تصویر ها | میریان
Blue Like the Sea 23 تیر 1402

Sapil - Nice Feelings

💙💙💙

One Man Show 2 شهریور 1401

از این زیبا جنازه اش از پدر به من رسیده 😂

سلام شب خوش

یه آقایی به پدرم این عطر رو هدیه داده چندین سال پیش نامی نداره ولی پایین شیشه لوگوی ورساچه هستش 

حجمش کلا ده میل هست و وزنش هم حدود 300 گرمه و سنگینه

برای استفاده ازش یادمه که یه میله شیشه ای نازک داخلش بود مثل این عطر از کارولینا هررا که لینک صفحه اش هست

حالا اگه اسمش رو کسی میدونه ممنون میشم بگه...

موفق باشید 🌹🌹

PARFUMS DE MARLY Paris 6 اسفند 1400

پرفیومز د مارلی:
در سال 2009 توسط Julien Sprecher تأسیس شد، او از زمان جوانی علاقه زیادی به تاریخ و عطرسازی داشت، نام این برند از "Château de Marly"، اقامتگاه پادشاه لوئیس پانزدهم الهام گرفته شده است. قرن هجدهم به عنوان عصر طلایی عطرسازی در نظر گرفته می شد، پادشاه فرانسه لوئیس پانزدهم به دلیل رهبری «دربار معطر» شهرت داشت. پادشاه همچنین به خاطر عشقش به اسب های مسابقه معروف بود. لوگوی برند تصویری از Chevaux de Marly(اسب های مارلی) را نشان می دهد که توسط Guillaume Coustou در سال 1743 ساخته شده است.

عکس اول: لوئیس پانزدهم
عکس دوم: اقامتگاه لوئیس پانزدهم

ژینت دیور (زاده ۲ اوت ۱۹۱۷ – درگذشته ۱۷ ژوئن ۲۰۰۸)، معروف به کاترین دیور، مبارز فرانسوی مقاومت در طول جنگ جهانی دوم بود. او که از نوامبر 1941 با واحد اطلاعات فرانسه-لهستان F2 درگیر بود، در ژوئیه 1944 توسط گشتاپو در پاریس دستگیر شد، سپس شکنجه شد و به اردوگاه کار اجباری زنان راونسبروک تبعید شد. پس از آزادی در آوریل 1945، چندین مدال افتخار برای اقدامات خود در مقاومت دریافت کرد، که مهمترین آنها نشان Croix de Guerre، مدال شاه برای شجاعت در راه آزادی، و لژیون افتخار بود.کاترین با اراده قوی و نترس، در طول جنگ جهانی دوم نیز یکی از اعضای مقاومت فرانسه بود.

پس از پایان جنگ، دیور بقیه عمر خود را به کار با گل گذراند: ابتدا به عنوان یک تاجر گل در پاریس، سپس به عنوان یک کشاورز گل در پروونس برای تولید عطر. او با برادرش، طراح معروف کریستین دیور، صمیمی بود. عطر میس دیور که در سال 1947 عرضه شد، اغلب گفته می شود که توسط کریستین به نام او نامگذاری شده است. کاترین دیور پس از مرگ برادرش در سال 1957 به حفظ میراث برادرش کمک کرد و از سال 1999 تا زمان مرگش در سال 2008 در سن 90 سالگی رئیس افتخاری موزه کریستین دیور شد.

پشت ی لحظه بوییدن یک عطر توسط ما ممکنِ چ داستان هایی باشه...

منبع: سایت لینکدین برند دیور،سایت ویکی پدیا
 

این رشته سر دراز دارد...

مخلوطی از گل ها و مرکبات😍

عطر پرچمدار و تکرار نشدنی

نه قدیمی میشه نه خسته کننده!
عطری برای دوران جوانی و میانسالی😎😉

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir