نظرات | Fred_S
ترتیب نمایش
رایحه یونیکی نداره . اما بسیار خوش ساخت و قدرتمنده. از ابتدا تا انتهای عمر عطر ، شما یاد دو سه کار پر طرفدار میفتید . این عطر در ابتدا یاد آور تق هرمس او فرش هست و بعد از ربع ساعت شبیه روژا داو الیزیوم میشه. پس اگه از عاشقان اون دو کار هستید این عطر مارلی رو توی لیست تست قرار بدید. چون پرفورمنسش از هر دو کاری که اسم بردم خیلی قوی تر هست. بیس اصلی رایحه از ابتدا تا انتها حول محور مرکبات میچرخه . در کنار مرکبات روایح چوبی و وتیور هم کاملا محسوسه . ضمن اینکه در پس زمینه و خیلی کم رنگ رایحه هل هم حس میشه که اسمی ازش برده نشده.
15 تشکر شده توسط : سعید مروت
خیلی کم پیش اومده بگم عطری بد بو هست . ولی این یکی واقعا بد بوئه ! در ابتدا با یه وایب نارگیلی شروع میشه اما خیلی زود رایحه شبیه شوید پلو قالب میشه . آخه اینم شد عطر !!؟
3 تشکر شده توسط : محمد ادریسی علی
یه عطر لایت ، چوبی ، تمیز و تقریبا خنک و راحت پوش. ماندگاری یک هفته ای و رقابت با عطر مشهدی هم زاییده ذهن خلاق نویسنده هست
5 تشکر شده توسط : دانیال علی رشوند
خب دقیقا ساخته شده تا یک کار اسپورت و جوانانه باشه. مثل این میمونه شلوارک بخریم بگیم این چیه دیگه ؟ نمیشه تو مجالس رسمی پوشیدش که :))
10 تشکر شده توسط : SALMAN سالمی
مفیستو !!!؟ 🤯 بزرگوار این عطر ، کپی برابر اصل الیزیوم هست .
2 تشکر شده توسط : مصطفی سالمی
شروع عطر با روایح چرک و ادرار مانند هست که به مرور کم رنگ‌ تر میشن اما نا پدید نمیشن. هر چی زمان میگذره شیرینی کنترل شده عسل و روایح پودری به کار اضافه میشه که بشدت کارو جذاب و خواستنی میکنه. رایحه عطر کاملا با کانسپت کار همخونی داره و توضیح بیشتری نمیشه داد .
5 تشکر شده توسط : بابک nazanin
روایح جنگلی و کاج رو با حس خنک و یخی ایسه میاکی پور هوم و اکوا دی جیو ترکیب کنید میشه این عطر .
9 تشکر شده توسط : mohsen امیر علوانی
اخه مارلی پرسیوال چه ربطی به دیور سواژ داره ؟!! نتیجه تست عطرهای فیک و روغنی و کامنت گذاشتن میشه اینی که می بینید .
2 تشکر شده توسط : محسن اسدی آرش
Voix Humaine 8
لینک به نظر 13 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به کاوه
کار مجموعه و سایت ت...تو رو از نزدیک دیدم. از صداقت و اصالت خیالتون راحت باشه.
9 تشکر شده توسط : ملورین علی معماری
رایحه واقعی و طبیعی تنباکو (نه حس آلبالو طور) در کنار انواع و اقسام ادویه و شیرین بیان و یه حس دودی و دارویی تو این عطر مشهوده . همه پسند نیست قطعا. ضمن اینکه پرفورمنس فوق العاده ای داره.
13 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 derrick

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir