نظرات | مجید سلطانی
ترتیب نمایش
فردریک مال بیگاراد کنسانتره
2 تشکر شده توسط : علی وفایی حکایت دوست
این عطر بوی عید میده، عید همراه با آرامش خاطر و البته شاد!
کسانی که اسپری عطر هاواک را یادشونه، میدونن که چه عطر شاد و اغواگر و رمانتیکی بود ( برای خانمها جذابیت بیشتری داشت) و بیشتر در مراسم های شاد مثل عقد و عروسی و تولد و... استفاده میشد، این عطر هم تقریباً همون کارو میکنه با این تفاوت که هاواک از پاییز تا بهار را خوب پوشش میداد ولی بال د آفریک از بهار تا اوایل پاییز را بهتر پوشش میده، البته منظور من این نیست که نت ها و رایحه ها مشابه هستند، منظورم فضای کلی و پرفومنس کار هست.
در بین آهنگ های شاد خارجی میشه گفت که آهنگ Happy از Pharrell Williams یکی از شادترین هاست، بال د آفریک هم یکی از شادترین عطرهاست که مثل هاواک یه عطر کاملا یونی هست و اصلا نمیشه گفت که این عطر فقط زنانه ست!.
لباس های رنگ روشن بخصوص سفید خیلی خوب با این عطر سِت میشن، توی زمستان در فضاهای بسته که سرد نباشه هم کارایی داره به شرط اینکه فقط در موقعیت های شاد و یا رمانتیک ازش استفاده بشه.
پخش و ماندگاری متوسط و قابل قبولی داره و عطر خیلی پیچیده ای نیست ولی از اون عطرهاست که خیلی خوب در خاطره ها ماندگار میشه!
پیشنهاد میکنم تستش کنید!
15 تشکر شده توسط : فرهاد ح Mahan
عطر های سری ساوج خیلی پر بازخورد و معروف هستند ولی هیچوقت نخریدم، بارها و بارها در فصل ها و دماهای مختلف تستشون کردم ولی نتونستم تحملشون کنم! (نمی دونم کدوم نت یا نت ها باعث سردردم میشه!) ولی اگر کسی یکی از این عطرها را پوشیده باشه برام خوشاینده!، بخصوص نسخه EDT،
از روی کنجکاوی ولی نا امیدانه عطر ساوج الکسیر را تست کردم و در کمال تعجبم ازش خوشم اومد!‌، DNA کار همونه ولی با اینکه پخش بو و ماندگاری بالاست رایحه لطیف شده و دیگه برام آزار دهنده نیست و اتفاقاً ازش خوشم اومد!،
برای من عطری نیست که بگم !WOW، ولی میتونه عطر خیلی خوبی باشه برام، بخصوص توی فصل پاییز و زمستان،
عاشقان دیور ساوج حتماً این عطر را می پسندند ولی اگر شما هم مثل من سری ساوج را نمی پسندید؛ حتماً ساوج الکسیر را تست کنید، شاید شما هم خوشتون بیاد ولی بدون تست نخرید!،
پخش بوش خیلی خوبه و ماندگاریش عـــــــالی! و هرچه بیشتر بهش زمان بدید خوشایندتر میشه.
نت استخودوس در این عطر حضوری پر رنگ تر داره و باعث شده عطری نسبتاً فِرِش تر با تم کمی صابونی شبیه به عطرهای باربرشاپی را تجربه کنید، البته نت های وتیور و صندل وود هم در این مورد بی تاثیر نیستند، نتهای دارچین و هل و جوزهندی و پچولی هم این عطر را گرمتر از نمونه های قبلی کرده "عطری گرم اما فِرِش!".
سری دیور ساوج جزو اون دسته عطرهایی هستند که خیلی خوب بوی سیگار را کاور میکنند، بارها این موضوع را روی دیگران مشاهده کردم.
چهره تبلیغاتی این عطر هم همچنان جانی دپ هست، انگار که کاپیتان جک اِسپاروی با تجربه و شر و شیطون کمی آروم تر، مهربون تر و باکلاس تر شده و همچنان همه جا توجه ها را به خودش جلب میکنه!
15 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi Jamal nazemi
این عطر از روی کرید ویرجین ایسلند واتر کپی شده، ولی بعد از چندین بار تست هر دو نمونه بر روی لباس و پوست و در دماهای مختلف هوا، به این نتیجه رسیدم که این عطر حداقل یک سر و گردن بالاتر از ویرجین ایسلند واتر هست، چه در ماندگاری و چه در پخش بو (انتظارم برعکس بود!)، و دیگر اینکه این عطر رایحه صمیمی تر و طبیعی تری داره نسبت به ویرجین ایسلند واتر، و تقریباً نصف قیمت اون.
برخی دوستان این عطرها و بطور کلی رایحه نارگیل را در عطر دوست ندارند. پسندیدن یا نپسندیدن یک عطر کاملاً شخصی هست و بیشتر برمیگرده به خاطرات گذشته ما از یک یا چند رایحه خاص در عطری که ما بو میکنیم، ولی بنظر من دما و رطوبت هوا هم بی تاثیر نیست، چون حداقل میتونم بگم که این عطرها در شهرهایی که رطوبت هوا بالا بود خیلی بیشتر از شهرهای خشک و عمدتاً پر از دود و غبار پرفومنس داشتند.
افرادی که در شهرهای ساحلی جنوب اروپا و جنوب کشور خودمون بودند، خیلی این عطر را دوست داشتند.
این عطر تقریبا یک بوی خطی داره و اصلا عطر پیچیده ای نیست (لیمو، ناگیل و کمی شکر)، خیلی هم خنک نیست ولی عطر شادی هست.
بدون تست نخرید.
6 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  mamrezz
بنظر من این عطر خوشبو یک برداشت مدرن و جوانتر از عطر کرید گرین ایریش توید هست که میتونه سنین پایین تر را هم ساپورت کنه، هرچند که بجز نت کهربا نت مشترک دیگری ندارند!
تقریبا با هر پوششی ست میشه ولی ترجیحا لباس های کلاسیک اسپرت رنگ روشن برای این کار بهتره
10 تشکر شده توسط : مروت pirouz1991

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir