نظرات | Mehdi sameti
ترتیب نمایش
چقدر زیبا بود این دلنوشته شما، عطر تن و جان عزیزان سفر کردمونو تداعی کرد،
آهوان گم شدند در شب دشت،
آه از آن رفتگان بی برگشت.....
18 تشکر شده توسط : الف.ر ش مهربد
درود بر شما ،
مطلع شرحتون بر این شاهکار مشعشع خیلی جذاب بود، احسنت بر این قریحه ، قبلا از توصیفات شما بر بلک افغان و پورانوم کبیر هم خیلی لذت برده بود. برقرار باشید🌹
3 تشکر شده توسط : مهربد بابک
متاسفانه همینطوره، بنده هم چهار محصول ارامیس را طی دوسال اخیر تهیه کردم (البته غیر این محصول) و همگی پراکندگی و ماندگاری مختصری در حدود همان یکی دوساعت دارند که همان هم در فضای بسته احساس میشه. اما از غنای روایح و کیفیت ترکیب آنها نمی‌توانم چشم بپوشم، و با اینکه جزو کاربرانی هستم که به عملکرد پیرامونی عطرها خیلی اهمیت میدم اما آنچنان حس و حال خوبی ازشان دریافت میکنم که برای خلوت خودم به اتفاق ارامیس ها جان و دل می‌دهیم به تکنوازیهای بی بدیل و مسحورکننده شهناز ....
12 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
جناب کنعانی ممنونم از پاسخ مفصلتون، هرگز قصد مچ گیری یا اهانت نداشتم، تناقضی در نظرات شما بنظرم آمد خواستم ذهن خود را روشن کنم و سوالی پرسیدم، شاید نوع بیان بنده شایسته نبوده. بنده هم اینجا در حال یادگیری و شناخت دنیای روایت هستم همانطور که از روی تحلیل‌های جناب آرشیتکت عزیز ، ارامیس دوین، ارامیس اسپشال بلند ، و کروم سیلور را تهیه کردم، و بینهایت لذت میبرم از روایت نابشان، یا با نظرات آقای اسعدی با شادو آبی آشنا شدم و فوق العاده برایم رایحه ارامبخش دارد، یا نوشتارهای دل انگیز آقای کامبیز سخی هنرمند... و یا تحلیل‌های موجز و مختصر و هدف مند آقای سعید رضا شوشتری و باقی اساتید و باتجربه های دنیای روایح، بنده بعنوان محصل این جمع عزیز درحال آموختن هستم و نظر بنده سوالی بیش نبود، اگر نحوه بیان سوالم القا بی حرمتی کرده پوزش میخواهم، پاسخ محترمانه شما را میستایم، امیدوارم همواره همینطور خوش خلق و متین بمانید و حس خوب به محیط پیرامون خود منتقل کنید، پاسخ شما را که خواندم این بیت که از استاد قمشه ای آموخته ام به ذهنم متبادر شد،
من ندیدم در جهان جستجو
هیچ اهلیت به از خلق نکو
11 تشکر شده توسط : مهربد احسان شکیب نژاد
پس چرا ذیل عطر ژوپ ، از عملکرد ضعیف تولیدات جدید عطرهای کلاسیک بخصوص زینو و ژوپ اون اندازه ابراز ناراحتی کردین؟ اگر با یک دکانت ۵ میل حل میشه که دیگه اونقدر ناراحتی نداره.
3 تشکر شده توسط : مهربد سجاد نامداری
بنده هم بعد از تست ۵ میل دکانت این اثر پرهیاهو، همین حس را گرفتم بعد از حدود نیم ساعت سه ربع، بسیار بسیار به آرمانی کد شبیه میشه.
7 تشکر شده توسط : مهربد marjanmohamadi
سلام ، بنده هم چنین تجربه ای با ارامیس کلاسیک داشتم، سایه پدر عزیزتون مستدام باشه، من هم برای تداعی خاطرات پدر مرحومم ، رفتم سراغ این عطر نزدیک به دوسال قبل خریداری کردم اما با اون محصول جذاب و پرطمطراق سال‌های دور که ازش دنیایی خاطره داریم بسیاااار فاصله داشت، هم کیفیت رایحه و هم ماندگاری. و دقیقا همون مطلبی که پدر گرامی شما اشاره کردن یعنی حذف تلخی و کهنگی گیاهی که عمق دلنواز و شامه نوازی به عطر میداد کاملا محسوسه. و جالب‌تر اینکه من بشکل تصادفی از یک دستفروش عزیزی، یک مشابه اینکار با نام اکو که سی یا سی پنج میل هست و گویا ترکیه ای بود خریدم شباهت خیلی نزدیکی به اون رایحه ناب ارامیس قدیم داشت و متاسفانه دیگه نتونستم ازش پیدا کنم.
10 تشکر شده توسط : مجتبی بهشتی هاشم پور
سلام، مبارکتون باشه به خوشی استفاده کنید....از ترکیب رایحه و حس کلی عطر هم بفرمایید لطفا.
4 تشکر شده توسط : Perfumex مرصاد کریمی
Bentley Absolute
لینک به نظر 18 آذر 1401 تشکر پاسخ به حسین علوی
اساسا در جایگاهی نیستی که برای دیگران تعیین تکلیف کنی، اینجا همه کاربر هستن و به همه فضای ابراز نظر داده شده هر کاربر راجع به روایح و طراحان و خالقین نظر بده یا قوت و قدرت عملکرد محصولات، یا هر موضوع عینی یا انتزاعی، اینکه با چهارتا مقاله و چندتا اصطلاح بیفتی بین بقیه و تعیین کنی تو راجع به این موضوع نظر نده، اون راجع به این نظر بده....چنین حقی برات تعریف نشده،خیلی از شما باسوادتر و مسلط تر درین جا هست که در کمال فرهیختگی و متانت فقط تجربه و برداشت خودشون رو درج میکنن و به نظرات دیگران حمله نمیکنن و بقیه رو به بی دانشی متهم نمیکنن، یادبگیر باندازه حق و حقوقی که برات معین شده ابراز نظر کنی، اینجا یک کاربر هستی که فقط میتونی نظرت رو بیان کنی و حق نداری به نظرات دیگران حمله کنی و حد و حدود تعیین کنی.
6 تشکر شده توسط : مهربد SALMAN
Terroni
لینک به نظر 17 آذر 1401 تشکر پاسخ به Mehdi sameti
بنده هم سوال پرسیدم از نویسنده نظر، سوال انکاری، با دقت بیشتری بخوانید
1 تشکر شده توسط : Perfumex

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir