نظرات | حمید رضا ضیایی
ترتیب نمایش
Terroni
لینک به نظر 2 آبان 1400 تشکر پاسخ به آیدین نجفی
یکی از دلایل خریدم ذکر همین داستان بودش اما نمیتونم درک کنم بویی بعد از گذشت ۱ تا ۲ ساعت ازش حس نمیشه تازه تعداد پیف ها رو به عدد۴ تا ۵ هم رسوندم ولی متاسفانه فکر میکنم سری‌های جدید فرق داره
Terroni
لینک به نظر 2 آبان 1400 تشکر پاسخ به Ss.ss
نمیدونم همین گیجم کرده چون مگامار دقیقا همینطور بود که شما میفرمایین اما ترونی اصلا
Terroni
لینک به نظر 2 آبان 1400 تشکر پاسخ به حمید
همین احساس داشتم که مشکل شاید از پر شدن شامه ی خودم هست لذا در یک دورهمی شبانه بعد از گذشت حدودا ۱ ساعت از اسپری کردن خواستم از دوستان بو کنن منو و بگن نظرشون اونها تایید کردن رایحه آشکاری احساس نمیشه حالا عرضم اینه کسی جدیدا خریده که نظرش با بنده مشترک باشه ؟؟!!
1 تشکر شده توسط : حمید
ترونی تازه گرفتم البته بسیار رایحه ش دوست دارم اما از ماندگاریش تعجب میکنم صفره در مورد عطر شک کردم بردم نشون دادم به خبره مغازه دار گفت فیک نیست و اینکه اصلا فیک نداره و یکی از دلایل خریدم ، تبادل نظرها در مورد ماندگاریش بود !!! بعد اومدم از رو...اپ هم تست گرفتم دیدم همینه داستان فرقی نداره ظاهرا سری های جدید اصلا ماندگاری ندارن ...
اگر کسی تجربه جدیدی داره بگه در موردش ممنون میشم .
3 تشکر شده توسط : حمید Ss.ss

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir