نظرات | مجید رضی زاده
ترتیب نمایش
من داخل سایت عطر افشان دنبال چند تا عطر با قیمت مناسب برای کادو دادن بودم و با توجه به نظر کاربران که گفته بودن تک هیم پرستیژ یک کپی شبیه وان میلیون هست اون رو بلایند بای کردم . در نهایت تصمیم گرفتم خودم امتحانش کنم . از نظر من ۵٠ درصد به وان میلیون شبیه هست و به نسبت قیمتش کار خوبیه و ارزش خرید داره . بنظرم تگ تیم پرستیژ یک کار یونیسکسه و خانمها هم میتونن براحتی اون رو بپوشن. با تشکر
5 تشکر شده توسط : سالار كلوچه derrick
خاطره ها توی ذهن ما با رایحه ها به حافظه سپرده میشن از این رو استنشاق مجدد یک بوی خاص می‌تونه موجب مرور مجدد برخی خاطره‌ها بشه. رایحه آرامیس ۹۰۰ برای من یاد آور خانه پدری و مردهای پرقدرت و با اصالته . بویی که هیچوقت ازش سیر نمیشی و نمیتونی ازش دل بکنی .
12 تشکر شده توسط : شاپور K ابوالحسن
با سلام . من عطر Dolce vita رو حدود پنج سال پیش گرفتم . بوی بسیار جذاب و دلنشینی داره و برای روزهای گرم سال انتخاب خوبیه . البته اخیرا در تعدادی از سایتها کشور سازنده رو ایران مینویسن . که احتمالا جدیدا در ایران پر میشه . ولی نسخه فرانسوی اش واقعا ارزشمنده . با تشکر
5 تشکر شده توسط : احسان nazanin
با سلام . این عطر امروز بدستم رسید . بوی بسیار دلنشین و آرامبخشی داره .
Pour Un Homme توسط CARON Le Soir، یک ادو پرفیوم قوی است . عنصر اصلی عطر از دو اسانس اسطوخودوس یکی پرووانسالی و دیگری بلغاری تشکیل شده که با ترکیبی از نت های خاکی ، چوب بلوط بشکه های کنیاک ، جلوه‌های بادامی دانه تونکا و نت‌های تند بخور و آمبروکسان عطری فریبنده و پر قدرتی رو به آقایان هدیه می دهد .
یک ادو پرفیوم قوی همراه با حسی ظریف برای پوشیدن در مجالس شبانه.
اسانس اسطوخودوس فرانسوی مورد استفاده برای ساخت عطر پرفورم Pour Un Homme de CARON Le Soir به طور انحصاری از مزارع Jérôme BOENLE، یک تولید کننده اسطوخودوس در Sault، در پروونس می آید.
25 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir