نظرات | AmirAce
ترتیب نمایش
وقت بخیر
چند روز پیش این ادکلن رو از همین جا تهیه کردم و امروز به دستم رسید
تشکر میکنم از بابت بسته بندی و کیفیت ارسال که نشون دهنده ارزشی هست که دوستان عطرافشان برای مشتریان خودشون قائل هستند. (10/10)

اطلاعات بنده در مورد دنیای ادکلن به اندازه اساتیدی که در اینجا فعالیت دارند نیست و شاید نتونم بصورت تخصصی نظری بیان کنم، اما به عنوان فردی که نزدیک 15 ساله با این فضا آشنا هستم به شما پیشنهاد میکنم در صورتی که به فضا و بوهای جنگل و چوب علاقه دارید، حتما لالیک انکر نویر رو امتحان کنید.
من نسخه های قدیمی این ادکلن رو داشتم و چون اخیرا تموم کرده بودم، نسخه 2021 رو از همین جا سفارش دادم و باوجود اینکه این نسخه ملایم تر شده ولی پایداری و کیفیت خودش رو حتی با یک پاف حفظ کرده.

بوی این ادکلن رو من با توصیف فضایی که برام خلق میشه براتون توضیح میدم، یه جنگل مه آلود و با برگ های پاییزی که ریخته زمین و همه جارو پوشونده، با درخت های بلند قامت، بوی چوب همیشه باهاتون هست و آرامش خاصی بهتون میده.


پایدار باشید
11 تشکر شده توسط : Omid Amirhossein

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir