نظرات | سيد محمد حسيني
ترتیب نمایش
درود فراوان اميدوارم سرزنده و شاد باشيد. ميخواستم بپرسم آيا خاطره تلخى از این عطر دارید؟ اتفاق بدی توسط این شیشه براتون افتاده خدایی نکرده؟ این حجم از نفرت و خشم نسبت به یک عطر که کاملا هم سلیقه ای هست و صرفا یک نفر ممکنه خوشش بیاد و یک نفش خوشش نیاد جای تامل داره. ضمن اینکه دیلن بلو جزو ادکلن های پر فروش ، پر طرفدار و با فیدبک بسیار خوب در تمام دنیا از زمان تولیدش هست. امیدوارم یک عطر مطابق با ذائقه شما دوست عزیزم وارد زندگیتون بشه و تلخی هایی که دیلن بلو براتون ساخته بشوره ببره :) با ارز‌وی شادکامی.
6 تشکر شده توسط : بابک Mahmod Akrami
رایحه خوبی داره ولی خیلی فراوانه این رایحه. و به نظرم برای این سبک رایحه که کاملا هم روزانه هست و نمیشه در قرار های مهم و یا کاری یا رسمی ازش استفاده کرد ، گزینه های مقرون به صرفه تری وجود داره.
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
به نظرم بهترین جایگزین برای اونتوس هست ، البته ماندگاری ضعیفی داره که به نسبت قیمت نمیشه ایرادی ازین دست وارد کرد. رایحه کاملا دلنشین خنک و اسپرتی داره که کمی نت میوه ایش کمتر از اونتوس هست. و به نظرم به اونتوس کلن بیشتر شباهت داره
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
هرچه فکر کردم که در کدام برند ‌و کدام مدل میشه یک رایحه مشابه پیدا کرد ، حتی نتونستم یک رایحه مشابه پیدا کنم. به نظرم یکی از یونیک ترین کار های تاریخ عطرسازیه ، گرچه ترکیبات معرفی شده به نظرم ده درصد از اصل ترکیبات رو هم کاور نکرده. شروع گرم و تندی داره ولی رفته رفته ملایم تر میشه. و البته به نظرم طبق معمول رده سنی و حتی سبک لایف استایل و جایگاه اجتماعی و کاری خیلی مهمه برای استفاده این عطر. ابدا مناسب زیر ۳۰ سال نیست. یک عطر کاملا زمستانی ، با پخش بوی متوسط و ماندگاری قابل قبول و رایحه بی نظیر.
7 تشکر شده توسط : سجاد ترسا فاطمه فیضی
شاید من نتونستم اون تلخی مد نظر رو ازش دریافت کنم اما به نظرم کمی به شیرینی میزنه تا تلخی. چون بوی رز و زعفران مشهود هستش ، کمی تایپ عربی داره و من شخصا با وجود اینکه از عطر های شیرین خوشم نمیاد اما این کار شیرینیش با تلخیش قاطی شده و تعادل خوبی برقرار کرده و جالب بود. ناگفته نمونه با وجود اینکه به نظرم عطر با کلاسیه ولی زیاد تو ذائقه مردم ایران نیست و آنچنان که با توجه به قیمت و برند توقع میره بازخورد نخواهد داشت. اینکه دوستان گفتن بوی حرم میده من چنین چیزی رو اعتقاد ندارم فکر میکنم عموما هر زمان یه عطری کمی رز یا زعفران داخلش استفاده میشه تصور عام بوی حرم رو تداعی میکنه. گرچه اینکه بخوایم از لفظ "بوی حرم" برای خراب کردن یه عطر استفاده کنیم هم خوب نیست ، تا جایی که من میدونم حرم ها جای مقدس و صد البته بسیار خوشبویی هستن ... قبل از خوشبو بودن محترم هم باشید. تشکر فراوان
10 تشکر شده توسط : مهران چاوشی هادی
لعنتی افسانه ای! به نظرم تام فورد هیچ اسم دیگه ای نمیتونست برای این دلبر انتخاب کنه. اولین بار که تستش کردم یه مرد حدودا ۳۵ تا ۴۰ ساله ی مشکی پوش بد اخلاق اپمد تو ذهنم. یه ادم خودشیفته و خودرای! به نظرم ترکیب بادام و چرم و چوب واقعا یه کارنامه ی خیلی جذاب داشته! اگر مث من پسر بدی هستین و سیگار میکشین ، قول میدم ترکیب بوی فابیولس با سیگار وحشتناک عالی میشه. به نظرم فازغ از قیمتش که طبیعتا برای عطر امضا باید قیمت رو هم در نظر گرفت ، باقی فاکتور های لازم برای اینکه یک عطر امضا باشه رو داره. البته اگر به تازگی وارد دنیای عطر شدید یا میخواید وارد شید ، پیشنهاد میکنم با این جذاب شروع نکنید چون به شدت سنگین هستش. البته من هیچوقت تحت هیچ شرایطی توصیه نمیکنم کسی دکانت تهیه کنه چون بارها به این نتیجه رسیدم حتی دکانت اورجینال با محصول اصلی کمی تفاوت داره اما بخاطر قیمت بالای این یکی ، یه بار دکانتشو تهیه و تست کنین.
8 تشکر شده توسط : سروش کربلایی هاشم پور
این برند ، هیچوقت به نظرم ادکلن های آس تولید نکرده. منظور اینه که به نظر من هر ادکلنی که روانه بازار کرده تقریبا یا یک نسخه ی مشتبه از یک ادکلن مشهور بوده که هیچوقت نتونسته به اون نمره برسه ، یا توی اون سبک بویی که معرفی کرده یک ادکلن مشابه و بهتر وجود داره. برای مثال همین گلدفین ، قطعا انتخاب من توسکان لدره! ببینید هر برند بزرگی ، حداقل یکی دو شاهکار توی کارنامش داره که تو اپن سیک روی دستشون نیست. مثلا کرید ، شاهکاری به اسم اونتوس داره که اصن تو اون سبک نه تنها مشابهش نیست بلکه هیچ عطری بهش نزدیک هم نیست (کاری به زیاد بودن بوش تو جامعه ندارم بحث سر کیفیته) یا مثلا تامفورد دو سه شاهکار مثل فابیولس یا توسکان لدر داره که رو دستشون وجود نداره. یا دیور هوم و دیور ساوژ ... اما دی مارلی همیشه یک پله عقب تر بوده. نه که بد باشه مطلقا اما همیشه تو هر دسته ادکلنش ، یک نسخه بهتر از اون از قبل وجود داشته!
7 تشکر شده توسط : نادر هاشم پور
پدرم هم مثل من عطر باز بود از جوانی. یادمه حدودا ۸-۹ سالگیم ، این عطر همیشه ثابت جلوی آیینه بود. پدرم که کارمند بود ، هر روز صبح بوی آزارو کروم که چند پاف اسپری میکرد تو خونه میپیچید. از اون زمان این عطر برای من تبدیل شد به یک عطر کلاسیک و با وقار در عین حال اسپورت. وقتی پدر که اولین و صمیمی ترین دوسته یک پسر هست از کودکی خاطراتش رو با یک ادکلن خاص میسازه ، این ادکلن تا ابد برای من حس زیبایی و وقار و نوستالژی خواهد داشت. بار ها تو جمع خواهر برادر ها یک ادکلن مثل اونتوس کلن تست کردیم و اولین جمله ای که بیان کردم : عه یادتونه آزاروی بابا هم بوش شبیه این بود! خلاصه این ادکلن بی نهایت حس زیبایی و قشنگی برای من داره.
31 تشکر شده توسط : Masood kermani محمد ادریسی
به نظرم یک عطر خوش بو و با پرفورمنس قابل قبوله منتها من شخصا با ادکلن های شیرین نمیتونم ارتباط برقرار کنم ، در ثانی بیشتر بهش میخوره که آقایون جوانتر (حدود زیر ۳۰ سال) بتونن ازش استفاده کنن.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور شهریار
درود فراوان خدمت شما. كلمات اينقدر دقيق و با فكر و برخواسته از احساس بود كه بعد از خوندنش تا هميشه هر بار بوى ديور هوم به مشامم برسه ياد اين جملات زيبا ميوفتم. واقعا هم شاهكار های ديور لايق چنين ستایشی هستن. دیور هوم یکی از بهترین عطر های تاریخ این صنعته و هیچوقت قدیمی نمیشه. عطری که با هر سلیقه ای و با هر لباس و مکانی همخوانی داره.
12 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir