نظرات | مهران شاملو
ترتیب نمایش
عیب مِی جمله بگفتی هنرش نیز بگوی. دوستان عزیزی به حق فرمودند که پخش و ماندگاری نسخه های پیشین رو نداره اما کمتر کسی اشاره کرد ساختار اصلی رایحه و تغییر نت ها هم‌چنان تمیز و بی نقصه. اکثر عطرها با ری‌فرموله شدن کلا ساختمان و بنای نخستین خودشون رو از دست میدن. اما لالیک هم‌چنان نت های پیشین رو حفظ کرده و شفاف و تمیز و عالیه و حداقل اگر پادشاه عطرهای چوبی_دودی نباشه ولی حکم صدراعظم رو داره که به قول استاد بزرگوار جناب سخی با فول اور کردن نسخهٔ قضیه حل میشه.
14 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi نوا
واقعا عالیه من خیلی دوست دارم این عطر رو. رایحه تمیز و شفاف و مردونه. در نت های آغازین به خاطر وجود اسطوخودوس بوی آرایشگاه های قدیم رو میده و پس از مدتی با نت های میانی بوی شیرین و دل‌چسبی از تنباکو خودنمایی میکنه. در آخر هم روایح چوبی دست بالا رو دارن. در کل خیلی خوبه
14 تشکر شده توسط : سارینا علیرضا موسوی
رایحه به طرز عجیبی مصنوعیه. رایحهٔ سیب در نت آغازین و رایحهٔ چایی و آب دریا در نت میانی و رایحهٔ مشک و باز آب دریا در نت پایانی غالب هستند. خوشبو هست اما واقعا تنگی نفس میاره. رایحهٔ شفاف و صیقلی ای نداره. با این‌که خوشبو و ساده بود من دوستش نداشتم.
10 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
اسد رایحه رو شیرین تر از الکسیر کرده و از بوی تندی و فلفلی بودن الکسیر کاسته. در کل وام‌دار الکسیره در نت های اصلی خودش و شمارو خصوصا در نت های آغازین یاد الکسیر میندازه. ارزش خرید داره
16 تشکر شده توسط : کامبیز سخی رضا گردشی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir