نظرات | دنی
ترتیب نمایش
درود به جناب architect عزیز
ممنون از معرفی‌ این عطر. راستش توصیف‌هاتون همیشه کامل هست و جای حرفی باقی نمیذاره. ولی چون دکانت Rose simonse Victor رو پیدا نکردم و بی‌نهایت به رایحه تام فورد عود وود علاقه‌مندم، به نظرتون شباهت رایحه‌اش و تغییر نت‌ Victor اونجوری هست که بلایند بای کنم؟
تشکر از شما.
درود جناب دکتر
اومدم خدمت‌تون عرض کنم چقدر از اون اصطلاح شخصیت ژنتیکی که اینجا فرمودید خوشم اومد. شاید به نوعی درک‌ش کرده باشم! چندتا عطری که شما و بعضن دیگر دوستان هم معرفی‌شون کرده بودن و از نظر اقتصادی هم متناسب با جیب بنده بود :))) مثل جین لو آمبر، تاباک، فابولو و سه تا از سپترها و ... رو خوشبختانه تونستم دکانت‌ش رو تهیه کنم و با اینکه در کیفیت رایحه و پخش و ماندگاری نمره خیلی بالایی میگرفتن اما انگار شخصیت ژنتیکی من، این روایح تیره رو نمی‌پذیره و شاید خوشایند نباشه که بگم حالت دل بهم خوردگی هم میگرفتم! و درست در مقابلش روایح روشنِ سپتر مالاکیت، الحبمرا گریس، ماهر نقره‌ای، عودی وود، افرو لدر و همین اجمل که نسخه 2017‌ش هم به لطف راهنمایی شما تونستم از عطر افشانِ عزیز تهیه کنم، برام سَبُکی و آرامش به ارمغان میاره. اخ اخ گفتم وودی عود و افرو لدر، این دوتا کار هم گرفتم. چرم و زیره و ادویه‌ افرو لدر چقدرررر خوب بود. خوشا به حال دوستانی که نسخه برند اصلی رو دارن. زندگی به کام اون دوستان است ... :)))))
10 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
Ajmal Blu
لینک به نظر 3 آبان 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
یه دنیا ممنون از راهنمایی‌تون جناب دکتر
سایه‌تون مستدام ...
7 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد
درود جناب دکتر
به نظرتون این عطر برای محیط باشگاه هم مناسبه؟ یا سوالم رو بهتر مطرح کنم: دنبال یه عطری هستم برای محیط باشگاه که اون حس پر نشاطی و تمیزیه رو بده. بنده‌نوازی میکنید با راهنمایی‌هاتون.
7 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
اینقدر کامنت‌های بالا، شورانگیز و صمیمانه هست که ادم حسرت داشتن چنین دوستانی پر مهر، نیکو سخن و نیکو سرشت رو میخوره.
برقرار و پاینده باد این دوستی‌ و مهر
12 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی ایمان اجاقلو
Oud Wood
لینک به نظر 10 شهریور 1402 تشکر پاسخ به حسین الن دلن
درود به الن دلن عزیز
کامنت‌های زیادی ازت دیدم که رضایت و دوست نداشتن کارهای کلون رو نشون میداد.
خودم سال‌ها به عطر علاقه‌مند بودم و تازه دو ساله با بهتر شدن شغلم تونستم به سمت این آرزوی دیرینه‌م حرکت کنم و پا به دنیای بو و احساس بذارم. بنابراین هنوز در حال تاتی تاتی کردن توی این دنیای تازه هستم :))
کنار کارهای اورجینال، مشابه‌ش از الحمرا هم تهیه کردم
به طور نمونه ysl edp و yeah الحمبرا. خب برای منی که تازه‌کار هستم هم تفاوت بین این دو حس میشه مث فرش دستبافت و ماشینی :))
اما رایحه دوست داشتی، خوش بازخورد و تا یک ساعت پخش و چهار ساعت هم ماندگاری داره به نظرم.
اما الحمرا ایمورتال چیز دیگه‌ای بود. فَرش ماشینی‌ای که شاید فقط یک خبره میتونه از دستبافت تشخیصش بده! (از اونجایی که نسخه اورجینال رو تست نداشتم از نظر تشابه و تغییر نت رایحه نظری ندارم و پخش و ماندگاری مد نظرمه)
رایحه اون‌قد برام دلچسبه که هر شب یک پاف توی خونه میزنم و کمتر از 10 ثانیه فضای 35 متری رو غرق در خودش میکنه.
ماندگاری 6 تا 8 ساعته! پخش هم به گونه‌ای هست که وقتی وارد مغازه یا مکانی میشم علاوه‌بر خودم، ایمورتال هم حضور خودش رو عیان میکنه.شاید مقایشه درستی نباشه اما حقیقتن از نظر من نمره پخش و ماندگاری بالاتری از ysl edp میگیره.
به تازگی the tux هم تهیه کردم که مشابه tuxedo هست. یه پاف رو دستم تا سه ساعت بعد هم حس بویایی‌م رو تحریک میکرد ولی منتظرم تا هوا خنک بشه تا بهتر ماندگاری و پخش‌ش رو ببینم.
البته هیچ نظری درباره عود وود الحمبرا ندارم فقط بسیار مشتاقم ببینم تست‌ش میکنی تا بازخوردت از رایحه، پخش و ماندگاری‌ش رو بدونیم یا نه
البته امیدوارم تست کنی و بازخورد مثبتی هم بهت بده :))
پیروز و خوش‌بو و دل‌شاد باشی ...
12 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی امیر علوانی
درود جناب شوشتری عزیز
ممنون از به اشتراک‌گذاری ریویو‌های دقیق‌تون
همینطور در چند کامنت محدود، تعدادی عطر مشابه معرفی کرده‌ بودید که بسیار باکیفیت بودند، بابت معرفی اون عطر‌های خوش رایحه و باکیفیت هم تشکر میکنم.
9 تشکر شده توسط : الف.ر ش هاشم پور
درود
اول از مدیر بپرسم که نسخه 150 میل پرفیوم رو موجود نمی‌کنید؟ خیلی مشتاق و منتظر داره‌ها :)))

خیلی عطرباز نیستم که بخوام جسارت کنم و توضیحاتی بدم اما حسم رو بیان میکنم
نسخه ادو تولیت رو داشتم و به نظرم تو فاصله بیشتر از یک، یک و نیم متر پخش بو نداره
ماندگاریش هم یک یا یک و نیم ساعته و بعد اون فقط خودت میتونی بوش رو حس کنی
متأسفانه تاحالا رایحه کرید اونتوس به مشامم نخورده اما از رایحه این عطر به شدت خوشم میاد و سر کیف میارتم. فرض کن بعد از یک تمرین ورزشی خسته کننده، نیم ساعت توی آب داغ باشی و بعدش دوش اب سرد گرفته باشی :))
خنک اما نه خیلی فرش، تلخ و تاحدی سنگین اما نه انچان که با تیپ‌های خیلی رسمی بخوای بپوشیش
برای تیپ نیمه رسمی خوبه به نظرم. استایل یه جوون شیک پوش و باتجربه رو نشون میده ;)
جالب اینه با اینکه خودم حسابی سر کیف میام از رایحه‌ش اما تاحالا هیچ بازخوردی ازش نگرفتم و توجه‌ای رو جلب خودش نکرده در حالی که مثلن برای ایوسن لورن وای باز خورد گرفتم
دوستان و اساتید عزیز در مورد بازخورد این عطر اگه نظری دارید لطف میکنید که به اشتراک بذاریدش.
پاسخ مدیر : سلام بزودی موجود می شود
4 تشکر شده توسط : ابراهیم آیتی رضا یگانه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir