نظرات | امیرحسین م
ترتیب نمایش
سلام امیرجان
مرسی بخاطر وقتی که گذاشتی و کامل توضیح دادی ..
اما در رابطه با بند ۳ هوای شرجی و رطوبتی بخاطر وجود مولکول های آب که باعث سنگین تر شدن هوا میشن پخش عطر ها کاهش پیدا میکنه مخصوصا تو فصول گرم که درصد رطوبت هوا خیلی بالا میره برای همین غالبا پیشنهاد میشه از غلظت ادوتویلت استفاده بشه..
همیشه خوشبو باشی 🌹🌹
3 تشکر شده توسط : کاید امیر علی
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 6 مهر 1402 تشکر پاسخ به سعید تشکری
دوست عزیز نسخه پرفیوم با توجه به غلظت بیشتر قدرت پخش کمتری از ادوپرفیوم و ادوتویلت داره.
1 تشکر شده توسط : آیدا جهان بین
Cedrat Boise
لینک به نظر 28 مرداد 1402 تشکر پاسخ به MEHRDAD F
سلام‌ مهردادجان نیشان هاجیوات هم ریفورموله شده و پخش و ماندگاری بچ کدهای قبلی و نداره و واقعا خریدش دیگه توجیهی نداره و اوریون که سبکش یه مقداری متفاوت تر هست.. تو آرماف کلاب ها برای این فصل نسخه ادوپارفام پخش خیلی بهتری از پارفامش داره و بخاطر ۲۰۰ میل بودنش به صرفه هم هست ..
البته‌ اگه بخاطر نوت دودیش این‌رایحه و دوست داشته باشی ادوتویلت نسخه ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و حتی ۲۰۱۹ رو بتونی پیدا کنی واقعا لذت بخش هستن..
شادو خوش بو باشی🌹
4 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا عطردوست
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 3 آذر 1401 تشکر پاسخ به عباس نوشادی
سلام عباس جان
روزت به خیر
کیفیت رایحه از نسخه های جدید کلاب ۲۰۲۰ به بالا خیلی بهتره چون بعد نسخه ۲۰۱۹ واقعا آبکی و آزاردهنده شده بود.
اما هنوز پخش و ماندگاریش به نسخه ۲۰۱۷ نمیرسه به نظرم ، چون قیمت ۲۰۱۷ بالارفته شاید برای خیلیا به صرفه نباشه خریدش من خودم الان چندتا نسخه ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ آکبند دارم و منتظر بودم نسخه های ۲۰۱۹ رو تموم کنم تا اونها رو بازکنم اما با اومدن این نسخه ۱۵۰میل پارفام یا پارفیوم خیالم یکم راحت شد.
در کل به نظرم ارزش خرید داره‌‌ و اگه شارژ بشه بازم میخرم.
6 تشکر شده توسط : امیرحسین م شیما🍀☘...
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 3 آذر 1401 تشکر پاسخ به خداوندعاشقی
پرفیوم بخاطر غلظت بالاش طبیعتا پخشش به ادوتویلت نمیرسه اما نسبت به نسخه های جدید یه سرو گردن بالاتره و اینکه اگه بخوای با ادوپرفیوم که تو سایت هم موجود شده مقایسه کنی ادوپرفیوم(۲۰۰میل) یه مقدار از تندی لیموی نت اول بعد اسپری کاسته شده و شبیه نیشان هاجیوات شده و رایحش میوه ایی ترهست مثل کرید اونتوس نسخه های ۲۰۲۰ به بالا ..
اگه قیمت برات مهم‌نیست و اون نت پایانی دودی و چوبی و خیلی دوست داری(مثل من) نسخه ۲۰۱۷ رو بگیر به نظرم چون پخشش واقعا عالیه اگه نه که صبر کن تا پرفیوم شارژ بشه.
5 تشکر شده توسط : Raeisi عسکری
سلام
هفته پیش موجود شده بود و من خریدم که ظاهرا تموم شده!
میتونید با ادمین در ارتباط باشید بابت شارژ مجددش.
2 تشکر شده توسط : عسکری رضا یگانه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir