نظرات | عباس عنایت زاده
ترتیب نمایش
با سلام. این عطر رو در یک فروشگاه تست کردم و عاشق بوش شدم.
دوستان با توجه به قیمت بالای این عطر، لطفاً یه گزینه با بوی مشابه این ولی قیمت مناسبتر سراغ دارین؟
هر چند که بعید می دونم عطری به خوشبویی این مشابه داشت باشه.
با تشکر
با شما موافقم. بسیار شامه‌نواز و ملایم است.
بوش رو دوست نداشتم. تکراری و تنده. البته ادملن سلیقه‌ایه ولی با شامه حساس من جور در نیومد
1 تشکر شده توسط : Raeisi
سلام alireza عزیز.
بابت این ادکلن خیالت راحت باشه. من در اهواز زندگی می کنم و الان که اینجا هوا خیلی گرم شده، حدود 2 الی 3 ساعت بوش ماندگاری. هر وقت که بوش کم رنگ میشه، دلتون می خواد که چند پاف دیگه ازش بزنید. من ادکلانهای زیادی دارم مثل اونتوس، دو مدل گرلن، دی اند جی و ...، به ادکلنهای بی کیفیت و تند حساسم و سردرد میگیرم ولی اینو واقعاً دوسش دارم. امیدوارم که توضیحاتم شما رو قانع کرده باشه و حتماً این رو تهیه فرمایید.
با سلام به دوستان. این ادکلن بسیار خوشبو، ملایم، خنک و عالی هستش. ازش هیچوقت خسته نمی شین. من در انتخاب ادکلن بسیار حساس هستم ولی این تونست نظرمو به خودش جلب کنه. حتماً برای فصل گرما اینو تهیه نمایید.
با سلام به همه دوستان و مدیر عزیز

این عطر در یک کلام فوق العاده است. من تق هرمس، اونتوس کرید و چند تا ادکلن دیگه دارم ولی این و کلاً محصولات گرلن لامصب چیزه دیگه ای هستن. از شما هم تشکر می کنم که این محصولات را با قیمت خیلی مناسب و ارسال رایگان در اختیار ما قرار می دین.
با سلام به دوستان و تشکر از سایت خوبتون
من واقعاً عاشق این کار هستم. بعد از چند دقیقه بوش فوق العاده ملایم میشه و عالی.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir