نظرات | Ali radmehr
ترتیب نمایش
یک کپی تقریبا بی کیفیت اما راضی کننده از اونتوس.
با توجه به قیمت پایینی که این عطر داره (البته در اروپا) ماندگاری و پخش خوبی داره این عطر. شروع کار بشدت بی کیفیت و تا حدودی زننده هستش ولی رفته رفته یک مقدار بهتر میشه و رایحه در هوا بهتر از رایحه روی پوست هست.
از لحاظ بازخورد فوق العاده بازخورد های خوبی رو به همراه داره هم از طرف آقایون و هم از طرف خانم ها، به شخصه یک خاطره از بازخورد این عطر که دارم این بود که در کشور یونان بودم و یک خانم جوان غریبه از من پرسید که من عطر زده ام و من جواب دادم بله بعد ایشون پیراهن من رو بو کرد و به من گفت که این عطر واقعا جذابه و از من خواست که اسم عطررو توی موبایلشون بنویسم، بعد این خانم به زبون یونانی به چند نفر از دوستانش یک چیزی گفت و اونها هم به سرعت به طرف من اومدند و پیراهن من رو بو کردن و تعریف کردند، خلاصه که این خاطره جالبی بود که دلیلش این عطر بود.
اگر طرفدار پر و پاقرص اونتوس عزیز هستید این عطر چندان راضی کننده نیست اما اگر دوست دارید که با یک قیمت پایین بویی شبیه به اونتوس بدید گزینه خوبی هست.
متاسفانه یک چیز خیلی زننده از این عطر دیدم و اون این بود که من رنگ روی شیشه رو با چاقو خراش دادم تا مقدار عطر رو مشاهده کنم اما چیزی که بسیار زننده بود برای من وجود یک سری آشغال ریز در مایع عطر بود و این نشون دهنده این هست که این برند به هیچ عنوان برند با اصالتی نیست و مشخص نیست که عطر ها کجا پر میشوند.
عذر بنده رو بابت طولانی شدن متن بپذیرید شاد و پاینده باشید.
11 تشکر شده توسط : Behshad moradi Jamal nazemi
نام این عطر کاملا فضای کار رو به شما نشون میده (terrae essence) به معنای رایحه زمین…
این عطر دیزاینری رایحه ای بسیار نیش مانند داره که با یک شروع خیلی جسورانه و تلخ خودش رو به شما معرفی میکنه.
از لحاظ فضای کار میشه گفت که ترکیبی از دو عطر gucci guilty absolute و terre d’hermes هستش، رایحه ای تلخ و خاکی به همراه پس زمینه مرکباتی، فوق العا‌ده شیک و رسمی و همچنین خاص مخصوصا در دنیای دیزاینر ها.
اگر عاشق عطر های تلخ و خاص هستید حتما امتحانش کنید اما اگر برای دل دیگران عطر میزنید اصلا سراغش نرید چون اصلا گزینه سیفی محسوب نمیشه.
شاد و پاینده باشید
8 تشکر شده توسط : مهدی وحید
حس قدم زدن در یک باغ پر از گل های یاس و رز و شمعدانی و درختان پرتقال و نارنگی که به تازگی شکوفه زدند، تمامی این روایح خود را با نسیم خنک بهاری همراه میکنند و به شامه شما میرسانند تا اون حس فلورال و تازگی رو به شما القا بکنند.
هنگامی که از این عطر استفاده میکنم شرایط و مکانی که درش هستم رو به کل فراموش میکنم و خودم رو در سناریویی که در بالا عرض کردم میبینم هرچند من هم طرفدار روایح فلورال در عطر های مردانه نیستم اما این عطر خود به خود حال من رو عوض میکنه و به این دلیل ارزش بسیاری برای این کار قائل هستم.
ماندگاری قابل قبولی حدود شش ساعت روی پوست من داره و جزو آثاری هست که همچنان فکر میکنم توجه زیادی بهش نشده.
11 تشکر شده توسط : سینا نصرتی هاشم پور
ظاهری جدی و عبوس اما باطنی کاملا لطیف.
تغ دی ارمس برای من تداعی گر مردی جسور و با اعتماد به نفس هست که هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند مانع اهداف او بشود و قدرت رهبری بسیار بالایی را دارا هست.
شروع ادویه ای و فلفلی که تلخی جذابی را همراه خودش داره و آرام آرام از اون حالت تلخی و ادویه ای خودش خارج میشه و حالا نوبت هنرنمایی پرتقال و وتیور هست که این عطر رو در نوع خودش کاملا متمایز میکنه.
رایحه تازه و خنک پرتقال به همراه تِم تلخ وتیور که چه زیبا توسط ژان کلود النا در کنار نعنای هندی و بنزوئین قرار گرفته تا یک تضاد هنرمندانه را تداعی کند.طبعی خنک با حسی گرم ، شروعی تند و پایانی آرام و نرم.
مناسب محل کار و قرار های رسمی و همچنین استفاده روزانه با استایل شیک.
مناسب خرید چشم بسته نیست این عطر ولی امتحان کردنش از خارج از لطف نیست.
از نظر بازخوردهم باید بگم که اگر با شخصیت و استایلتون بشه تطابق داشته باشه بازخورد های خیلی خوبی ازش خواهید گرفت.
پاینده و پیروز باشید
6 تشکر شده توسط : Maary Dragon
عطر یک جنتلمن!
به محض اسپری کردن این عطر رایحه تلخ و تازه لیمو ترش به مشامتون خواهد رسید که فوق العاده طبیعی و با کیفیت هست پس از گذشت چند دقیقه اسطوخودوس یا لوندر خودنمایی میکنه و این عطر یک مقدار حالت صابونی و باربرشاپی به خودش میگیره پس از گذشت زمان نوبت خودنمایی وتیور و اِلِمی هست، سیتروسی، تلخ و با یک شیرینی خیلی کم‌ اما محسوس از نت اِلِمی که خیلی هوشمندانه توسط فرانسوا دماشی در این عطر استفاده شده، تِم کلی عطر تلخ و سیتروسی هستش و رایحه واقعا شیک و مردانه ای داره و میشه گفت که جایگاهی همانند تغ د اِرمس داره و مناسب استفاده در محل کار و مجالس رسمی هست.
نمیشه گفت که این عطر یک عطر کلاسیک با تم باربرشاپی هست بلکه میشه این عطر رو در دسته مدرن کلاسیک قرار داد و صرفا مناسب اشخاص با سنین بالا نیست و مناسب افرادی با اعتماد به نفس بالا و روحیه قدرتمند هست.
اگر به عطر های tom ford grey vetiver, terre d’hermes, dunhill icon و عطر های مشابه علاقه مند هستید این عطر رو دوست خواهید داشت.
پاینده باشید
15 تشکر شده توسط : Sepehr s 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود بر استاد سخی عزیز.
این عطر با اینکه در رنج قیمت بسیار ارزانی هست ولی رایحه بسیار با کیفیتی داره، تصور کنید که در فصل بهار هنگامی که لباس های تازه شسته شده تون رو گذاشتید که خشک بشه و اون رایحه تمیز به مشامتون میخوره همزمان روایح گل یاسمن و شکوفه درخت پرتقال رو حس میکنید، رایحه خنک و با شیرینی کاملا بالانس شده، برای من کاملا یاداور فصل بهار هستش.
پاینده باشید
11 تشکر شده توسط : مهریار سینا نصرتی
کار به شدت عجیب و غریبی هستش اولین بار که بوش کردم شک کردم که دارم یک عطر بو میکنم چون معمولا عطر ها برای این ساخته میشن که یک فرد در جمع خوشبو جلوه بده ولی این کار واقعا عجیبه.
فوق العاده کیفیت موادی که درش به کار رفته بالاست و فوق العاده انیمالیک و کثیف هست این کار. با اطمینان بهتون میگم که اصلا ری اکشن خوب نمیتونید ازش بگیرید مخصوصا از طرف خانم ها چون رایحه ای شبیه به دام و گوسفند میده که نشانه کیفیت بالای مواد هست که بوی چرم خالص و انیمالیک رو بهتون منتقل میکنه و طرفدارای خاص خودشو داره.
اگر دنبال ری اکشن هستید به هیییچ عنوان سراغ این محصول نرید اما اگر کارهای انیمالیک رو دوست دارید واقعا عالیه
5 تشکر شده توسط : مزدیسنا رضا قهرمانی
حامد جان
پروفوندو رو نمیشه در کنار کاری مثل اوپوس گذاشت چون پروفوندو یک کار کاملا دیزاینری هست و رایحه ی تکراری عطر های بلو و اکوا دی جیو اورجینال رو داره و به نظر من کاری هست که رایحه جدیدی نداره اما خوشبو و جذاب هست.در صورتی که اوپوس مقداری شیرین هست و یک رایحه شرقی و یونیسکس داره.
به نظر من ارزش خرید آنچنانی نداره این کار چون با قیمت های پایین تر کارهای مشابه پروفوندو زیاد هست
2 تشکر شده توسط : Mohamad صادق اف
در پاسخ به صادق شاه حاتمی عزیز
کاملا ارزش خرید داره به نظر من اگر رایحه های خنک و شیرین رو دوست دارید
1 تشکر شده توسط : صادق شاه حاتمی
کار بسیار خوشبویی هست اما جنریک.
وقتی که تستش کردم حس کردم که کرید اونتوس و دیور ساواژ باهم میکس شدن و همین باعث میشه که این عطر خیلی ری اکشن های خوب و مثبتی بگیره، اما از طرفی هم افرادی که دوست دارند عطرشون متفاوت باشه اکسپلورر بدردشون نمیخوره اما در نتیجه میشه گفت که کاریست با ری اکشن های خوب و خوشبو.
1 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir