطر افشانی ، خدمتتان عارضم، همانطور که مستحضرید در دوره ای قرار داریم که علاوه بر ریفرموله شدن ها که گریبان تک تک برندهای معتبر را گرفته است و یا خواهد گرفت!!! گرانی عطرها هم مزید بر علت شده و توان خرید را برای بسیاری از افراد اگر نگوييم غیر ممکن ولی بسیار سخت کرده است!!! ولی هنوز هم هستند عطرهایی که می‌توانند یک حس خوب به شخص مصرف کننده و مخاطبینش هدیه دهند.
این حس خوب زمانی مضاعف خواهد شد که قیمت مناسب هم چاشنی آن شود!!! عطر عجایب دبی یکی از همین عطرهاست!!! همه پسند و بسیار خوش بازخورد. با ماندگاری بسیار خوب و پخش بوی خوب!!!
تغییر نت ها در حد و اندازه‌ های خودش(برند) و بلکه کمی بالاتر، بخوبی انجام شده و محسوس است!!!
اگر رایحه آنرا بپسندید، از بازخورد خیالتان راحت باشد، بخصوص در این روزها که هوا در بسیاری از مناطق سرد شده یا به سمت سردی می‌رود!!!

17 تشکر شده توسط : الف.ر ش ماری
Khaltat Night
لینک به نظر 28 آبان 1402 تشکر پاسخ به Fatemeh
با سلام و عرض ادب خدمت خانم بسیار محترم ، فاطمه عزیز
توضیح بسیار درخور و شایسته ای بود. امیدوارم همیشه پیروز و خوش پوش و خوش بو و پایدار باشید.
5 تشکر شده توسط : بابک نازی جاوید
سلام و عرض ادب ، با احترام دوست عزیز اشتباه میکنید . این عطر هیچ شباهتی به مگاماره ندارد.
6 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی مهربد
با سلام و احترام خدمت همه خوش بویان و خوش پوشان عطرافشانی
شروعی انفجاری از میوه ها با محوریت انبه پس از دو اسپری روی آرنج ، نارنگی ماندارین و هلو حضور کم رنگ‌تری نسبت به انبه دارند. بوی غالب، انبه است آن هم میوه انبه تازه نه آب میوه و یا اسانس انبه ، فقط یکم به ملسی گرایش دارد که فکر میکنم بخاطر حضور ماندارین و هلو باشد. این انفجار میوه ای در یک چشم بر هم زدن جای خودش را به یک بوی کاملا گیاهی شبیه به بوی گیاه تازه شاهدانه می‌دهد!!! بطوريكه از عطر میوه ها هیچ اثری نمی ماند !!! آنچه که هست فقط بوی علف نسبتأ تازه است!!! این نوع از رایحه گیاهی سلیقه بنده نیست و بعضا دچار سردرد میشوم !!! خواستم بروم و دستم‌ را شستشو بدهم که با خودم گفتم بزار فرصت بیشتری بدهم ، در این فرصت دوباره انبه و هلو هر از گاهی یک سرکی می‌کشیدند و دوباره کمرنگ می‌شدند.
از بین نمی رفتند فقط کم رنگ می‌شدند. پس از مدتی انتظار آرام آرام آن بوی حشیش مانند، جای خودش را به بوی انبه شیرین و آبدار و هلو نسبتأ ملس دادند با بوی گیاهی که اینبار دیگر بوی قبلی نبود. بسیار خوشبوتر از قبل!!! بطوریکه وادار می‌کرد که نفس های عمیقی بکشم !!! هلو هم کم کم ملسی خودش را از دست می داد و یک ترکیب شیرین کنترل شده که فکر میکنم بخاطر وجود قهوه باشد( بنده بشخصه بوی قهوه را مجزا حس نکردم ) از میوه ها باقی ماند، بعلاوه بوی خوش چوبی که کم کم بوی عنبر هم به آن اضافه میشود. ترکیب انبه و چوب و عنبر تا پایان کار باقی می‌ماند. یک ترکیب جالب که بازخورد نسبتا خوبی دارد. ماندگاری ، گزینه بسیار عالی هم برایش کم است . پخش بو در ساعات اولیه بسیار خوب و پس از دو سه ساعت از نیم متری هم قابل تشخیص است. اگر در یک اتاق اسپری شود تا چندین ساعت رایحه اش فضا را از آن خودش خواهد کرد !!! بوی مطبوعی دارد ، خاص نیست اما خوش بازخورد است. قابیلت استفاده در هر چهار فصل را دارد. در سایت های خارجی این کار را مناسب سه فصل اول سال می‌دانند و زمستان را توصیه نمی‌کنند!!! البته اگر اروپا مد نظر باشد، باتوجه به اینکه هوای آنجا بخصوص در زمستان سردتر از کشورمان است کاملا درست است ولی در ایران اگر شهرهای سردسیر را فاکتور بگیریم ، مناسب هر چهار فصل است و از نظر بنده مناسب روزهای بسیار گرم تابستان نیست.
دوستان و اساتید گرامی این مطالب همه نظر شخصی بنده مبتدی است. اگر اشتباهی هم صورت گرفته از بینی تربیت نشده و مبتدی بنده است . به بزرگواری خود ببخشید.
11 تشکر شده توسط : الف.ر ش مهربد
با سلام خدمت دوستان و اساتید خوش بو و معطر افشانی، از مدیر عزیز تقاضا دارم نظر بنده را هم تأیید نمایند چون واقعا در حق عده ای از دوستان اجحاف صورت می‌گیرد اگر دفاع از ایشان نشود.
همه حق دارند عطری را دوست داشته باشند یا نه، حتی از آن متنفر باشند!!! حق دارند عطر اورجینال یا شرکتی یا هرچی بخرند !!!! حق دارند مطلب بنویسند و تحلیل کنند!!! اما حق ندارند به کسی توهین کنند و یا انگ دلال و واسطه و بازاریاب و .... بزنند !!!
هیچکس از اینکه عطرهای اماراتی یا شرکتی را مورد نقد قرار داده اند ناراحت نیست و نمی شود !!! اگر هم پاسخی داده می‌شود فقط در برابر اتهامات و توهین هایی است که به معرف این دست از عطرها زده می شود!!!
چه معنی دارد که بروند و عطر گرام دوستان را کنکاش کنند و بگویند که چرا این همه عطر دارد و از آن بدتر چرا همه نو و دست نخورده هستند؟!!! و نتیجه گیری کنند چون تعداد عطرها زیاد است و دست نخورده پس طرف بازار یاب است !!!!
اصلا گیریم که باشد!!! مگر نه اینکه مرجع تشخيص اینکه متنی بازتاب داده شود یا خیر، مدیریت محترم عطرافشان است!!!؟؟؟
دوست بسیار عزیزی با ادبیات خاص خودشان از عطرهایی نظیر کیرکه، دیور فارنهایت و یکی دوتای دیگر انتقاد کردند چه واکنش‌هایی صورت گرفت ؟؟!!! اینها که دیگر اماراتی یا شرکتی نبودند !!!
این مکان متعلق به همه افراد با هر نوع سلیقه و بودجه ای و هر نوع دیدگاهی است . همه محترم هستند و همه حق دارند نظر بدهند(بدون توهین به دیگر عزیزان) و تنها مدیر محترم عطرافشان تصمیم گیرنده هستند!!! پس لطفا هر چیزی مورد پسند شما نیست را فقط نخوانید و رد شوید !!! خیلی سخت نیست!!!



پاسخ مدیر : سلام عرض ادب متاسفانه مجبور هستیم در صورت تکرار این بحث ها ، کاربرانی که باعث متنشج شدن جو سایت با موضوع عطر های اماراتی می شوند را محدود کنیم. کاربرانی که روی این برند ها تمرکز بیشتری داشته باشند می بایستی موضوع فوق را در نظر بگیرند.
موضوع مورد نظر باعث اذیت سایر کاربران شده است .
9 تشکر شده توسط : مهربد امیرعلی نجاتی
Chic Shaik No 70
لینک به نظر 29 شهریور 1402 تشکر پاسخ به امیرعلی نجاتی
سلام و عرض ادب، با توجه به اینکه الرحاب سلطان را تهیه و تست کردید به نظر شما چند درصد شباهت به شیخ ۷۰ دارد؟ اجزای تشکیل دهنده این دو که تفاوت زیادی با هم دارند!!!
2 تشکر شده توسط : هاشم پور TIMELESS
Reflection 45
لینک به نظر 29 شهریور 1402 تشکر پاسخ به محمدرضاسپهی
با سلام و عرض ادب ، کاملا درست می فرمایید تستر اصلی نهایتا ده الا پانزده درصد و در خوشبینانه‌ترین حالت بیست درصد پایین تر به فروش می‌رسد!!! و این مورد اصلا مطلب جدیدی نیست از گذشته همین بوده ، تستر غیرقابل فروش را در ایران می‌فروشند آن هم فقط با تفاوت بسیار اندک با محصول اصلی!!!
5 تشکر شده توسط : شهریار محمدرضاسپهی
با سلام و عرض ادب ، فکر نکنم از این بهتر بشود این عطر را معرفی کرد!!!گرچه پسند رایحه یک امر شخصی است ولی بقدری زیبا برای این عطر شخصیت پردازی شد که حداقل برای بنده جای هیچ سوال و ابهامی باقی نماند!!! بنده هربار که با این نوع از معرفی ها اقدام به خرید عطری کرده ام حداقل تا این لحظه پشیمان از خرید نبوده ام !!! جا دارد از تمامی عزیزانی که وقت گذاشته و تجربیات خودشان را در قالب داستان پردازی ، شخصیت پردازی و .... به اشتراک می‌گذارند کمال تشکر را نمایم.
11 تشکر شده توسط : الف.ر ش سعیده دهرویه
با سلام و احترام خدمت بانوی محترم مونا ، بشدت تحت تاثیر نوشته شما قرار گرفتم!!! و خیلی دوست دارم بگویید این حادثه برای شما اتفاق نیافتاده !!! بیشتر دوست دارم یک درام باشد که ساخته و پرداخته ذهن نویسنده است !!! این اتفاق در واقعیت بسیار خرد کننده است. امیدوارم هیچ بنی بشری چنین حادثه‌ای را تجربه نکرده باشد.
10 تشکر شده توسط : سالمی Golnoosh
با سلام و عرض ادب خدمت شما و دیگر عزیزان عطر افشانی. بنده بین سالهای ۹۳ و ۹۴ حدوداً سی شیشه عطر اورجینال خریداری کردم !!! (فکر کنم جوگیر شده بودم) . برحسب اتفاق یکی از عطرها همین عطر عالی از تیری موگلر بود!!! یک مورد نهفته ای که در این عطر وجود دارد بازخورد بسیار خوب از جانب آقایان منجمله خودم و بازخورد دوگانه از جانب خانم ها است!!! یا خیلی دوستش دارند یا از آن بیزارند!!! دقیقاً دختر بنده در نقطه مقابل خودم و خانمم هستند(ازش دوری می‌کنند) علت آن را هم حس شوری که از عطر میگیرند بیان میکنند. شاید در پاره ای از مواقع گفته دوست عزیزم آقای ایرانی درست باشد (حسادت زنانه) ولی طبق تجربه بنده بازخورد این عطر نزد آقایان بیشتر است تا نزد خانم ها .
16 تشکر شده توسط : الف.ر ش marjanmohamadi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir