نظرات | آرام
ترتیب نمایش
واقعا بوی خوبی داره.نت اولیه خنک و تلخ و یکم شبیه بلودشنل و بیشتر دیور فارنهایت.نت میانی و پایانیش کمی چوبی و تلخ و سنگین و شیرین ملایم.در کل خیلی مردونه س و این رایحه ها رو توبعضی از آفترشیو ها هم دیدم.فیوریتمه.
8 تشکر شده توسط : رضا علی جمشیدی
بلو د شنلیه که خنکی و فرش بودنو ازش گرفتن،شیرین تر و سنگین تر شده!
6 تشکر شده توسط : IRRO Dapper
بی نقصه! همه ی نت هاشو به ترتیب میشه حس کرد! ده سال پیش برای اولین بار خریدمش که تولید UK انگلستان بود و موندگاری خیلی زیادی داشت و روی لباس حداقل تا یه هفته میموند.غلظت بیشتر و نت اولیه واضح تری داشت.اما جدیدا که دوباره گرفتم اصلا به کیفیت اون قبلی نبود.نت اولیش قابل تشخیص نیست و بیشتر بوی الکل میده.تولید Spain اسپانیاس.و موندگاری خیلی کمی داره.حداکثر یه نصف روز بوش میمونه شایدم کمتر.از رایحشم بگم که خنک و شیرین ملایم.خلاصه ش کنم اولش بوی پرتقال میده و در آخر هم بوی وانیل.
12 تشکر شده توسط : تکرود سعیده دهرویه
خنک و آکواتیک(بوی ماهی طوری و دریایی بشدت معلومه).یاس دو نوع بو داره یه بوی ملایم و خنک که عالیه و یه بوی بد و سنگین که بیشتر از نزدیک استشمام میشه! این رایحه ی بو بده ی یاس رو همیشه داره با اینکه اصلا یاس تو ترکیباتش نیست.خسته کننده س.و البته تا حدودی هم صابونیه.
4 تشکر شده توسط : mehrdad الناز
رایحه ش خیلی شبیه به لاگوست اسنشیال (لاگوست سبز) هستش.خنک،ترش و مرکباتی و کمی شیرین.
4 تشکر شده توسط : آرام ارژنگ بوترابی
رایحه مشابه دیزل آنلی د بریو (دیزل مشتی) اما ضعیف تر.خنک،تند و تلخ،کمی شیرین و چوبی.
4 تشکر شده توسط : عماد شاپور K

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir