نظرات | امیرحسین کنعانی
ترتیب نمایش
Encre Noire
لینک به نظر 13 اسفند 1402 تشکر پاسخ به محمد ادریسی
ممنون از لطف شما محمد جان...............زنده باشید دوست خوبم !
Zino
لینک به نظر 11 بهمن 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
به به ..............خوش آمدید استاد سخی سخاوتمند...........من همیشه منتظر حضور شما و خواندن متن های زیبایتان هستم........حالا که افتخار دادید و پست من رو مورد تفقد قرار دادید که صدهزار بار بهتر............
آرزوی صحت و تندرستی برای والده گرامی شما استاد عزیزم دارم ...........خدا همه مادرها رو حفظ کنه که گرم ترین و فرح بخش ترین رایحه های دنیا متعلق به اونهاست...........عطر مادر !!!!!!!!!!!
13 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 رضا عطردوست
برای آیندگان می نویسم .......................باورتون می شه عطر زینو یه زمانی فقط 1870000 تومان بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
15 تشکر شده توسط : مهدی امیر علوانی
ژیوانشی جنتلمن رزرو پریوه ..................با یکی از بهترین عطرهای دیزاینری روبرو هستیم...............این عطر از نظر من یه عطر همه چی تمومه..............رایحه محشر و دوست داشتنی ......عملکرد خیلی خوب ...............شیشه دلربا و زیبا..............برند خوش نام و باکلاس ..............و البته طراحی بانو ناتالی لورسون.............اگر قرار باشه برای پاییز و زمستون فقط یک عطر داشته باشم ، انتخاب من می شه : گرلان لوم ایدیال اکستریم و ژیوانشی جنتلمن رزرو پریوه !!!!!!!!! ( ببخشید دو تا شد ! ) ............من هم این عطر رو دارم و هم "جنتلمن ای دی پی "........به نظرم از نظر شباهت بیشتر "جنتلمن ای دی پی "رو می شه مقایسه کرد با "ولنتینو اومو اینتنس "و "دیور اوم اینتنس ".............. "رزرو پریوه " از نظر من حتی از دیور و ولنتینو هم بهتره...........عملکرد ولنتینو برای من کمی بالای متوسطه اما این شاهکار دوست داشتنی به طرز شگفت آوری با من می مونه...... پخش عطر متوسطه اما ماندگاری خیلی بالایی داره.........اگه به لباس اسپری کنید تا دو سه روز ماندگاری داره.....نکته مثبت دیگه اینه که این عطر خیلی باعث خستگی سیستم بویایی نمیشه ، و تقریبا در تمام طول مدتی که انرژی داره کاملا حسش می کنید و خودتون هم لذت می برید از رایحه بی نظیرش..............مثل بقیه عطرهایی که اسم بردیم بازیگر اصلی در این عطر عصاره " آیریس " هست ، اما بر خلاف خیلی از رقبا که معمولا بویی شبیه روژ لب یا مواد پودری آرایشی زنانه می گیرند ، ژیوانشی رزرو پریوه این حالت رو نداره..........هر چند همچنان یه عطر پودری به حساب می آد اما ترکیب بوی شیرین و شکلات مانند تا حدی بوی آیریس رو ماسکه می کنه..........در ضمن اضافه شدن نوت بوزی به شدت به رازآلود شدن و گوتیک شدن عطر کمک می کنه........به نظر من همه چیز به اندازه است.........این عطر ، شیرینه اما نه بیش از حد ........بوزی هستش اما نه خیلی شدید ( مثل بنتلی اینتنس ) ......پودری هست اما نه خیلی زیاد (مثل پودر بچه یا پودرهای غلیظ قدیم در آرایشگاه های مردونه)
فصل مناسب استفاده از این عطر پاییز و زمستونه........اما تا اواسط بهار هم می شه ازش به راحتی استفاده کرد.........
به علت نوت بوزی که داره ( تا حدودی ) مناسب افراد جاافتاده تر و بالغ تره.......
بسیار اغواکننده و مرموز........اما ! .........در اسپری کردن اون نباید زیاده روی کرد.......وگرنه توی ذوق زن و "وات د فاز ؟ " می شه ...به نظرم شش اسپری حد نهایت استفاده از اونه ، اونم برای روزهای خیلی سرد و فضای باز !
اگر "جنتلمن ای دی پی "یا "بوازه " یا "ولنتینو اومو اینتنس "یا" دیور اوم اینتنس" رو دارید ، می تونید با خیال راحت این عطر رو هم به مجموعه خودتون اضافه کنید ، چون شباهت های بین اونها اون قدر زیاد نیست که داشتن همه رو همزمان توجیه نکنه .
در نهایت تبریک به خوش سلیقگی همه عزیزانی که این عطر رو برای پاییز و زمستون خودشون انتخاب می کنند......شاد باشید !
رایحه : عالی
پخش بو : درست همون قدر که باید باشه ، نه خیلی زیاد و نه کم !
ماندگاری : خیلی خیلی رضایت بخش
سیاژ : خیلی قوی !
سن مناسب : بالای سی سال
تیپ مناسب : لباس رسمی کاملا مناسبه .......اما با لباس های کژوال زمستانی هم بخوبی ست می شه
جذابیت از نظر دیگران : خیلی زیاد
کیفیت عطر : بالا
25 تشکر شده توسط : الف.ر ش بابک نوجوان
علاقمندان به عطر لالیک آنکر نوار به این نکته توجه داشته باشیم که بعد از عطر " تغ د ارمس " عطر لالیک آنکر نوار بیشترین میزان ماده " ایزو ای سوپر" رو داره..........تقریبا نزدیک 40 درصد.....ایزو ای سوپر یک ماده سینتتیک هست که رفتاری عجیب و منحصر به فرد روی پوست افراد مختلف داره.........یعنی اگه این ماده رو ( مثل عطر مولکول 01 ) روی پوست ده نفر اسپری کنیم احتمالا ده تا برداشت مختلف از این افراد خواهیم شنید..........از بوی چوب خیس خورده گرفته تا گرد و غبار و ریشه گیاه خشک شده و ........ جالبه که بدونیم حدود 30 درصد از مردم نسبت به ماده " ایزو ای سوپر " حالت آنازمیک دارند .............یعنی تقریبا اصلا نمی تونند این بو رو حس کنند !!!!!! ...........اگه فکر می کنید ممکنه شما هم جزو این دسته افراد باشید دو کار می تونید انجام بدید..........اول اینکه چند پاف از این عطر رو به یه تکه دستمال یا پنبه اسپری کنید و اون رو یه جای بسته ( مثلا زیر یک لیوان یا داخل دراور) قرار بدید و یکی دو ساعت بعد اون دستمال رو بو کنید..........اگه متوجه رایحه عطر بشید احتمالا سیستم بویایی شما نسبت به ماده ایزو ای سوپر حساسیت کافی نداره و نمی تونید این رایحه رو حس کنید.........یعنی عطر شما در واقع هم پخش بو داره و هم ماندگاری ، فقط این شما هستید که نمی تونید اون رو حس کنید...........راه دوم و البته قابل اعتماد تر اینه که از چند نفر از اطرافیانتون بپرسید که آیا می تونند بوی عطر شما رو حس کنند یا نه ؟ ........یعنی ممکنه چند ساعت بعد از اینکه عطر رو اسپری کردید و فکر می کنید هیچ بویی نداره یک نفر بیاد و از بوی خوش شما تعریف کنه.....لالیک آنکر نوار رو دوست داشته باشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 تشکر شده توسط : محمد ادریسی sahar
Encre Noire
لینک به نظر 19 آبان 1402 تشکر پاسخ به مجید عباسی
در مورد آمواژ کاملا درست می فرمایید مجید عزیز..........باهاتون موافقم !
Lalique Pour Homme EDP
لینک به نظر 17 آبان 1402 تشکر پاسخ به محمد نخ ساز
سلام محمد جان.......E0B22
که تاریخ تولید میشه 2/2022
Bentley Intense EDP
لینک به نظر 16 آبان 1402 تشکر پاسخ به complihanicated
ممنون از نظرتون.......چشم دوست عزیز..........زنده باشید !
1 تشکر شده توسط : complihanicated
شاهکاری بی نظیر از ناتالی لورسون ........
سلام خدمت همه دوستان عزیزم.......از اونجایی که این عطر ، عطری پر سر و صدا و خیلی معروفه من سعی می کنم حاصل تجربه خودم رو از استفاده از این عطر خدمتتون عرض کنم ، به امید اینکه بتونم در تصمیم گیری شما عزیزان کمکی کرده باشم........لطفا توجه داشته باشید که اینها نظر شخصی من هستند و برداشتی که من از این عطر دارم و ممکنه همه مواردی که عرض می کنم خدمتتون عینا برای شما هم درست نباشه !.......پس اگه می بینید جایی توصیه ای می کنم این مطلب رو لحاظ بفرمایید :

این عطر به شدت عطری جنجالی و بحث برانگیزه و توی بیشتر لیست ها ( از جمله بهترین عطرهای ارزون قیمت مناسب و عطرهای فصل های سرد و .....) سر و کله اش پیدا می شه .......یه عطری که اصطلاحا هایپ شده و به شدت راجع به اون نظرات ضد و نقیض می شنوید........این عطر رو ناتالی لورسون طراحی کرده ( خالق عطر جنجالی تر لالیک آنکر نوار ) و مخصوصا از این نظر مورد توجه خیلی ها قرار داره که یه عطر ژنریک و عامه پسند و باسمه ای نیست که شبیه ده ها عطر دیزاینری دیگه باشه ........این عطر صاحب شخصیته و عمق و معنی داره......شبیه بقیه نیست ..........یه عطر خاصه .........جسور و شجاعه ........تلاش نمی کنه که همه رو راضی نگه داره و خیلی رک و صریحه...........قضاوت دیگران براش خیلی مهم نیست و کار خودش رو می کنه ............می دونه با همه فرق داره و این متفاوت بودن رو دوست داره............( عزیزان مبتدی تر ( مثل خود من ) شاید تعریفی که از عطر دارند صرفا ماده ای هست برای خوشبو شدن ...........چیزی که باعث محبوب تر و جذاب تر شدن آدم می شه.....( اولا عطر چیه ؟ .......ادکلن !!!!!!!!!!...... اونم چند تا پس می زنی به لباست که خوشبو بشی و تامام !!!!!!!!!!!! ) ........این در حالیه که بچه هایی که تجربه بیشتری در دنیای عطر دارند و مدت بیشتری شاهد دلبری رایحه های مختلف و تاثیر اونها بر سیستم بویایی و عصبی خودشون بودند ( عطربازها ) دیگه این جور ساده به عطر نگاه نمیکنند..از نظر اونا عطر بخشی از شخصیت آدمه.......امضای یه آدمه......با توجه به موقعیت ، شرایط ، مناسبت و .......می تونه متفاوت باشه و حس متفاوتی خلق کنه.....اونا عاشق عطراشون می شن و حتی ممکنه هرازچندگاهی سری به کلکسیون خودشون بزنند و عطراشون رو مرور کنند.......با اونا حرف بزنند........اونا رو استشمام کنند و باهاشون خاطره بازی کنند.........برای این افراد عطر بخشی از سایکولوژی و ضمیر ناآگاهشونه.........و از اون جایی که عطر یکی از قویترین القاکننده های حس نوستالژی هست ، این عطرها بخشی از زندگی و خاطره اونها می شه !!!!!!!! ) ..........و حالا منظورم از این همه تفاصیل چی بود ؟

1: اگه از اون دسته عزیزان هستید که فقط می خوایید یه عطر داشته باشید و هر روز و همه جا و سر کار و مهمونی و .......از اون استفاده کنید و تعریف این عطر رو زیاد شنیدید و .....به هیچ وجه این عطر رو به شما توصیه نمی کنم ( یادتون باشه البته این فقط نظر منه ! )........این نمد برای شما کلاه نمیشه !!!!!!!!!!!!!!

2: اگه می خوایید کلکسیون داشته باشید و عطرهای جذاب رو داشته باشید صد در صد بهتون توصیه می کنم بدون درنگ این عطر رو بخرید.....منتظر چی هستید ؟ .......هیچ کلکسیونی بدون بنتلی اینتنس کامل نیست !!!!!!!!!!

3 : اگه به مطالبی که عرض کردم اشراف دارید و باز هم تصمیم گرفتید برای فصل پاییز و زمستان این عطر رو تهیه کنید .........ادامه مطلب رو بخونید و تصمیم بگیرید :

اول : به دلایل زیاد این عطر مناسب آقایون جاافتاده و با تجربه تر هست .........اگه سنتون کمتر از بیست و پنج ساله ریسک خرید این عطر بالاست براتون ( هم ممکنه خودتون نپسندید و هم البته مشکل بازخورد از اطرافیانتون پیش می آد..........اگه این عطر رو به عنوان یه جوان کم سن و سال تر بپوشید باید نازک نارنجی بودن رو کنار بذارید و از شنیدن نظرات دیگران ( که اه اه این چیه زدی ؟ بوی درخت کاج می دی ! ..........رفتی آمپول زدی ؟ ........با زکریای رازی نسبت داری ؟ ............شربت سینه ریخته روی لباست ؟ ..............ببینم ، شما بنجامین باتن هستی ؟ !!! ......واقعا پول دادی این رو خریدی ؟ و صد جور مزه پراکنی دیگه !!!!!!!!!!!.............) ناراحت نشید .........البته ممکنه بعضی از دوستاتون تعریف کنند ازتون ، اما احتمال شنیدن نظرات منفی از افراد جوان تر بیشتره !

دوم : این عطر همونطور که خودتون هم می دونید مناسب هوای سرد پاییز و زمستونه ........( اگه مثل من تبریز زندگی می کنید تا اوایل تیرماه هم قابل استفاده است !!!!!!!!!!!!!!! ) اما در فصل بهار و تابستون عملا قابل استفاده نیست ، مگر اینکه !!!!!!!!!

سوم : پخش این عطر متوسط به بالا و ماندگاری اون بالاست.........حتی نسخه های جدید اون هم که به نظر می رسه ریفورموله شدند کاملا پرفورمنس مناسبی دارند ..........( پخش اونها ملایم تر شده ظاهرا ! ) .........وقتی عطر رو اسپری می کنید تا حدود دو ساعت پخش بو داره و تا حدود یک متر اطراف شما رو پوشش می ده ..........کم کم شعاع حباب عطر کوچیک تر می شه و بعد از دوساعت نزدیک میشه به پوست ............اما به بادی سنت تبدیل نمیشه ........بلکه کاملا زنده است و حتما خودتون و اطرافیانتون اون رو حس می کنید ( دوستان و کسانی که نزدیک شما هستند البته ! ) ...........این حالت عطر تا حدود سه الی پنج ساعت ادامه داره ( با توجه به ترکیب پوست هر فرد و تعداد اسپری ) ............بعد از اون ، یعنی حدودای شش ، هفت ساعت بعد از اسپری کردن عطر ، رایحه اون تبدیل میشه به اسکین سنت و دیگه پروجشکن نداره.........اما اگه محل اسپری کردن رو بو کنید می تونید حسش کنید.........یعنی تقریبا ( بالا و پایین ) حدود هشت تا ده ساعت تجربه پوشیدن این عطر طول می کشه..........پس نگران بچ کد قدیم و جدید و ...سال تولید عطر و ....... نباشید..........نسخه های جدیدش هم کاملا خوبه........با توجه به رایحه نه چندان بی آزاری که داره ، میزان پخشش کاملا مناسب شخصیتشه و بیشتر از این نیاز نیست..........

چهارم : این عطر یه عطر خطی نیست و با گذشت زمان تغییر فاز می ده ( قبول کنید که یه شاهکاره توی این رنج قیمت ! ) ...........پس اگه توی فروشگاهی ، اتفاقی شیشه بازش رو گیر آوردید نمی تونید با بو کردن اتومایزر ( اسپری ) عطر یا حتی اسپری کردن اون روی بلاتر و کاغذ تستر تصمیم بگیرید...........از فروشنده بخوایید که بذاره عطر رو به دستتون بزنید و چند ساعت بعد تصمیم بگیرید............

پنجم : معمولا داستان عطرهای ارزان قیمت اینه : با توجه به بسته بودن دست عطار و محدودیت های قیمتی که سرمایه گذار در تهیه مواد اولیه براش تعیین می کنه ، بهترین و باکیفیت ترین مواد در نوت اولیه عطر به کار گرفته می شه و در درای داون ( نوت ماندگارتر و پایانی عطر ) با یه رایحه خسته کننده و بی کیفیت ماسکی و بی روح مواجه میشید ( اصلا کول واتر داویدوف منظورم نیست ها !!!! )........اما یکی از لوکس ترین سازنده های اتومبیل جهان رو از این قاعده مستثنا کنید !!!!!!!!!!! ..............ایشون وقتی به درای داون می رسه تبدیل میشه به یه عطر شیرین و بسیار آرامش بخش و دوست داشتنی ( نه برای همه البته ! ) که گرمای اون می تونه به تحمل سرمای محیط کمک کنه و حس شکلات مانند اون می تونه گرسنگی تون رو برطرف کنه !

ششم : این عطر یک عطری بوزی ( الکی ) به حساب می آد که این موضوع به لاکژی تر به نظر رسیدن و اغواگری بیشتر عطر کمک می کنه ( شبیه همین سناریو رو میشه در ژیوانشی جنتلمن پریوه یا کارولینا هررا پریوه یا حتی آزارو پور اوم اینتنس ( 2015 ) هم دید ، البته بهتر بود واژه " حتی " رو برای عطر کلوین کلاین رویل نگه می داشتم !!!!!!!!!!!!!!!!) .......در این عطر بوی رام ( عرق نیشکر ) حس می شه و کاملا هم این بو غالبه..........بوی چوب سرو و چرم به اون حالتی مردانه و خشن می ده ...............در حالیکه دارچین ، بنزویین و پچولی حالتی گرم و شیرین به عطر می دند..........عصاره شمعدانی هم هست که به کار اصالت بده و نشون بده هنوز هم دود از کنده بلند میشه ............در ضمن بوی اینسس ( همون عود خودمون ! ) هم در نوت پایانی حس می شه که به نظر من عود خام هست .......... ( در حالیکه داداش خفن تر و مشتی تر این عطر ، بنتلی ابسلوت حس رایحه عود در حال سوختن و روشن رو داره !!!!!!!!!!! )

هفتم : برای مردهای با سن سی و پنج و چهل به بالا بسیار گزینه خوبیه ( به نظر من ) .......عطری بسیار لوکس و جذاب که حسی مردانه رو القا می کنه............اما مردی محترم ، فرهیخته و قابل اعتماد ( no bad boy ) .........مهربان ، اهل مطالعه و متفکر......بسیار جنتلمن..........به این فکر کنید که یه مرد متشخص و جنتلمن در حالی که کت ماهوت کرم رنگ پوشیده ( رنگ کهربایی عطر ) ، روی مبل چرمی نفیسی که کنار شومینه قرار داره نشسته ( چرم داخل اتومبیل بنتلی و گرمای عطر ) و لیوان حاوی دلستر با طعم کلاسیک!!!!!!!!!!!!!!!! در دست داره .... و ............به نظرم شون کانری ( بازیگر معروف نقش های سابق جیمز باند ) بهترین گزینه برای پوشیدن این عطره.................منظورم اینه که این عطر بر خلاف حسی که ممکنه القا کنه مخصوص کاپشن چرم و لباس های آوانگارد و فانتزی یا گوت و دارک نیست .........بلکه یه عطر جاافتاده و فخیمه برای مردهای متین و متشخص ( صرفا نظر من !!!!!!!! ) ........موسیقی مناسب اون می تونه کارهای کلاسیک و ترانه های فرانک سیناترا باشه ......

هشتم : با توجه به قیمتی که این کار داره ارزش خرید اون بسیار بسیار بالاست ........این همه قابلیت در یه عطر ، اونم با این قیمت نازل واقعا جایی برای تردید باقی نمی ذاره

نهم :پیشنهاد من پوشیدن این عطر با لباسهای رسمی و مردونه تره ......کت اسپرت ، کت و شلوار یا پالتو .........کیف چرم ، کفش چرم و .....می تونه ارزش های این عطر رو بیشتر نشون بده ( در مقایسه با کاپشن یا هودی ، کفش اسپرت و ........ ) ........در ضمن اگه در بیمارستان کار می کنید با توجه به شروع تند عطر و نوت رام موجود در اون بهترین گزینه برای محل کارتون نیست.......

دهم : اگه دست کش دارید یا از شال یا کلاه استفاده می کنید ، حتما به شال و دستکشتون از این عطر اسپری کنید........بسیار تجربه خوشایندی خواهد بود !!!!!!!!!!

یازدهم : من یه مبتدی ام که تازه به جهان زیبای عطر و رایحه های خوش علاقمند شدم.....خوشحال می شم با نظراتتون یا انتقاداتتون کمک کنید بیشتر یاد بگیرم ......سر آخر پیشنهاد می دم اگه دنبال یه عطر مناسب پاییز با قیمت پایین هستید نگاهی به عطر گس 1981 لوس آنجلس بنذازید ( خیلی خیلی شبیه به عطر ورساچه اروس ای دی پی هستش اما بالغ تر و جاافتاده تر ! ) .......و به شدت عامه پسند تر و محبوب تر بین مردم............اما اگه همچنان دنبال یه عطر خاص و بولد هستید که کاراکتر ویژه ای داشته باشه و تا حد زیاد شبیه کارهای نیش باشه یا بنتلی اینتنس رو انتخاب کنید یا عطر this is him از "زادیگ و ولتر " که اتفاقا خالق اون اثر هم کسی نیست جز بانوی همیشه خندان : ناتالی لورسون ......و البته یه گزینه ارزان قیمت و خیلی خیلی خیلی خوب و خفن و شبه نیش دیگه لالیک آنکر نوار اکستریم هست که حدس بزنید طراح اون کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟ ......................و اما اگه مشکل مالی ندارید و می تونید هزینه بیشتری پرداخت کنید برای عطر زمستانی خودتون .......این دو تا عطر شاه بلامنازع فصل های سرد سال هستند ( از نظر من ) ...........لونا روسای بلک از پرادا و ژان پل گوتیه لو مال لو پارفوم...................لونا روسای بلک برای شب های سرد خیلی خیلی مناسبه و لونا روسای اسپرت برای روزهای خنک و سرد ............اگه هم می خوایید بمب هسته ای به خودتون ببندید و با یک پاف اسپری ، همه جا رو به خاک و خون بکشونید !!!!!!!!!! عطر نیش مونتال عربینز تانکا رو بهتون پیشنهاد می دم....فقط به لباستون نزنید که تا آخر زمستون باید باهاش سر کنید و دیگه نمیره که نمیره !!!!!!!!!!!!!!!!!
دم شما گرم !
23 تشکر شده توسط : الف.ر ش علیرضا موسوی
Lalique Pour Homme EDP
لینک به نظر 16 آبان 1402 تشکر پاسخ به هاشم پور
ممنون از اظهار محبتتون جناب هاشم پور عزیز.........خوشحالم که تونستم کمکی بهتون بکنم دوست خوبم ...........زنده باشید !

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir