نظرات | miss shadow
ترتیب نمایش
چطور ممکنه این عطر مورد علاقه لانا دل ری باشه؟لعنتی تو باید در بدترین حالت ممکن شنل n 5بپوشی.
6 تشکر شده توسط : Golnoosh غزال
کلا یه چیز وحشتناکی بود اگه از کسی متنفرین اینو بهش هدیه بدین .واقعا هرچیزیشو درک کنم یونیسکس بودنش درک نخواهم کرد ،بوی چند تا علف و گیاه کوهی باهم میکس کنی و بهش یه چیز تند اضافه کنی.شایدم برای من که عطر باز حرفه ای نیستم قابل درک نباشه ولی واقعا بدترین عطری بود که تا حالا بو کردم.
4 تشکر شده توسط : ارش موسوی سالار كلوچه
برعکس نظر سایر دوستان که این عطر ساده و بدون پیچیدگی دونستن به نظرم برای خانمایی که عاشق عطرای مردونه ن خیلی جذابه من خودم که خیلی میپسندمش,میون این همه عطر شیرین و شلوغ ,ساده اما در عین حال خاصه.شاید ساکنای مناطق گرمسیری بیشتر بپسندنش.کلا هیچ عطری بد نیست مثه چوبدستی هری پاتر باید عطرت تو رو انتخاب کنه😄
15 تشکر شده توسط : Diana هاشم پور
ورسوس یه عطر دم دستیه که هیچ پیچیدگی نداره به نظرم گزینه خوبی واسه میگرنیا برای تابستونه.
4 تشکر شده توسط : اشکان حدام Dragon
این عطر یادآور لطافته مثل صورت صاف و درخشان یه دختر کوچولوی ناز.رایحه شو بسیار پسندیدم فقط فلفل توش یه ناهماهنگی ایجاد کرده.
3 تشکر شده توسط : Dragon علی رشوند
ساتین یه عطر اوور ریتید و بسیار شیرین در حد دل زدن و یکی از کامنتا درمورد حالت قندطورش درست اشاره کردن.تنها کلمه ای که ساتین نیست اغواگره نهایت در حد گول زنه!
3 تشکر شده توسط : معین عباسیان Z.o
این عطر برای من تجربه ای بود که همیشه عطر بر حسب تعریف و تمجید دیگران نمیتونه با سلیقه سازگار باشه , برای من غیرقابل تحمل بود که فکر میکنم به خاطر حضور زنبق بود.
1 تشکر شده توسط : Dragon
شبیبه ترین کپی ممکن به کوکومادمازل با ماندگاری کمتر و قیمت خیلی خیلی مناسب تر حتما تستش کنین.
8 تشکر شده توسط : یاسمن نظری Anahita Kian Nik
اولین بویی که ازش حس میکنی تداعی گر آبلیموی تازه س بعد یکم بوی لیمو کمتر میشه و در نهایت خیلی زود رایحه تموم میشه کلا عطر فرصت نمیکنه شکوفا شه.واسه تابستون گرم گزینه بدی نیس.
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Dragon
عطر شیک و خانمانه با ماندگاری ورایحه خوب.
2 تشکر شده توسط : Dragon Dapper

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir