نظرات | حسین
ترتیب نمایش
سلام. من برای بار اول دکانت این عطر رو از یه سایت تهیه کردم و خیلی ازش خوشم اومد، از بوی گرم و شیرین و تنباکویی و وانیلیش و دودیش خوشم اومد.بوی قلیون و پیپ میده..،شبیه کاپیتان بلک هست ولی نه خودش، خیلی بهتر و شیک تر. این دفعه از یک سایت دیگه دوباره دکانت این عطر رو تهیه کردم، متاسفانه بوی متفاوتی میده. دقیقا دقیقا بوی کاپیتان بلک میده. یعنی هیچ فرقی با کاپیتان بلک نداره این دکانت دومی،نه شیرینی و نه گرمی و نه بوی تنباکویی و نه بوی وانیلی مثل دکانت قبلی هست. با پشتیبانی سایت صحبت کردم گفت عطر ریفرموله شده برای همین بوش متفاوت هست و تضمین کرد که دکانتی که ارسال کرده اصل هست. از سایت عطر...مین تهیه کردم. کسی از دوستان تجربه ای در این زمینه داشته؟ آیا این عطر ریفرموله شده؟ نسخه های سال های مختلف با هم متفاوت هست؟ نسخه تقلبی اون تو بازار هست؟ داستان چیه؟ الان کدوم دکانت من اصلی هست؟
1 تشکر شده توسط : امیر علوانی
Euphoria for Men
لینک به نظر 4 آذر 1402 تشکر پاسخ به Sajad
تشکر. ولی چیزی که من متوجه شدم حتی نسخه اصلی این عطر هم ماندگاری و پخش بوی زیادی نداره. منظورم از 1 ساعت این بود که در حد 1 ساعت اطرافیان در حد 1 متر متوجه بو میشوند ولی بعد یکساعت کمتر میشه. بیشتر سوال من روی شیشه خود عطر بود که کاملا شیشه ای هست حتی از بغل ولی توی اینترنت همه تصاویر این عطر، بغل شیشه فلزی هست
3 تشکر شده توسط : مشتی سعید بجنوردی
سلام. من این عطر ایفوریا مردانه رو تهیه کردم. فروشنده هم تاکید کرد که اصل هست. روی جعبه ساخت اسپانیا نوشته و یک مورد دیگه این که فریم شیشه فلزی نیست مثل تصاویر داخل اینترنت. آیا چند مدل داره یا این که من گرفتم فیک هست؟ ضمنا رایحه و بوی خوبی داره ولی پخش و ماندگاری خیلی کم در حد 1 ساعت
Red Tobacco
لینک به نظر 26 اسفند 1401 تشکر پاسخ به سینا سمیع
سلام. من دکانت این عطر رو تهیه کردم. دقیقا بوی آدامس خرسی حس میکنم. شیرینه. گرمه. ولی نه خیلی گرم . یعنی من توی هوای الان اذیت نشدم. بوی تنباکو و روایح دودی من حس نکردم. بیشتر شیرین و وانیلی و میوه ای هست که بیش از 90 درصد من یاد آدامس خرسی های قدیم میفتم که بعد مدرسه با یه سکه 50 تومانی میخریدم. حقیقتش انتظار یه عطر سنگین مردانه داشتم. ولی پخش و ماندگاری خیلی خوبی داره.
8 تشکر شده توسط : علی کهریزی Perfumex
Red Tobacco
لینک به نظر 10 اسفند 1401 تشکر پاسخ به دهناد ساسان فر
تشکر از وقتی که گذاشتید و پاسختون. حتما تستش میکنم. متاسفانه چون اینجا شهرستانه کلا عطر اورجینال به ندرت پیدا میشه . من همون مرسدس بنز کلاب بلک رو کل شهر رو گشتم پیدا نکردم و مجبورم اینترنتی بخرم. و باز متاسفانه قیمت عطر های دکانت و دستریز به شدت بالا رفته و حداقل برای5 میل باید حدود 400-500 هزینه کرد و مثلا بخوام چندین عطر رو تست کنم باید پول یه عطر اورجینال هزینه کنم. برای همین قبل از خرید باید مطمعن باشم. این اینوکتوس ویکتوری رو نظرات دوستان رو خوندم داخل صفحه ش شباهت زیادی با اسپری Dark Temptation AXE گفتند داره و حتما تستش میکنم.
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی rahil tagi
سلام. من عاشق عطر های وانیلی و شکلاتی و تنباکویی هستم. البته خیلی شیرین که دل بزنه دوست ندارم. و این عطر رو برای مجالس خاص و رسمی و قرار با جنس مخالف میخوام. به نظرتون کارم رو راه میندازه؟ از لحاظ شخصیتی هم آدم کم حرف و درونگرایی هستم و تیپ رسمی اکثر مواقع میپوشم.ضمنا من خوزستان هستم. میخوام بلایند بای کنم.. فقط از بعضی نظرات که گفتند تا نیم ساعت اول بوی جالبی نداره میترسم.. یه ادکلن دیگه هم پیدا کردم. مرسدس بنز کلاب بلک
https://www.atrafshan.ir/perfume/7704/mercedes-benz-club-black
قیمتش هم تقریبا نصف رد توباکو هست.به نظرتون ارزش خرید داره؟ کدام یم بازخورد بهتر و پرفورمنس و رایحه بهتری داره؟ البته قطعا کیفیت و پخش بو و ماندگاری رد توباکو بهتره.
4 تشکر شده توسط : پدرام محمدی دهاتی ام
سلام. با توجه به گرون شدن وحشتناک قیمت ها دیگه اصلا صرفه اقتصادی نداره خرید عطر ارجینال. از دوستانی که تجربه دارند میخوام که ادکلن مشابه با نزدیک ترین رایحه و بیشترین ماندگاری و پخش بو رو اوی رنج قیمت زیر 1 میلیون تومن معرفی کنند. اینقدر ادکلن های شرکتی و اماراتی و ایرانی زیاد شدند که آدم نمیدونه چی رو انتخاب کنه. مثلا ادلکن شرکتی تام فورد فابولوس فرگرانس ورد رایحه بسیار خوبی داره برام ولی اصلا از لحاظ پخش بو و ماندگاری منو راضی نمیکنه. شرکت های دیگه هم هستند مثل الحمبرا یا تستر های اماراتی..
پاسخ مدیر : سلام سوال خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید
5 تشکر شده توسط : سینا جباری محمود گیشین زاده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir