مردم ادعا میکنند طی این سالها نامه هایی رو از طرف بابی دریافت کردند
ولی هرگز نشون نمیدن....
بعضیها میگن اون اعصابش رو از دست داده و توی خیابون های لسآنجلس با اسامی تقلبی میچرخه!!
بعضیها هم میگن اون مرده!
اما اون فعلا داره از همه دوری میکنه تا قوی تر برگرده
اون دنبال زمان مناسب برای برگشتنه.....
.
.
.
.
گوست اسپکتر مشابهه بسیار قوی از عطر نیشانه آنی
ارزش خرید ۹ از ۱۰
کاور چرمی که شیشه عطر رو در برگرفته با پیچ و خم های خاصش یادآور چرم های قدیمیه که با گذر زمان چین و شکن برمیدارن. درب عطر هم در بخش بالایی مزین به لوگوی سندان کفاشیه (سه پایه مخصوص تعمیر کفش). این عطر میخواسته یادآور خاطره کفش های چرمی دوخته شده توسط پدربزرگ عطرساز در زمانهای دور باشه. زمانی که مصرف گرایی اینگونه رایج نبود و کفشهای چرمی بارها و بارها با تحمل ضربه های کفاش رفع و رجوع میشدن تا به «حیات» ادامه بدن.
شاید بشه تجلی واقع گرایانه بوی چرم در این عطر رو به بکارگیری یکی از قدیمی ترین ترکیبات چرمی مورد مصرف در صنعت عطر یعنی «ایزو بوتیل کینولین» نسبت داد. درونمایه چرمی، دودی و تلخ و کهنه این عطر ازش گزینه متفاوت و جالبی ساخته که علیرغم سخت پوش بودن، نمیشه منکر زیبایی های طراحیش شد. یک تجربه خوب و متفاوت از آثار هنرمندی به نام الکساندرو گوالتیری.
استایل و سبک گوالتیری و عطر معروفش (بلک افگانو) رو اینجا هم بهوضوح میشه دید. سمینالیس رایحش تا حدی آرام تره. المان های جنسی همیشه جزء لاینفک تبلیغات گوالتیری برا عطراش بوده؛ از همون ابتدا که بلک افگانو رو یه عطر س ک سی معرفی کرد و با انتخاب یک اسم جذاب و مانور روی نت کانابیس و مهم تر از همه ساخت رایحه ای با پخش و ماندگاری بالا، موفقیت های خوبی تونست کسب کنه تا تقریبا یک دهه بعد و عطرهایی مثل سمینالیس. سمینالیس به اسپرم و باروری اشاره داره؛ اینکه از پس کار بر اومده و رایحه ای اروتیک داره رو زیاد مطمئن نباشید اما میشه گفت کار بصورت مینیمال انجام شده. سمینالیس شامل عناصری هست که خیلی بی ارتباط به کانسپت مد نظر عطر نیستن؛ روایح لاکتونیک یا شیرمانند در راس، نتهای گیاه زنبق دره در قلب عطر و نتهای انیمالیک و چرمی-شرقی در پس زمینه. طی تحقیقی که اوایل دهه 2000 توسط یک سری از دانشمندها انجام شده بوده به این نتیجه رسیدن که "زنبق دره" یا "موگه" دارای یه ماده معطر به اسم بورجینال هست که رایحش اسپرم رو به سمت خودش جذب می کنه، بعد از اون تحقیقات این برداشت صورت گرفت که بورجینال به اسپرمها کمک میکنه تا تخمک رو پیدا کنن و عمل لقاح صورت بگیره و گوالتیری هم بنظر میرسه همین موضوع رو دستمایه ساخت این عطر قرار داده. سمینالیس مثل بقیه آثار گوالتیری یه عطر گرم خوش بازخورد هست و بخصوص زن ها و دخترها رایحش رو دوست دارن، مطابق معمول پخش بو و دوام خیلی خوبی روی پوست داره!
اندره تارکوفسکی فیلم سازی هست که باید فلسفه بدونی نگاه عادی نداشته باشی مثلا در جایی از فیلم بطریهای خالی که با باران پر نمیشن نمادی از انسانهایی هست که دانستن و ندانستن حقیقت هیچ فرقی به حالشون نمیکنه
.عطردوست یا عطرباز خوب به کسی میگن که از تمام بهترین ها با خبر باشد لیک از بین بهترین های هر دسته ، سازگارترین با خود را داشته باشد جهت استفاده....
و چه کسی بهتر از دکتر اسعدی عزیز!
پ.ن: پس از مشورت با جناب اسعدی (این مرد مهربان و دلسوز)قرار بر تهیه سه عطر از برند اقتصادی الحمبرا شدم که دتوکس و ترونی فعلا کم یاب شدند برای تهیه!
از مدیر عطرافشان هم بسیار متشکرم برای فراهم کردن چنین محفلی که باعث شدند با چه روح های بزرگی و چه هنرمندانی آشنا شویم
اَگَر نبودم
مَرا دَر چیزهایی پِیدا کُنید
که دوستِشان داشتَم
،دَر عطر
🌱.... دَر شِکلِ شطرنج!
.
.
.
.
.
.
پ.ن یک: ببخشید اگه شعرو خرابش کردم
پ. ن دو: رد بو و ماندگاری تو رنج قیمت ۶۰۰ تومن بسیار شگفت انگیز
مگاماره به مثابه یک سفر دریایی
سفری که در آن خبری از یادهای روی آب نیست، هر چه هست به زیر برمیگردد، زیرِ «زیرِ آب»، استخوانهای ماهی عظیم الجثه ای که در میان خزه های دریا پیچیده شده است، فلز کشتی شکسته ای است در این بین که چند قیراط جواهر را در تنِ خود دفن کرده است.
از اینچنین مشاهدهای تهوع میگیرید یا تهییج میشوید؟
تا شما چه کسی باشید..
اگر سرخوشی روی آب را میخواهید، ابداً جای درستی نیامده اید و «بولگاری آکوا پور اوم» میتواند نشانی شما باشد اما اگر به دنبال احساسات پیچیده تری از یک سرخوشی گذرا هستید، مگاماره در همان دقایق اول گردن تان را زیر آب خواهد کرد؛ خطر خفگی برای روحهای آسیبپذیر وجود دارد!
در پزشکی دردی وجود دارد به اسم درد فانتوم؛ بهش درد خیالی هم میگویند، اما خیالی نیست، واقعا درد میکند.
بیمار واقعا درد میکشد، ولی از جایی که دیگر نیست.
دستی درد میکند که قطع شده، انگشتی درد میکند که جایش بین تمام انگشتانش خالیست، آدمی که یادش هست اما خودش نه...
انگار نگاه میکند به جای خالی چیزی و درد میکشد، از نبودنش، از نداشتنش. از اینکه تنها خاطرهای برایش مانده و دردی که کسی نمیفهمد، جای خالیای که کسی نمیبیند چون به گمانشان اینها همه دردیست خیالی...
بنا به گفته های دکتر اسعدی عزیز در مورد مگامار الحمبرا کنجکاو به تهیه آن شدم!
نتیجه تست:
رایحه : از آنجا که مگاماره اورجینال را تستی نداشته ام نمیتوانم با قاطعیت شباهت رایحه را قضاوت کنم اما رایحه به شدت دل چسبه! جوری که دلم میخواد بعد نیم ساعت به بعد پیراهنم رو بخورم!
پخش بو: پس از استفاده ده پاف ساعت شش صبح و راهیه کار، ساعت هفت و ده دقیقه تمام همکارها با شگفتی از قدرت انتشار و بوی زیبای آن بهم بازخورد میدادن و این قدرت انتشار تا سه ساعت اول بسیار قویست جوری که وقتی وارد خودرو میشی در یک ثانیه فضا را پر میکنه و تا ساعت های سه بعد از ظهر فضای باز انتشار بسیار خوبی داره
ارزش خرید: با قیمت های نجومی این روزها اصلا هیچ عطری ارزش خرید ندارد و این آخرین خریدم از دنیای روایح بود و به قول شاعر با اینا زمستونا سر میکنم!
در کل اگر احساسی نمیشوید و بگویید یک میل اورجینال را به این متشابهات ترجیح میدهم(حالا اینگار همه چیزش اورجیناله حتی مغز سرش! )برای مصرف روزانه پیشنهاد میکنم
و در آخر ممنون از راهنمایی های دکتر اسعدی عزیز که وجودشون یک هدیه الهی بود که ناشکری اش کردیم و همچنین مهربانی و صبوری به شدت زیبای سرکار خانوم سمیه حبیبیان (سنتیا!)
همه ما که تحت هر عنوانی و به هر شکلی با دنیای عطر درگیر هستیم “قطعن” انتخاب و خرید(های) اشتباه داشتیم و “احتمالن” داریم و حتی با وجود تجارب بیشتر و منابع کمکی بیشتر “شاید” در آینده هم این قبیل اشتباهات رو خواهیم داشت.هر کدوم بسته به موقعیت ، شغل ، جایگاه و کلی فاکتور دیگه هزینههای قابل توجهی در جهت کسب این تجربیات صرف میکنیم که بعد از سالها وقتی به چندین سال گذشته نگاه میکنیم زمان ، خودرو ، مسکن و کلی خرید اساسی و کالای ضروری میبینیم که فدای تجربه کردن این هابی شده.ولی مهمترین قسمت اتفاق بعد از این قضیه س… اگه شجاعت پذیرفتن و مسئولیت قبول اشتباهاتمون رو داشته باشیم همچنان برنده واقعی بازی هستیم ولی بیشتر مواقع چون افراد شجاعی نیستیم در سیکل باطل قرار میگیریم و بخاطر اینکه با واقعیت روبرو نشیم که کالایی اشتباه و ناهمگون با هارمونی و پکیجمون تهیه کردیم مجبور میشیم هویت و شخصیتمون رو به نسبت اون کالا تغییر بدیم.اتفاقی که در این مواقع میوفته اینه نسبت به انتقادات موضع سفت و سختی برای دفاع از خودمون و تصمیممون میگیریم و این موضع گیری جایگاه مارو در اون سیکل باطل بیش از قبل تثبیت میکنه.این روند خریدهای اشتباه پیاپی رو هم به دنبال خواهد داشت و این رفتار تهاجمی رو شدت خواهد بخشید.
این اجازه رو ندین یه عطر یا هر کالای دیگه که قراره معرف شما باشه،کاراکتر شما رو تحت تاثیر قرار بده و سبب تغییرش بشه.
هیچکس با کتشلوار و پیراهن “تامفورد” ، اسلاید کراوات “بنسون اند کلگ” ، کفش “کراکت اند جونز” و ساعت “اُمگا” تبدیل به “دنیل کریگ” و فیکشنال کاراکتر جیمزباند نشده و نمیشه.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.