نظرات | پیمان خان
ترتیب نمایش
اساساً ریزشماریِ نُتهای عطرهای آمواژ کار بیهوده‌ای هست. برای اینترلود چند مرتبه بیهوده‌تر. چرا که این عطر ملغمۀ بسیار شلوغی از نُت‌هایی هست که تاکید دارن روی لو نرفتن و میخوان که شما به جای حس کردن تک تک نُت‌های عطر، حس کلی عطر رو درک کنین. درک کردن نیاز نیست! اینترلود با اولین اسپری تا مغز استخون حس میشه!
اما باز برای خالی نبودن بحث چند تا از نُتها رو نام میبرم: چرم، عود، بخور یا اینسنس، صمغ کُندُر، مرّ، زنبق و بنفشه بارزترین نُت‌های عطر هستن
اینترلود بلک آیریس یه فرقهایی با رایحۀ اینترلود اصلی داره. اول اینکه ما اون بوی نافذ آویشن و تا حد زیادی هم رایحۀ رزماری رو نداریم و اون رایحۀ مغزیِ اینترلود اینجا با زنبقی که پودری نیست و در عوض چرب و کره‌ای هست، همنوا شده.به نظز من اونچه هویت گوتیک و زُمخت اینترلود رو شکل میده حضور رایحۀ رزماری و آویشن در تار و پودِ بازی روایح رزینی، عود، چرم و روایح دودیِ این عطر هست.

این دو نُت به وضوح در اینترلود بلک آیریس تا حدی تقلیل داده شدن که جایِ خشکیِ شروع عطر اینترلود رو فضایی سبز، کمی گازدار و نمور شبیه بوی خاک مرطوب و باروَر به راحتی می‌گیره. شما رسماً بوی آویشن رو دیگه حس نمی‌کنین اما به جاش برگ بنفشه با بوی خیس و خاک‌مانندش نوید فضای چرمی رو میده.در هر صورت فکر میکنم این فلنکر جدید تونسته همه پسندی بیشتری نسبت به اینترلود کسب کنه و این یعنی افراد بیشتری میتونن از این عربده کش پر قدرت استفاده کنند.
پخش و ماندگاری این کار هم که نیازی به تعرف و تمجید نداره و جزِ قوی ترین عطرهای دنیاست
موفق و پیروز باشید
6 تشکر شده توسط : مهربد محسن علی پور
سلام با کمال احترام عطر د وان از این برند یکی از شاهکارهای تکرار نشدنی دنیای عطر هست
احساسی ابدی است، نفسی بی پایان،
ندایی به هر طرف و به هیچ طرف – اینجا، آنجا، همه جا.
دریا تو را به کرانه های سرزمینهای جدید میبرد، و صدایت میکند که تو را در عمقش ملاقات کند – زیر لایه های شور در عمق، جایی که کسی قدم نگذاشته.
تمامیّت دریا تفسیر و توضیحی نیاز ندارد. عظمت دریا تو را در بر خواهد گرفت.
تفسیری که استاد سایه ها در عطرسازی یعنی جناب الساندرو گوالتییری در مورد این عطر اعلام کرده. دوستای عزیزم امیدوارم بدونید که سازنده این عطر همون سازنده عطر بلک افگانو_(افغان) هست و به نظر من قوی ترین عطر دریایی و خنک و معتدل دنیاست. موفق و پیروز باشید
4 تشکر شده توسط : صادق اف سعید رضایی شوشتری
Le Male
لینک به نظر 23 مرداد 1400 تشکر پاسخ به ماتیو دلارو
سلام لونا رزا اسپرت پرادا معجونی قرمز و حوس انگیز و دلربا برای آقایانیه که میخوان عطرشون مدرن و شیرین و در عین حال جذاب باشه
به نظر بنده لونا رزرا برتری های زیادی نسبت به این عطر داره و در خریدش شک نکنین و مطمین باشین که اگه اصلیش رو بخرین پرفورمنس خوبی هم داره
4 تشکر شده توسط : علیرضا کریمی amin
این کار شبیه سازی شده کرید ارولفا که یه کار خنک و شیرین و دوست داشتنی هست و خریدش رو بهتون توصیه میکنم از اون کارایی که تو گرما حال آدمو خوب میکنه
به طرز خنده داری منو یاد اصلش فراکلر قبلیش میندازه با اینکه تقریبا هیچ شباهتی با اون نداره این کار عنبر و وانیلش غوغا میکنه و رایحه میوه ای و آدامسی پنهان کمی پشتشه اما خلاصه بهتون بگم یک عطر گرم و نرم و دوست داشتنی و البته پاییزی و زمستانی.
یک نفر فعلا تو ایران این کار رو میفروشه میتونید پیداش کنید و برید مغازش تستش کنید کار خاص و جالبیه
3 تشکر شده توسط : مهرداد مرادی Saeed Faramarzi
عطر Invictus Victory به عنوان یکی از جدیدترین عطرهای پاکورابان در سال 2021 معرفی شد.
نت آغازین عطر اینوکتوس ویکتوری مرکب از روایح لیمو شیرین و فلفل صورتی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و کمرنگ شدن روایح نت آغازین می‌توان روایح نت میانی که متشکل از روایح صمغ کندر و اسطوخودوس است را احساس نمود و در نهایت نت پایانی از روایح لوبیا تونکا، وانیل و کهربا تشکیل شده است.
مدت زمان ماندگاری این عطر بالا بوده و پس از گذشت چندین ساعت نیز می‌توان روایح جذاب آن را استشمام نمود.
در کل ارزش خرید بسیار بالایی دارد
امیدوارم سریع تر موجود بشه
3 تشکر شده توسط : امیرحسین رضائی رضا عطردوست
کوم دی گغسون پرچمدار حرکات آوانگارد و ساختارشکن در دنیای عطره که با هر عطر جدیدش سیلی غیرمنتظره‌ای به صورت خواب‌زدۀ بازار عطر میزنه، و اینبار این سیلی رو با روژ زد. روژ عطر اخیر این برند تو همون شیشه‌های قلوه‌سنگ-مانند تو حجم ۱۰۰ میل بیرون میاد.
میزان خلاقیتِ کوم دی گغسون به قدری بالاست که هر بار تست کردن یه کار جدید از این برند جسارت می‌خواد و باید یه نفس عمیق قبلش بگیرم. همچنین نوع ساختارشکنی این برند طوریه که برندهای دیگه تا امروز نتونستن به اون افق حتی نزدیک بشن.
و اما روژ یه عطر متفاوته. عطریه که به قدری دقت جلب کرد که پیش از تولیدش و ورودش به بازار جهانی، صحبت در موردش توی فروم‌ها و سایتها شروع شده بود. چرا؟ چون پای یک نُت تازه با روژ به دنیای عطر باز شد: لبو!
بله لبو! اعتراف می‌کنم هرگز تصور نمی‌کردم این ریشۀ پرخاصیت اما فُکاهی وارد دنیای عطر بشه. اما شد و حاصل کار عطری شد که در عین خارق‌العاده بودن و در عین نوآوری، رایحه‌ای بسیار خوش و راحت پوش داره.
شما در شروع بازیِ روژ روی پوستتون به وضوح بوی لبو رو حس می‌کنین. لبوی نپخته و سفت و تازه که زیر تیغۀ ساطور با صدای تُرد خخخررررچ‌چ‌چ بریده میشه و شیرۀ خون-رنگش روی تخته بُرش منتشر میشه.
بوی فلزی و مینرال لبو و حسی مبهم از شیرینیِ خفته در آوندهای این ریشه که در صورت پختن هویدا میشه، توی ذهن شما کامل و بی‌نقص شکل می‌گیره.
از طرف دیگه اونچه در روژ بارزه رایحۀ زنجبیل و فلفل صورتی و البته بخوره که به مدد لبو حسی مرموز و دوست داشتنی می‌سازن که بدون نزدیک شدن به تاریکی و سیاهی، عنوان “کنجکاوی برانگیزترین” رو به روژ اختصاص میده.
در کنار بخور، بوی فلفلی و زمینی و بوی فلزیِ لبو رو حس می‌کنین. اگر از بوی بخور در Loewe 7 و یا Kyoto از همین برند کوم دی گغسون لذت می‌برید، روژ تپش قلب شما رو بالا می‌بره.
این تپش قلب با اولین بازخوردها بالاتر هم میره چرا که روژ درست مثل دو عطر نام برده بازخورد مثبت خوبی میاره. موندگاری قابل قبول و خوبی داره و نشر بوی متوسط. و جالبیش اینجاست که تقریباً با هر استایل غیررسمی میشه ست کرد. چه مرد و چه زن. چرا که این عطر روی مرز جنسیت قرار داره. از طرف سلطان عطر غرب تهران که اسمش رو نمیارم ولی میدونم همتون میشناسینش
13 تشکر شده توسط : کیهان مهدی جاویدیان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir