نظرات | بارانک
ترتیب نمایش
بن بن در مقایسه با دیگر عطر معروف ویکتور اند رالف یعنی فلاور بامب، همیشه دوام و پخش ضعیفتری داشت. برای من رایحه در درجه اول اهمیت قرار داره و بعد از اون دوامش برام مهمه ولی پخش بو نه خیلی. بخصوص تو شرایط فعلی که وضعیت اقتصادی بسیار سخت شده و خیلی از هموطنهای ما در تامین نیازهای اساسی و مهم زندگیشون دچار مشکل هستن، عطر که یک کالای لوکس و غیر ضروریه همون بهتر که رایحه‌اش خیلی پخش نشه.
رایحه غالب این عطر کارامل هست، بعد از اون مرکبات و سپس گلها با ظرافت خودشونو نشون میدن ( کارامل و مرکبات همزمان شروع میشن). در پایان و بعد از حداقل یک ساعت به نظرم، روایح چوبی شروع میشن که حضورشون سبب میشه عطر از حالت صرفا شنگولی و سرخوشی دربیاد و حالتی شیک و لوکس بخودش بگیره. نت چوبیش مثل بوی کاغذ کاهی کتابهای قدیمیه.کتابهایی که قیمت پشت جلدش در کمال ناباوری ۱۰۰ یا ۲۰۰ ریال هست. من بهترین حس رو از همین میگیرم خیلی مهربان و دلنشینه.
23 تشکر شده توسط : آیدا شهریار
من دو سه هفته ست یه باتل جدیدشو خریدم و دارم با احتیاط (بخاطر قیمتش) استفاده میکنم. به نظرم تغییری نکرده. همون خوشبوی دوست داشتنی سابق هست.
9 تشکر شده توسط : شهریار میر
من عطر بن بن رو حدود دو ماه پیش تست کردم و عاشقش شدم ولی اون موقع به خاطر قیمت بالاش و همینطور در پیش بودن فصل گرما نخریدمش. دیروز تصادفاً تو یک فروشگاه بوش کردم و اینبار دیگه نتونستم مقاومت کنم و 50 میلشو خریدم.
این عطر یه عطر کاملاً شیرین و در عین حال باوقاره. منظورم اینه که شیرینی زننده نداره. پخش بو و دوام بسیار خوبی داره ولی رایحه اش خطیه و آدم تقریباً از اول تا آخر بوی خوش و دلنشین کارامل رو احساس میکنه. با اینحال طی این دو روز که مدام دارم بوش میکنم اصلاً خسته نشدم چون عاشق رایحه های شیرینم. البته باید اینم اضافه کنم که احتمال داره تو روزهای گرم تابستون، آدم رو کمی اذیت کنه. به نظرم کاملاً مناسب پاییز و زمستون و اوایل بهاره. این عطر شیشه شکیلی داره و جلوه زیبایی به میز آرایش میده. از خریدش خیلی راضی و خوشحالم.
7 تشکر شده توسط : ایرن سارینا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir