نظرات | بهزاد
ترتیب نمایش
سلام دوست عزیز
خدمتتون عرض کنم همون فروشنده ها هم هموطن ما هستن.ایراد از جای دیگس وگرنه باید به فروشندگان هم حق داد که حداقل بتونن با فروش اجناسشون مثل همون رو جایگزین کنن و سرمایه شون به باد نره.صحبت شما مثل اینه که شما یه کالا مثل خودرو را مثلا سه سال پیش خریدین به قیمت ۵۰ملیون تومان الان فارغ از قیمت های الان به قیمت قبل بفروشین🙂.تازه سود هم بردین چون سه سال استفاده کردین که صد البته همچین کاری نخواهید کرد ومثل بقیه فروشندگان عطر و چه کالای دیگر حساب سرمایه تون رو خواهید کرد.
همه ی ماها تو‌یک کشتی هستیم و‌باید همه ی فروشندگان رو‌ هم به خاطر وضعیت تورم درک کنیم.
10 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا Mahdi chavoshi
درود و عرض ادب خدمت دوستان
خدمت دوستانی که قصد خرید دارن عرض کنم ابتدا نمونه ی سمپل این عطر رو تهیه کردم و بعد از بازخورد خوبی که گرفتم نمونه ی ۲۰۰میل رو از عطر افشان تهیه کردم که ممنونم بابت بسته بندی خیلی خوبشون وهمینطور عطر اصل و اوریجینالی که برام فرستادن.
دوستان هیچ وقت نمونه ی سمپل رو ملاک قرار ندن.نمونه ی ۲۰۰میل به مراتب پخش بویی بیشتر داشت نسبت به نمونه ی سمپل...
این عطر چون ادو تویلت هست پخش بوی خوبی داره و بازخوردش بسیار راضی کنندس ولی اگه میخواین با رایحه ش خودتون هم لذت کافی رو ببرین نمونه ی الکسیر ساواج گزینه ی بهتری هست.
توی کامنتا من خوندم چندین نفر فرموده بودن که این عطر به نوعی خز شده چون خیلیا استفاده میکنن.ولی مطمئنا اینطور نیست شاید نمونه های فیکش زیاد باشه و خیلیا استفاده کنن ولی رایحه ی یه عطر اوریجینال و اصل رو هم حتی شخصی که عطر شناس نباشه هم میتونه تشخیص بده.
درکل عطر جذاب و همه پسندی هست.
20 تشکر شده توسط : پارسا نیا Erfan Sarikhani

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir