نظرات | وحید
ترتیب نمایش
Bentley Intense EDP
لینک به نظر 10 دی 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
درود و ادب خدمت جناب سخی ارجمند
وقتی دیدم شما برای نظر من ارزش قایل شدین و پاسخی به این کاملی و زیبایی مرقوم کردین، حقیقتا به خودم بالیدم و حال کسی رو دارم که با «سلبریتی» مورد علاقش عکس سلفی میگیره!!! چون سالهاست که نظرات شما رو بدقت دنبال میکنم و بقول نسل جدید«فن» شما هستم!!!
کاملا با نظراتتون موافقم، فقط نکته ای که وجود داره اینه که نمی‌دونم به چه دلیلی علاقه وافری به مطالعه روایح و «بلایندبای» کردن دارم. اینجوری هیجان خرید عطر واسم دوچندان میشه!!!
مضافاً اینکه من تقریبا هربار که یه عطر امروزی می‌خرم، دفعه بعدش هم یه عطر کلاسیک یا نوستالژیک برای کلکسیون کوچیکم می‌خرم. خرید این عطر هم بیشتر از باب کلکسیونی بود تا استفاده روزانه.
دوست دارم خدمت دوستان علاقه‌مندی که این گفتگو رو دنبال کردن این نکته از فرمایش جناب سخی رو تاکید کنم که اگر بدنبال عطر امضا یا روزانه یا مورد علاقتون هستین، جسارت داشته باشین و در دنیای عطرها و روایح «جدید» ورود کنید و بدنبال عطرهای نوستالژیک دیگران نباشید، مگر در مقام کلکسیونر!!! (این تجربه محدود و چند باره من در این مورد هست).
و در آخر در خصوص «بازخورد» عطر، بنظرم میرسه که انسانها در سنین مختلف رویکرد متفاوتی نسبت به جامعه دارند و «معمولا» قبل از ۴٠ سالگی نظرات جامعه واسشون مهمتره و بعد از اون احتمالا علایق شخصی خودشون به نظرات جامعه ارجح میشه و بنظرم میرسه که فضیلتی در توجه و یا بی توجهی به نظرات جامعه وجود نداره(افراط در هر دو مورد نکوهیده‌ است). بر همین اساس با وجود اینکه بنده نزدیک ۴٠ سال سن دارم اما هنوز نظرات جامعه برام مهمه(مثلا در مورد بوی عطرم) اگرچه دیگه مثل سابق نظرات جامعه واسم تعیین کننده مطلق نیست.
با احترام
17 تشکر شده توسط : حسین رفیعی آیدا
درود و ادب خدمت عطر دوستان عزیزم
چند سال میشه که متوسط روزی یکبار به سایت عطرفشان سر میزنم و با نظرات ظریف و قشنگ دوستان درخصوص عطرها عشقبازی میکنم. این کامنت رو با دلی پر درد می‌نویسم چون احساس کردم وظیفه اخلاقیم در قبال مخاطبین سایت ایجاب می‌کنه.
من بعنوان شخصی آماتور در دنیای عطر که با وجود داشتن تعداد زیادی عطر، واقعا خودم رو عطرباز نمیدوم ، نظرم رو خدمتتون میگم.
با تحقیقات مکفی از سایت عطرفشان و فرگنتیکا، این عطر رو هفته پیش از عطرفشان خریدم اما متاسفانه در حد یک عطر قلابی بی کیفیت هست. ابتدای عطر بوی تند آزاردهنده داره و تنها در درای داون بوی باکیفیتی میده که فقط و فقط خودت واسه ۴ساعت استشمام می‌کنی. ( حالتهای مختلف اسپری کردن رو رعایت کردم، از پوست تمیز تا اسپری روی نبض و لباس و ...)
من شخصا موافق نیستم که ما صرفا عطر رو واسه خودمون می‌زنیم، چون اگه اینجوری بود دایما توی خونه عطر می‌زدیم. در صورتیکه من بشخصه موقع بیرون رفتن بیشتر عطر میزنم تا توی خلوت.
بازخورد این عطر صفر بود، ابتدای اسپری کردن که خانوم من سر درد میگیره و معترض میشه، بعد از یک ساعت هم دیگه اثری از عطر نمی‌مونه مگر واسه خودت!!!
اگه از عطرفشان نخریده بودم قطعا میگفتم که کار قلابی گرفتم اما....
12 تشکر شده توسط : رابین هود حسین رفیعی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir